loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 52 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (3)

اين متن رو من خيلي دوس دارم واقعا اگه حوصله داريد بخونيدش واقعا جالبه

توپ که به تور پرسپولیس چسبید می‌شد تصور کرد که کار تمام است اما خبری از جشنی روی نیمکت نبود. یحیی از جایش تکان نمی‌خورد. نه چشمانش می‌خندید و نه لبانش. سر جایش نشسته بود و به یک نقطه خیره، انگار نه انگار که تیمش سه امتیاز گرفته و تیمش را مدعی قهرمانی نگه داشته.

یحیی آرام بود، آرام‌تر از همیشه، نه می‌خندید، نه می‌غرید و نه لب خط رفته بود تا خدای خودش را شکر کند و با مشت‌های گره کرده به سوی زمین یا آسمان دم از حقانیتش بزند.

او حتی از خودش هم آرام‌تر بود و اصلا چهره‌ای باورنکردنی داشت که از آن ری‌اکشن استثنایی‌اش نشات می‌گرفت. در واقع چون اصلا ری‌اکشنی در کار نبود این چهره استثنایی شده بود.

انگار تیم خودش گل خورده بود. انگار بغض کرده بود و کمی مانده بود تا گریه کند. نه با کسی حرف می‌زد و نه دوست داشت جشنی حتی دو نفره و سنگین با مجتبی حسینی مغز متفکر و دستیار امینش بگیرد. جالب آنکه هیچ کس هم سراغش نیامد تا این شائبه در ذهن پیش بیاید که این شادی نکردن از قبل هماهنگ شده بود.

شاید هم خودجوش بود و یحیی بیشتر از آنکه فکرش را بکنیم پرسپولیس را دوست دارد که حتی از گل زدن به آن و بردنش هم ناراحت می‌شود!

سخت است باور کنیم یحیی برای همه و پرسپولیسی‌ها فیلم بازی کرده یا اینکه خواسته خودش را با دایی و رفتارش در زمان رودررویی با پرسپولیس مقایسه کند اما باور این‌که او حتی در دلش هم لبخندی نزده تقریبا محال به نظر می‌رسد.

به هر حال او حتی زمانی که از روی نیمکت هم بلند شد نه می‌خندید، نه مشت نشان می‌داد و نه جشنی مختصر راه انداخت. او سراغ دایی رفت و دوست قدیمی که پشتش را به او کرده بود با چند ضربه دست روی شانه‌اش برگشت و فقط گفت: «خسته نباشی آقا». لحظه‌ای بعد هر دو روانه رختکن بودند؛ یکی عصبانی و ناراحت، دیگری خوشحال و ناراحت. خوشحالی‌ای که کوچک‌ترین نشانه‌ای از آن دیده نشد!

خواهشا نظرتونو در مورد اين متن بهم بگيد

f.h بازدید : 53 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

دايي: نفت با توپ مُرده به گل رسيد


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نفت روي يک توپ مُرده به گل رسيد و پيروز شد.

علي دايي پس از شکست تيمش مقابل نفت در نشست خبري اظهار داشت: به نظرم به هيچ عنوان خوب بازي نکرديم و امروز بازي پرفشاري داشتيم. در هر دو نيمه يک بازي متعادل را شاهد بوديم و هر دو تيم کار سختي در برابر يکديگر داشتند اما بر اثر يک توپ مرده حريف به گل رسيد.

به گزارش فارس، دايي در ادامه افزود: به اعتقاد من مساوي عادلانه‌تر بود ولي نفت تهران مزد باهوشي خود را گرفت و سه امتياز را کسب کرد.

سرمربي پرسپوليس در ادامه صحبت‌هايش تاکيد کرد: ما بايد بيشتر از اينها کار کنيم و امروز دو سه مهره خوب خود را نداشتيم. تيم ما هم به هيچ عنوان خوب کار نکرد و در يک بازي متعادل سه امتياز را از دست داد.

وي در پاسخ به اين سوال که زمين بازي چطور بود گفت: من در زمين نبودم که راجع به زمين حرف بزنم اما هيچ‌کدام از تيم‌ها نسبت به هم برتري نداشتند و نفت فقط از زيرکي خود استفاده کرد.

f.h بازدید : 74 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (3)

تصاوير بازي به ادامه مطلب اضافه شد

خوب دومين شكست پرسپوليس هم تو اين فصل رقم خورد اميدوارم اين شكست مقدمه پيروزي هاي متوالي پرسپوليس در بازي هاي بعدي باشه ايشالا...

ترکیب پرسپولیس:نیلسون، سید‌جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، حسین ماهینی، قاسم دهنوی، محمد نوری، مارکو سپانوویچ، امید عالیشاه (از دقیقه ۸۸ هادی نوروزی)، غلامرضا رضایی (از دقیقه ۶۲ محمد عباس‌زاده) و سید‌مهدی سید‌صالحی

شرح گل :

نفت تهران 1-0 پرسپولیس : رضا نوروزی که به شدت تشنه‌ی به ثمر رساندن گل بود، در آخرین دقیقه‌ی این دیدار یک پاس گل را ارسال کرد که توپ با برخورد به پای رسول نویدکیا و البته اشتباه مدافعان پرسپولیس به قربانی رسید تا این بازیکن نیز فرصت را غنیمت بشمارد و دروازه‌ی نیلسون پیش‌تاخته را بگشاید.

شرح بازی نیمه‌ی نخست :

بازیکنان پرسپولیس گویا تنها برای گل‌ نخوردن برنامه داشتن و کم‌تر حملات جهت‌دار را برای رسیدن به دروازه‌ی مکانی ترتیب می‌دادند. شاید علیرضا علیفر راست می‌گفت که دائی با این بازیکنان متوسط در میانه‌ی میدان بهترین تاکتیک را انتخاب کرده است. شاگردان دائی در نیمه‌ی نخست از خلاقیت در میانه‌ی میدان برای طراحی حملات رنج بردند و حرکات انفرادی عالیشاه در جناحین نیز نتوانست گره‌گشا باشد تا دائی غیبت صادقیان را بیش از پیش احساس کند.

در مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند در دقایقی از این بازی (6، 12، 29) خطر ساز باشند تا نشان دهند برای رسیدن به گل در حد بضاعت برنامه دارند و تنها در اندیشه‌ی گل نخوردند نیستند.

شرح نیمه‌ی دوم :

پرسپولیس نیمه‌ی دوم را با میدان‌داری آغاز کرد، اما بازهم برای گل‌زنی بدون برنامه عمل کرد و تنها در دفاع منسجم عمل کرد که البته برای قضاوت در این‌باره نفتی‌ها آن‌قدر زهردار نبودند که معیار باشند. با این‌حال شاگردان یحیی جسور بودند و برای به ثمر رساندن گل بی‌تابی کردند تا در نهایت به گل رسیدند و باعث تداوم عزت‌مندی یحیی شند.

دقایق حساس :

دقیقه‌ی 29 : در میان تمام احتیاطی که بازیکنان دو تیم برای فرار از شکست انجام دادند، تیم نفت چند فرصت نصفه و نیمه را در اختیار داشت که اوج بلوغ حرکات آن‌ها برای رسیدن به دروازه‌ی پرسپولیس در این دقیقه و روی حرکت وحید امیری رخ داد که با پاس این بازیکن به ابراهیمی شاهد یک شوت در چهارچوب بودیم که نیلسون با موفقیت توپ را جمع و جور کرد.

دقیقه‌ی 33 : بازیکن نفت روی زمین افتاده بود که محمد نوری کاپیتان پرسپولیس از بازیکنان خود خواست توپ را به بیرون بزنند. این کار محمد نوری باعث عصبانیت دایی و اعتراض وی به نوری شد.

دقیقه‌ی 39 : اوج حملات پرسپولیس در نیمه‌ی نخست همان ضربه‌ی سری بود که سیدجلال حسینی روی یک ضربه‌ی کرنر روانه‌ی دروازه کرد و مکانی نیز کاری جز گرفتن توپ نمی‌توانست انجام دهد.

دقیقه‌ی 44 : محمد نوری با شوتی که به آسمان کوبید، آن‌هم در چند قدمی محوطه‌ی جریمه نشان داد پرسپولیس تا چه اندازه برای پیروزی برنامه دارد !

دقیقه‌ی 2+45 : زیباترین صحنه‌ی این دیدار در نیمه‌ی نخست را بدون شک مهدی سیدصالحی با آن کنترل سینه‌ی زیبا در محوطه‌ی جریمه روی یک ارسال از جناح راست خلق کرد که توپ جلوی پای میثم حسینی افتاد و با مداخله‌ی مدافع حریف به نوری رسید و در نهایت نیز به کرنر رفت تا پرسپولیس برخلاف جریان بازی به گل نرسد.

دقیقه‌ی 54 : شاگردان گل‌محمدی صاحب یک ضربه‌ی آزاد شدند که عزتی پشت توپ قرار گرفت و درحالی که توپ به میان مدافعان رفت، این سپانوویچ محو در جریان بازی بود که روی یک اشتباه چیزی نمانده بود با کوبیدن توپ به پای مهاجم حریف دروازه را بگشاید.

دقیقه‌ی 58 : امید عالیشاه که مغز متفکر شاگردان دائی در زمان حمله آن‌هم تنها در خط حمله بود، بار دیگر از جناح چپ یک نفوذ را انجام داد و پس از یک تو سر توپ، حسینی را دید و این بازیکن نیز توپ را محمد نوری سپرد تا این بازیکن با پشت پا توپ را به سیدصالحی خوش اعتماد به نفس بسپارد تا او با یک برگردان نامتعادل توپ را راهی بیرون کند.

دقیقه‌ی 72 : در یک حمله‌ی همه‌جانبه از سوی ارواح زرد، کمال کامیابی‌نیا پشت محوطه‌ی جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس زیبا رضا نوروزی را در موقعیت گل قرار داد که این بازیکن کار سخت را انتخاب کرد و با یک شوت سرضرب توپ زوزه‌کشان به بیرون زد.

دقیقه‌ی 80 : در جریان بازی دو تیم با گره کوری به نام خلاقیت در ایجاد موقعیت روبرو شدند و طبیعی است که در این شرایط مهاجم تشنه‌ی گلی همچون رضا نوروزی به شوت‌های پشت محوطه‌ی جریمه آن‌هم از بین مدافعان رو می‌آورد که توپ هم راهی به دروازه نمی‌یابد.

دقیقه‌ی 86 : میثم حسینی یک سانتر زیبا از جناح چپ انجام داد و سیدصالحی با یک چرخش در عین حرکت استیل خوب خود به عنوان یک مهاجم را به رخ کشید اما توپ را نتوانست به گل بنشاند.

دقیقه‌ی 1+90 : حسینی برای بار دیگر از جناح چپ یک سانتر زیبا انجام داد که محمد عباس‌زاده توپ را برای سیدصالحی با ضربه‌ی سر کاشت، اما با مداخله‌ی مدافع حریف سیدصالحی کاری از پیش نبرد.

بهترین بازی :

رضا نوروزی؛ بی‌حرف و حدیث خوب، جسور و تشنه‌ی گل بود و آن‌قدر تلاش کرد تا بالاخره تیمش را با یک پاس طلائی به یک پیروزی ارزشمند رساند.

اتفاق ویژه :

قاسم افشار، خواننده پاپ کشورمان 4 قطعه از ترانه‌های خود را اجرا کرد که قطعه اول آهنگ معروف قرمزته بود و آهنگ آخرش خلیج فارس. هنگامی که افشار ترانه قرمزته را می‌خواند هواداران پرسپولیس به وجد آمدند و حرکات موزون در ورزشگاه انجام می‌دادند. همچنین آنها بعد از پایان این آهنگ از افشار درخواست اجرای دوباره این آهنگ را داشتند.

علیرضا حقیقی به هنگام گرم کردن از سوی هواداران پرسپولیس با شعار "حقیقی کاسیاس" تشویق شد اما در سوی دیگر سوشا مکانی دروازه‌بان تیم نفت هو شد.

کریم باقری و یحیی گل‌محمدی مقابل چشمان علی دایی یکدیگر را در آغوش گرفتند و عکس یادگاری گرفتند این دو حدود 20 دقیقه با یکدیگر صحبت می‌کردند.

صدا و سیما به سال‌های دهه 60 بازگشته‌ است و گزارشگران مسابقه همانند آن سال‌ها با نشستن در کنار زمین مسابقه را گزارش می‌کنند. علیرضا علیفر گزارشگر این بازی است.

عقربه ساعت ورزشگاه تختی که چند‌ سالی بود روی 10 و 30 دقیقه مانده بود امروز برداشته شده است و دیگر هیچ زمانی را نشان نمی‌دهد.

اسامی بازیکنان 2 تیم نفت و پرسپولیس تحویل کارلوس کی‌روش داده شد و وی از مترجم خود خواست نام همه بازیکنان را به لاتین بنویسد. او مقابل نام هر بازیکن نکاتی را یادداشت می‌کرد.

 پاسخ‌ های عجیب بازیکنان پرسپولیس پس از باخت

پس از اینکه پرسپولیس در ورزشگاه تختی با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت تهران شکست خورد برخی از بازیکنان این تیم از جمله سید جلال حسینی، امید عالیشاه، قاسم دهنوی، حسین ماهینی و غلامرضا رضایی مصاحبه نکردند.

سید جلال حسینی در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره بازی گفت: هیچ چی!

امید عالیشاه نیز گفت: جان مصاحبه کردن ندارم!

قاسم دهنوی هم در پاسخ سوالی درباره بازی تیم پرسپولیس گفت: باختن حرف ندارد!

حسین ماهینی و غلامرضا رضایی نیز گفت‌وگویی با اصحاب رسانه نداشتند.

            

تصاوير بازي در ادامه مطلب

f.h بازدید : 49 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

1170944_675720912455452_710369533_n.jpg

 احساسات :"‌ استاديوم پر و آماده بود . خوشحالم كه با اين كه دقايق كافي را نداشتم ، گل زدم . مي خواستم گل بزنم و لذت ببرم . السد هم وجهه خوبي ارائه داد . بايد تشكر كنم . از كل دنيا به خاطر تعصبي كه اين روزها نشان دادند ، سپاسگزارم . من اين روزها احساس دين مي كنم . خيلي ممنونم . "

شرايط بازي :"‌لحظات خوبي به وجود آمد و اتفاقات خوبي رخ داد . كريستيانو به من پيراهنش را قرض داد ،‌ايكر بازوبند را به من داد . هم تيمي ها و كادر فني با من برخورد خبوي داشتند . تقريبا همان حسي را داشتم كه در اولين بازيم مقابل اتلتيكو داشتم . همه تلاشم را كردم . پادشاه نيز براي من آمده بود و خيلي خوشحال شدم . يك سورپرايز بزرگ و يك افتخار بزرگ بود كه پادشاه اسپانيا در چنين روزي حاضر باشد . خيلي ممنونم . "
كريستيانو و ايكر :" ديروز گفتم كه كريستيانو حال و آينده رئال است . همه دوست داريم كه بماند . ايكر نيز يك حرفه ايست كه مي جنگد . شرايط جديدي براي اوست . مشكل است اما به نظرم بايد آرام باشد و تلاش خودش را انجام دهد ."
هواداران :"‌لذت بردند . آنها بايد صد در صد تلاش كنند تا حس خوبي داشته باشند . مادريديسموها بايد متحد باشند و به روندشان ادامه دهند . "
شوخي در مورد بيل :"‌اگر نيايد ، من با قيمت خيلي كمتري مي آيم . تازه امروز من گل زدم و كريستيانو نزد . " 
آينده :"‌بايد ديد كه چه پيش مي آيد . با مدير  در مورد مسائل مختلف صحبت كرديم. هميشه به من مي گويد كه اين جا خانه ام است . از حالا سعي مي كنم كه لذت ببرم . اميدوارم اين تيم به فينال چمپيونزليگ برسد و قهرمان شود . "
f.h بازدید : 73 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (1)

ترکیب رئال : کاسیاس ، آربلوا ، ناچو ، راموس ، مارسلو ، کاسمیرو ، مودریچ ، دی ماریا ، کاکا ، کریستیانو (11) و رائــول (7)

 مردانگی کریس

رائول گونزالس در نيمه اول بازي ، پيراهن شماره هفت رئال را پوشيد . كريستيانو شماره هفت را به او داده و در حركتي تحسين بر انگيز امشب شماره 11 را مي پوشد . 

شرح بازي:

سایت گل-دیشب در بیست و پنجمین دوره برگزاری جام سانتیاگو برنابئو دو تیم رئال مادرید و السد قطر، تیم های اسبق و کنونی رائول گونسالس مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

این بازی که به نحوی بازی بزرگداشت رائول گونسالس بود با حضور 85500 هوادار و در حضور پادشاه اسپانیا، ری خوان کارلوس برگزار شد. او در پایان این بازی، یک نشان یادگاری به این ستاره جاویدان فوتبال اسپانیا اهدا کرد.

در جریان این بازی رائول گونسالس یک نیمه برای رئال مادرید و یک نیمه هم برای السد بازی کرد.این بازی در شبی رویایی در فصل تابستان برگزارشد که با بازگشت رائول خاطرات زیادی را برای دوستداران او زنده می کرد.

دقایقی قبل از شروع مسابقه او همراه با ستاره هایی مثل کریستیانو، کاکا، راموس و کاسیاس بری گرم کردن خودش به زمین آمد و درنیمه اول هم در ترکیب رئال بازی کرد. او لیدر تمرینات وارم آپ رئالی ها بود و در همین دقایق در مانیتورهای بزرگ تصاویری از فیلم گاندی پخش شد تا اشکهای هواداران و دوستداران رائول جاری شود.

این بازی که بزرگداشت رائول و یک شب رویایی برای او و دوستدارانش بود با برد قاطعانه رئال مقابل حریف قطری به پایان رسید و رائول هم بار دیگر با پیراهن رئال مادرید گلزنی کرد. از جمله نکات قابل توجه این بازی می توان به این نکته اشاره کرد که قبل از آغاز مسابقه ایکر کاسیاس بازوبند کاپیتانی تیم مادریدی را دراختیار رائول قرار داد و کریس رونالدو هم پیراهن شماره 7 را به اسطوره اسپانیایی سپرد

1184892_570075396389126_1335637005_n.jpg

تصاوير بازي و دانلود گلها در ادامه مطلب

 

f.h بازدید : 63 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

از همتون به خاطر شركت در نظرسنجي ممنونم

لطفا در نظرسنجي بعدي هم شركت كنيد


اينم نتايج نظرسنجي پرسپوليس

به نظر شما پرسپولیس با علی دایی موفق میشود؟

گزینه 1 : بله
156 نفر - 85.24%
گزینه 2 : خیر
27 نفر - 14.75%

تعداد شرکت کنندگان : 183
 
f.h بازدید : 58 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (1)


کاسیاس از نیمکت نشینی در دیدار نخست رئال مادرید برابر رئال بتیس ناراحت است. این را لب خوانی فیلمی که از او گرفته شده به خوبی نشان می دهد.

به نظر می رسید که با جدایی ژوزه مورینیو از رئال مادرید و آمدن کارلو آنچلوتی مشکل ایکر کاسیاس حل شود و او بار دیگر در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها به میدان رود اما ظاهرا کاسیاس چهره محبوب سانتیاگو برنابئو باید برای بازگشت به چارچوب دروازه منتظر تزلزل دیگو لوپز باشد.

کارلو آنچلوتی در دیدار نخست تیمش در فصل جدید لیگا در تصمیمی عجیب کاسیاس را روی نیمکت نشاند و دیگو لوپز را به عنوان سنگربان اصلی تیمش انتخاب کرد.

این تصمیم آنچلوتی به نظر می‌رسد به مذاق کاسیاس خوش نیامده است. شبکه کواتروی اسپانیا فیلمی از کاسیاس را پخش کرد که در آن نشان داده می شود که کاسیاس اصلا از نیمکت نشینی در دیدار نخست لیگا راضی نبوده است.

در این فیلم یکی از دستیاران آنچلوتی از کاسیاس می‌پرسد پس از نیمکت‌نشینی چه احساسی دارید. کاسیاس با توجه به لب خوانی که از او به عمل آمد این گونه پاسخ می دهد: " خوشبختانه حداقل می‌توانم در دیدار دوستانه برابر السد قطر به میدان روم!"

رئال مادرید در دیداری دوستانه پنج شنبه به مصاف السد قطر می رود. قرار است در این دیدار دوستانه رائول گونسالس هم به میدان رود.

کاسیاس بعد از آن که فهمید در ترکیب اصلی رئال مادرید برای دیدار برابر رئال بتیس قرار نگرفته است ناراحت شد. او حتی حاضر نشد دیگو لوپز را گرم کند این در حالی است که معمولا دروازبان دوم قبل از بازی دروازبان اول را تمرین می دهد تا آماده بازی شود.

کاسیاس فصل گذشته با مورینیو به مشکل خورد و جایگاه اصلی اش را در ترکیب سفید پوشان از دست داد با این حال هیچ وقت حاضر نشد اعتراض کند و سخنی را بر زبان آورد، اما به نظر می‌رسد که در فصل جدید شرایط تغییر کرده است و او دیگر نمی خواهد سکوت اختیار کند البته کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر رئال بتیس اذعان داشت که کاسیاس دوست دارد در ترکیب اصلی به بازی گرفته شود.

اخه من موندم چرا بايد كاسياس نيمكت نشين باشه؟؟؟؟واقعا اين كار خوزه و انچلوتي چه معني ميده؟

f.h بازدید : 60 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش مارکا، آنچلوتی در کنفرانس پس از اولین پیروزی لالیگایی اش شرکت کرد و در مورد بازی دادن به دیگو لوپز به جای کاسیاس گفت:" دیگو لوپز را به خاطر یک سری جزئیات ریز ترجیح دادم. با ایکر کاسیاس صحبت کردم و وی حرفه‌ای است. کاسیاس دوست دارد بازی کند."

آنچلوتی در مورد عملکرد کلی تیم گفت:" بازیکنان فوق العاده‌ای شامل موراتا، دی ماریا و کاسیمرو دارم که قدرت را به تیم می‌‌بیخشند. امروز خوب بازی نکردیم اما پیشرفت خواهیم کرد. اگر شما یک فوتبال با کیفیت می‌‌خواهید، باید بازیکنان آماده کار کردن باشند."

آنچلوتی در مورد بهترین بازیکن زمین هم گفت:" ایسکو بازیکن بخشنده‌ای است. عالی‌ بازی کرد. یک گل و یک پاس گل."

f.h بازدید : 58 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (1)

 رئال ميتونست بهتر از اين باشه ولي خوب براي بازي اولش تو لاليگا بد نبود

مثل اينكه انچلوتي هم ميخواد راه خوزه رو درپيش بگيره ، من موندم كجاي دنيا بهترين دروازه بان جهان رو نيمكت نشين ميكنن؟كاكا هم كه كلا از ديد همه سرمربي ها محو شده....

من اصلا از بازيكن هاي مورد علاقم شانس نياوردم
 

     ۱       ۲ http://www.samenblog.com/uploads/avatars/3063_3000.png
 
ترکیب رئال  : دیگو لوپز ، مارسلو ، په په ، راموس ، کارواخال ، خدیرا ، مودریچ ، اوزیل ، ایسکو ، کریستیـانــو و بنزما .
 
شرح بازي:
 سایت گل – گلی دیرهنگام از ایسکو اولین برد کارلو آنچلوتی در لیگ را رقم زد.

آنچلوتی در این مسابقه ایکر کاسیاس را روی نیمکت گذاشته بود. او هم دیه‌گو لوپس را در دروازه ترجیح داده بود.

http://imgiran.com/images/1rghyfqo9sp8mm8pq9.jpg

بتیس در تابستان 13 بازیکن جدید خریده بود و چهار چهره جدید در ترکیب این تیم قرار گرفته بودند.

مادرید بازی را خوب آغاز کرد و در همان دقیقه 2 به گلی رسید که البته آفساید بود. مدافع حریف در حالی توپ را وارد دروازه خودی کرد که بازیکنان مادرید موقعیت را در شرایط آفساید ساخته بودند.

اما خورخه مولینا در دقیقه 14 میهمان را پیش انداخت. سدریک که با قیمت تنها 1.20 میلیون یورو از نومانسیا خریده شده بود توانست از سرخیو راموس بگذرد و پاسی به محوطه جریمه ارسال کند که مولینا آن را به گل تبدیل کرد.

رئال در دقیقه 20 باز هم با ضربه‌ای که مدافعان حریف زدند توپ را به دروازه رساند ولی این گل به دلیل آفساید میلی‌متری کریس رونالدو مردود اعلام شد.  سرانجام گل رئال در دقیقه 26 به ثمر رسید. بنزما سانتر زمینی ایسکو را از سمت چپ وارد دروازه کرد.

شاگردان په‌په مل در نیمه اول عالی بودند و بارها به سمت دروازه رئال تاختند. یک بار نوسا ایگیبور روی کرنر خوان وردو توپ را به تیر دروازه لوپس کوبید و یک بار هم دنی کارواخال که در نیمه اول بسیار سختی کشید سدریک را در محوطه جریمه هل داد اما داور پنالتی نگرفت.

رئال اما در نیمه دوم به مراتب بهتر شد. رونالدو با ضربه بغل پای خود تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد. حملات پیاپی این تیم به نتیجه نمی‌رسید تا این که ایسکو در دقیقه 87 توانست سانتر مارسلو را به گل تبدیل کند و اولین برد تیمش را رقم بزند.

2.jpg

 
 تصاوير بازي و دانلود گلها در ادامه
f.h بازدید : 63 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

كارلو آنجلوتي در مصاحبه با روزنامه ايتاليايي گاتزتا دلوا اسپورت شرايط رئال در لاليگا را بررسي كرد . مربي ايتاليايي گفت كه اعتماد زيادي كاكا دارد و روي او حساب مي كند . 

كارلو آنجلوتي در مورد بحث دروازه بان تيم گفت :" هنوز تصميم نگفته ام . بسته به انگيزه هاي دو دروازه بان دارد . تا مشخص نكند كه مقابل بتيس ، ايكر بازي مي كند يا ديگو لوپز . " و در مورد كريستيانو گفت :" از جديت و عملكردي كه نشان مي دهد كاملا سورپرايز شدم . " و در نهايت از كاكا گفت :" دوباره يك بازيكن بزرگ خواهد شد ."

وايييييييييييييييي يعني تو عالي كارلو جون خوزه يه بار از اين حرفا نزد

f.h بازدید : 83 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (4)

پرسپولیس اف سی : دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ساختار دفاعی ما آنقدر خوب است که نیاز به دروازه‌بان نداریم.

علیرضا حقیقی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: شرایط پرسپولیس تا به الان خوب بوده، قبلا هم گفتم بازیکنان جوان ما نیاز به زمان دارند تا بتوانند در تیممان جا بیفتند، خدا رو شکر امروز هم یکی از بازیکنان جوان‌مان گل زد.

وی در مورد اینکه چرا روی نیمکت می‌نشیند، عنوان کرد: خدارو شکر آنقدر تیم از لحاظ دفاعی خوب است که در خیلی از بازی‌ها گل نخورده است. به سید جلال و  بنگر که خیلی قدرتمند کار می‌کنند و سایر نفرات نیز عملکرد خوبی دارند و در بازی تیم را بسته نگه می‌دارند.

حقیقی در مورد اینکه آیا از نیمکت‌نشینی ناراحت نیست، عنوان کرد: صد در صد ناراحت نیستم، خدارو شکر آنقدر ساختار دفاعی ما خوب است که نیاز به دروازه‌بان نداریم، یک سری چیزها دیگر دست بازیکن نیست، من به خوبی تمرین می‌کنم و خدا هم باید کمک کند. ناراحت نیستم، هم من و هم نیلسون تمریناتمان را به خوبی انجام می‌دهیم، ساختار دفاعی بسیار عالی است و امیدوارم تا آخر فصل آمارمان را حفظ کنیم.

f.h بازدید : 61 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (1)

پرسپولیس اف سی : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم اگر پیروز نشوید به رختکن راه‌تان نمی‌دهم.

 علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر برابر ملوان در نشست خبری گفت: لازم می‌دانم قبل از همه به خانواده سلطانی‌فر تسلیت بگویم که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس بود و همچنین دومین سالگرد بابک معصومی را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. بازیکنانم در بازی با ملوان جانانه جنگیدند و بعد از ۱۰ نفره شدن هیچ موقعیتی به بازیکنان ملوان ندادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. دست بازیکنانم درد نکند. فکر می‌کنم که پرسپولیس انسجام تیمی خودش را نشان داد و با وجود اینکه فکر نمی‌کردم ۱۰ نفره شویم اما این بازی را بردیم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم اگر پیروز نشوید به رختکن شما را راه نمی‌دهم و هم در زمان ۱۰ نفره بودن و هم زمانی که یازده بازیکن داشتیم بهتر از حریف بودیم و می توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان در پرسپولیس گفت: به یکباره نمی‌شود کل تیم را عوض کرد و باید کم کم به همه میدان داد. در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کردن سخت است. فکر می‌کنم بازیکنان ما یواش یواش به خودباوری می‌رسند و مطمئنم بازیکنان ما در آینده بهتر خواهند شد.

دایی تصریح کرد: بازیکنان جوان باید بیشتر تلاش کنند و باید از هواداران هم تشکر کنم که همراهی آنها بعد از ۱۰ نفره شدن ما بیشتر شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هواداران تعیین کننده نتیجه بازی بودند، گفت: به بازیکنانی که اعتقاد داشتم گفتم که آنها را جذب می‌کنم و به آنها ایمان دارم و می‌دانم اگر راه را درست بروند می‌توانند به فوتبال ملی هم کمک کنند.

دایی در مورد وضعیت داوری گفت: حرفی در این مورد نمی‌زنم و فقط از بازیکنانم ممنون هستم و می‌گویم که آنها مردانه جنگیدند.

وی در مورد نیمه اول گفت: امروز در نیمه اول خوب بازی کردیم و با وجود اینکه موقعیت‌های نیمه اول را نداشتیم بهتر بازی کردیم. کم کم ۴۰ درصد تیم را تغییر داده‌ایم و برای هماهنگی زمان نیاز داریم. متاسفانه بازیکنان جوان ما هنوز جو سنگین پرسپولیس را درک نکرده‌اند و به همین خاطر از هواداران تشکر کردم که به بازیکنانم روحیه دادند.

دایی در مورد اینکه سرمربی ملوان گفت که بازیکنانم جاه طلب نبودند، گفت: بعد از ۱۰ نفره شدن بازیکنان حریف فهمیدند که بهتر از ملوان هستند و تلاش کردند که پیروز شوند و بازیکنانم فهمیدند اگر بخواهند می توانند به هدف‌شان برسند. بازیکن باید بازی خودش را ببیند و باید با فوتبال زندگی کند و با توپ فوتبال بخوابد و اگر اینگونه ادامه بدهند به پرسپولیس خیلی کمک می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه دو سال از این تیم دور بوده است و این میدان دادن به جوانان نتیجه خواهد داد یا نه، گفت: این مسئله زمان می برد و وقتی به پرسپولیس آمدم و صحبت از سه سال جوانگرایی کردیم و استارتش را هم زده‌ایم که تغییرات خوبی در تیم به وجود بیاوریم.

دایی در مورد شعار هواداران ملوان در خصوص ضد فوتبال بودن گفت: کاری به این مسایل ندارم و هواداران هرچه دوست دارند بگویند و من کار خودم را انجام می‌دهم و مردم انزلی هم شریف هستند ولی من تمرکزم بر روی تیمم است.

دایی در مورد اخطارهای بی مورد بازیکنان پرسپولیس گفت: در فوتبال از این اتفاق ها رخ می‌دهد اما از شما سوال می‌کنم که خطای کفشگری بدتر بود یا خطای مهاجم صبا روی مهدی رحمتی در بازی استقلال و صبا؟ همیشه باید قانون یک شکل اجرا شود، آن صحنه داور بی تفاوت بود ولی در اینجا بازیکن ما اخراج شد. زیاد نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم اما اگر حرکت کفشگری اخراج داشت در سایر صحنه‌ها نیز باید کارت قرمز برای این حرکت داده شود.

f.h بازدید : 75 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

تصاوير بازي اضافه شد

 برد خيليييي شيريني بود مخصوصا با وجود اينكه ۱۰ نفره بوديم...

فقط من اميدوارم هرچه زودتر عليرضا حقيقي دروازه بان ثابت تيم بشه...

                              

*ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، سیدمحمدمهدی سیدصالحی( از دقیقه ۹۰ محمدرضا خانزاده)، مهرداد کفشگری، محمد نوری، حسین ماهینی، قاسم‌ دهنوی، پیام صادقیان( از دقیقه ۶۸ غلامرضا رضایی)، امید عالیشاه( از دقیقه ۷۹ هادی نوروزی)، سیدمیثم حسینی

پرسپولیس اف سی : تیم فوتبال پرسپولیس ده نفره برابر ملوان بندر انزلی به برتری رسید.

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی در حضور ۲۰ تا ۲۵  هزار تماشاگر به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که  بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

امید عالیشاه در دقیقه ۷۴ با یک شوت فنی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ مسابقه برق ورزشگاه آزادی قطع شد تا چند دقیقه‌ای بازی متوقف شود!

                          

پرسپولیس در نیمه اول بازی را هجومی آغاز کرد اما از حملاتش نتیجه‌ای نگرفت تا اینکه در دقیقه ۳۳ کفشگری از پرسپولیس اخراج شد.

علیرضا فغانی داور مسابقه به مازیار زارع و سعید یوسف‌زاده از ملوان و امید عالیشاه از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. کفشگری بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۳۳ به دلیل خطای شدید بر روی مهاجم ملوان کارت قرمز گرفت و از میدان اخراج شد.

                          

پس از گل پرسپولیس ملوان جلو کشید و سرخپوشان از همین فرصت برای حملات بیشتر استفاده کرد اما دو بار ضربات مهاجمان این تیم با تیر دروازه ملوان برخورد کرد و به گل نرسید.

پرسپولیس با این برد ۱۰ امتیازی شد و به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت و به طور موقت به رده دوم صعود کرد.  ملوان ۴ امتیازی( با احتساب یک امتیاز کسر شده کمیته انضباطی) در رده یازدهم قرار دارد.

             

تصاوير بازي در ادامه مطلب

f.h بازدید : 87 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (1)

سایت گل- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید بعد از بازی دوستانه تیم ملی کشورش مقابل هلند که با تساوی دو تیم به پایان رسید، در میکسد زون پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

یکی از خبرنگاران حاضر در میکسد زون از کریس در مورد اظهارات اخیر ژوزه مورینیو که گفته بود رونالدوی واقعی، رونالدوی برزیلی (رونالدو لوئیس نازاریو) است پرسید و کریس رونالدو که تمایل زیادی نداشت تا وارد جنگ لفظی با آقای خاص شود گفت:« من در مورد این آدم حرف نمی زنم. ارزشش را ندارد. ببخشید ولی راجع به این آدم حرفی نمی زنم.»

ستاره پرتغالی حالا به کار کردن زیر نظر کارلو آنچلوتی سرمربی جدید تیمش فکر می کند و سرمربی قبلی اش را فراموش کرده. او در مورد کارلتو گفت:« به نظر من آنچلوتی انسان بزرگی است. من از سبک کاری آنچلوتی خوشم می آید. او مرد بزرگی است و یک سرمربی بزرگ نیز هست.» در بخش پایانی صحبت هایش در مورد شادی زاید الوصفش بعد از باز کردن دروازه چلسی مورینیو در فینال گینس کاپ، گفت:« من از گلزنی به هر تیمی خوشحال می شوم.»

خوشم مياد حال مورينيو گرفته ميشه

f.h بازدید : 60 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (4)

آلمان 3-3 پاراگوئه / خستگي بر تن مسعود و سامي
تيم ملي آلمان با حضور 90 دقيقه اي مسعود اوزيل و سامي خديرا نتوانست پاراگوئه را شكست دهد . سامي در اين بازي حسابي خسته شد و حالا هيچ بعيد نيست كاسميرو جايش را مقابل بتيس بگيرد . البته پاراگوئه كه اين روزها رده دوم رنكينگ فيفا را دارد يكي از بهترين تيم ملي هاي حال حاضر فوتبال جهان است .

پرتغال 1-1 هلند / نجات به دست كريستيانو
در زماني كه مسي در لانه موش قايم شده بود و حاضر نشد در بازي ملي كشورش حاضر شود ، كريستيانو با غيرت و تعصبش به هلند گلزني كرد و با ضربه اش در دقايق پاياني تيمش را نجات داد . استروتمن در دقيقه 17 براي هلند گل زد و كريستيانو در دقيقه 86 براي رئال . 
 تك گل رونالدو: دانلود

سوئيس 1-0 برزيل / شكست در شب محو نيمار
در شبي كه نيمار هم محو شده بود تا رفيقش مسي احساس دلتنگي نكند ، دني آلوس گل به خودي زد و باعث شكست برزيل شد . مارسلو در اين بازي 55 دقيقه به ميدان رفت .
62406420584126231063.jpg

ليختن اشتاين 2-3 كرواسي / پيروزي لوكا
در شبي كه ادواردو خوش درخشيد و دو گل زد ، لوكا مودريچ نيز توانست كه در پيروزي تيمش مقابل تيم گمنام ليختن اشتاين نقش داشته باشد .

بلژيك 0-0 فرانسه / طلسم بنزما ادامه دارد
بنزما در رده ملي يكي از عجيب ترين طلسم هاي تاريخ را دارد ثبت مي كند و كم كم دارد تبديل به گل نزن ترين مهاجم تاريخ فرانسه مي شود . او شانزده ماه است كه در رده ملي براي فرانسه گل نزده و در مقابل بلژيك هر چند كه عملكرد قابل قبولي داشت اما كورتوا ناكامش گذاشت .

jk.png

اكوادور 0-2 اسپانيا / كج سليقگي به ايسكو
دل بوسكه اصولا مربي كج سليقه ايست و فرصت ندادنش به ايسكو ، آينده دار ترين جوان فوتبال اسپانيا مقابل اكوادور نيز اين را مي تواند نشان دهد . در شب گلزني نگردو و كاسورلا ، بازيكناني مثل ايكر ، راموس و آربلوا نيز از رئال به ميدان رفتند كه تعويض شدند .


f.h بازدید : 70 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (2)

سایت گل – کاکا ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در صحبت های کوتاهی که در گفتگوبا وب سایت رسمی آدیداس داشت به بررسی اهداف مدنظرش برای فصل پیش رو پرداخت و به این نکته اشاره کرد که خودش را آماده می بیند تا در سطح بهتری ظاهر شود.

کاکا گفت:« چالش پیش روی من برای این فصل این است که با ثبات بیشتری بازی کنم.می خواهم از نظر فیزیکی خوب باشم. اگر در تیمم اوضاع خوبی داشته باشم و شرایط فیزیکی خوبی داشته باشم، می توانم به اردوی تیم ملی کشورم بازگردم. می خواهم درجام جهانی تابستان پیش رو خوب باشم.»

این ستاره برزیلی حالا یک ماه است که زیر نظر کارلو آنچلوتی سرمربی اسبقش در میلان کار می کند و امیدوار است تا زیرنظر او دوباره به روزهای اوج بازگردد:« آنچلوتی سرمربی روشن فکر و خوبی است و به من کمک های زیادی می کند. برای خود من شخصا خیلی خوب است که بتوانم با او تمرین کنم.» او در نهایت از رویایش برای کسب دهمین قهرمانی اروپایی با رئال صحبت کرد و گفت:« لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دو تورنمنت بزرگ هستند ولی فتح لادسیما (دهمین قهرمانی اروپایی ) انگیزه زیادی به ما می دهد. ما قوی هستیم و انگیزه های زیادی برای این کار داریم.»

f.h بازدید : 65 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

سایت گل- علی دایی اولین باخت فصلش را متحمل شد. در روزی که اولین گل فصلِ تیمش را هم دریافت کرد و البته شانس اورد تیمش چند گل دیگر هم نخورد. دایی درباره این بازی می گوید:
متاسفانه ما شروع بسیار بدی داشتیم. در نیمه‌ی اول بد کار کردیم و نتوانستیم فوتبال خودمان را بازی کنیم اما در نیمه دوم تغیراتی انجام دادیم و با سه فوروارد بازی کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه‌ی دوم خیلی بهتر بودیم. سایپا در نیمه‌ی دوم دل به ضدحملات بسته بود. ما موقعیت‌های گل خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه آنها را از دست دادیم. به هیچ عنوان از عملکرد بازیکنان در نیمه اول راضی نیستم. خیلی بد بودیم اما در نیمه‌ی دوم با این‌که خوب کار کردیم نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. باید بیشتر تلاش کنیم و به فکر بازی‌های آینده باشیم.

وی گفت: عباس‌زاده از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ماست، به نظر من آینده خوبی دارد. نیمه دوم از او استفاده کردیم و برای اولین بار بود که این‌قدر بازی می‌کرد. موقعیت خوبی به دست آورد که مطمئنم در آینده می‌تواند این موقعیت‌ها را به گل تبدیل کند. مطمئن باشید او می‌تواند جزو آینده‌های فوتبال ما باشد.

دایی درباره میزبانی سایپا گفت: ‌مشکل خاصی نبود. همه چیز خوب بود و ما به عنوان مهمان از شرایط میزبانی راضی بودیم.

به نقل از ایسنا, سرمربی پرسپولیس درباره داوری گفت: متاسفانه ما صحبت کنیم نمی‌شود کاری روی آن انجام داد. ما که نمی‌دانیم آخر سر در نیاوردیم داخل دروازه توپ را با دست زده‌اند و بیرون رفته می‌توانست پنالتی باشد، اما ما اگر حرفی بزنیم طور دیگری برداشت می‌شود.

دایی درباره این‌که باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به شورای تامین استان البرز نسبت به برگزاری این بازی در کرج هشدار داده بود، گفت: من فقط سرمربی‌ام و اگر سوال فنی دارید در خدمت شما هستم. من نمی‌توانم در این‌باره صحبت کنم. اگر توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شد می‌توانستیم بازی را ببریم. در نیمه‌ی دوم خیلی بهتر از سایپا بودیم. البته آنها ضدحمله‌های خطرناکی زدند. مطمئنا برگزاری این بازی در کرج به سایپا کمک کرد. تیم‌ها باید از شرایط میزبانی خود استفاده کنند. سایپا خیلی بهتر از ما آشنا به این زمین بود.

در پاسخ به سوال درباره خلعتبری گفت: تمام تلاش ما این است که خلعتبری را برگردانیم. باشگاه پرسپولیس به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. نیاز است که وزارت ورزش و دولت کمک کنند تا بتوانیم خلعتبری را برگردانیم.

f.h بازدید : 88 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (3)

تصاويربازي به ادامه مطلب اضافه شد

تركيب پرسپوليس:نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، محمد نوری ، پیام صادقیان، میلاد غریبی( عباسزاده دقیقه 45) و سید صالحی

نیمه ی اول:

پرسپولیس به مانند سه بازی نخست خود بدون خلق حتی یک موقعیت گل اساسی نیمه ی نخست را به پایان رساند . فاصله ی خطوط هافبک و حمله به شدت زیاد است و همین امر فرصت بازیسازی را برای هافبک های تیم سرخپوش از بین می برد. شایان ذکر است که حقیقی و نوری طراوت فصل پیش را هم نداردند و قاسم دهنوی هم خواسته های هواداران را تا به این لحظه بر آورده نکرده است.
در آنسوی میدان تیم سایپا و فیرات که میدانست شانسی در مقابل مدافعان بلند قد حریف در بازی های هوایی ندارند روی به بازی زمینی آوردند تا دفاع پرسپولیس را از این طریق دور بزنند که سرانجام روزبه شاه علیدوست از یک توپ برگشتی تواسنت با یک شوت زیبا و دیدنی از پشت محوطه ی جریمه دروازه ی پرسپولیس را در دقیقه ی 30 باز کند. پرسپولیس بعد از دریافت گل هم نتواسنت آرایش تاکیتیک خود را به دست آورد و همچنان با ارایه ی یک نمایش نامطلوب نیمه ی نخست را به پایان رساند.

نیمه ی دوم:

پرسپولیس نیمه ی دوم را هجومی شروع کرد و از جناح راست جایی که حسین ماهینی نفوذ می کند حملاتش را پی ریزی کرده است و از دقیقه ی 50 به بعد روی به بازی مستقفیم و همینطور ارسال توپ ها به پشت مدافعین سایپا را در برنامه ی خود قرار داده اند. که با استفاده از همین شیوه و ارسال محمد نوری برای عباسزاده، توپ به تیرک دروازه ی سایپا برخورد کرد .
اصول حمله ی پرسپولیس در نیمه ی دوم، حملات از جناحین به خصوص جناح راست و شوت از راه دور بود که بی نتیجه به پایان رسید تا تیم دایی اولین شکست فصل رو در هفته ی چهارم تجربه کند و فیرات سایپا اولین برد فصل را جشن بگیرد
پرسپولیس با این شکست هفت امتیازی باقی ماند و سایپا بدون در نظر گرفتن کسر یک امتیاز صاحب ششمین امتیاز فصل خود شد


تصاوير بازي در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 48

درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 476
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 10,791
  • بازدید کلی : 227,210
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام