loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 39920 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (1)
کاکا ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که می خواهد تا زمان اتمام قراردادش با رئال در این تیم بماند و به این نکته اشاره کرده که درطول تابستان هم به بررسی پیشنهادات دریافتی  فکر نکرده

کاکا، برنده توپ طلای سال 2007 در رقابت های این فصل لالیگا توانسته تا حدودی نظر مثبت مورینیو را به خود جلب کند. این درحالی است که او در فصل گذشته یک نیمکت نشین ثابت بود. کاکا در ماه سپتامبر و در یک بازی دوستانه هت تریک کرد و حالا بیش از پیش در برنامه های آقای خاص جایی برای خودش دست و پا کرده. آن دیدار دوستانه اولین بازی فصل کاکا بود .

کاکا در گفتگویی با استادائو گفت:« در طول تابستان وقتی صحبت های زیادی مرمورد جدایی من به گوش می رسید هم من به جدایی از رئال فکر نمی کردم. چون مطمئن بودم که می توانم کارهای زیادی با پیراهن رئال انجام دهم. الان هم هنوز 3 سال دیگر از قراردادم باقی مانده و فکر می کنم که می توانم در بازیهای تیم تاثیرگذار باشم. می خواهم در رئال مادرید بمانم. یک جایگاه درترکیب اصلی برای خودم دست و پا کنم و به جام های قهرمانی برسم.»

این ستاره 30 ساله به علاوه تمایل زیادی دارد تا در رقابت های جام جهانی 2014 برای تیم ملی کشورش به میدان برود. کاکا در ماه اکتبر و برای دیدارهای دوستانه تیم ملی کشورش مقابل عراق و ژاپن به اردوی سلسائو دعوت شد و در هر دوی این بازیها گلزنی کرد.

ستاره سابق میلان در ادامه صحبت هایش گفت:« فکر می کنم که دو بازی ای که برای سلسائو انجام دادم، برایم خیلی خوب بود. در آن بازی ها نشان دادم که شرایط خوبی دارم. خوب بازی می کنم و آن دو بازی شخصا برای من خیلی مهم بود. این فصل هم برای من به منزله فصلی برای ثابت کردن خیلی چیزهاست. در بازیهای اخیر اعتماد به نفسم را باز یافته ام.»

کاکا در بخش پایانی صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که زمانی که در آینده به فوتبال برزیل بازگردد، ترجیح می دهد تا برای باشگاهی بازی کند که با پیراهن آن تیم به شهرت رسیده.کاکا گفت:« من در بازه زمانی کوتاه مدت به برزیل نخواهم رفت ولی اگر روزی به فوتبال برزیل بازگردم، انتخاب اول من سائوپائولو خواهد بود.»

Kaká - Brazil

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ف.ر در تاریخ 1391/08/13 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

mi amorشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 10,733
  • بازدید کلی : 227,152
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام