زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 2:57 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 372
نویسنده پیام
raha آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضویت: 9 /9 /1391
محل زندگی: تبریز
سن: 18


در سفر زمستانی کاسیاس به بارسلونا، سوبی سارتا درهای موزه را به روی ایکر باز کرد
شاید باورش کمی سخت باشد ولی ایکر کاسیاس،بخشی از تعطیلات سال نوی میلادی را در بارسلونا سپری کرد. دروازه بان باشگاه مادریدی بعد از نیمکت نشینی در بازی با مالاگا ( که به صلاحدید مورینیو و بنا برتصمیم فنی او صورت گرفت) تعطیلات زمستانی اش را شروع کرده و روز 26 دسامبر در بارسلونا دیده شد. همین سفر باعث شد تا روزنامه های کاتالان به صورتی جنجالی به بازتاب این خبر بپردازند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه کاتالان ال موندو دپورتیوو، برخی از شهروندان شهر بارسلونا بادیدن کاسیاس با دفتر روزنامه ال موندو دپورتیوو تماس گرفتند و از کاسیاس درخیابانهای شهر بارسلوناعکسهایی تهیه کردند. یکی از این عکسها در آستانه ورود کاسیاس به موزه اف سی بارسلونا بود. دروازه بان مادریدی برای آنکه کمتر در دیدرس باشد، یک عینک آفتابی به چشمانش زده بود ولی برتن کردن یک پیراهن آستین کوتاه در ماه دسامبر، به اندازه کافی جلب توجه می کرد. برای خیلی ها عجیب بود که کاسیاس، دروازه بان رئال را در شهر بارسلونا ببینند. برخی های دیگر با تماس با دفتر این روزنامه کاتالان اعلام می کردند که ایکر ونامزدش سارا کاربونرو را در کتدرال بارسلونا و یا در منطقه کانالتس، یکی از مراکز توریستی شهر بارسلونا دیده اند.

این عکس که دراین گزارش می بینید هم مربوط به زمانی است که سارا کاربونرو برای خرید به Passeig de Gràcia رفته بود و کاسیاس در حال سوار شدن به تاکسی بود تا او را به موزه باشگاه بارسلونا ببرد.

برخی از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا به روزنامه ال موندو اعلام کردند که کاسیاس بدون آنکه از تعطیل بودن موزه باشگاه در روز جشن سنت استیو، اطلاعی داشته باشد، به این موزه رجوع کرده و به درهای بسته خورده بود. البته آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی بارسا در دفترش مشغول به کار بود و وقتی مطلع شد که ایکر پشت درها مانده، دستور داد تا درها را به روی او باز کنند. کاسیاس هم در صحبت هایی گفت:« من هم مثل کاتالان ها حق دارم که درمورد آینده ام تصمیم بگیرم.من از اینکه این کوچولوی آرژانتینی شما این قدر به من گل می زند خسته شده ام.»

در فرودگاه ال پرات، راننده تاکسی ای که کاسیاس را جابه جا می کرد، از او پرسید:« ایکر، چرا در بارسلونا هستی ؟اینجا چه می کنی؟» و ایکر گفته:« هیچی.»

بعد از سفر به بارسلونا کاسیاس و سارا برای سپری کردن ادامه تعطیلاتشان به لندن رفتند. آنها در جریان این سفر، از مراکز دیدنی لندن از جمله قصر باکینگهام و سیرک پیکادیلی بازدید کردند و به استادیوم لوفتوس رود و دیدار گرانرو، بازیکن سابق رئال رفتند و جالب اینجا بود که مثل هر توریست دیگری با وسایل حمل و نقل عمومی درشهر گردش می کردند. خود ایکر این عکس را در اینستاگرامش قرار داده

این زوج جوان مسافرت را خیلی دوست دارند و اخیرا با هم به رم، چین، مکزیک، آمریکا و برزیل سفر کرده اند.

یکشنبه 10 دی 1391 - 13:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | در سفر زمستانی کاسیاس به بارسلونا، سوبی سارتا درهای موزه را به روی ایکر باز کرد | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS