loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 107 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

ژوزه مورینیو مربی رئال مادرید بعد از باخت 2-5 تیمش مقابل بنفیکا در جمع خبرنگاران شرکت کرد و اعلام کرد که هیچ یک از 19 جام فتح شده در پیش فصل نبوده است

او در پایان این دیدار دوستانه به خبرنگاران گفت:« باخت 2-5 برای شما اسپانیایی ها فاجعه است وبرگزاری جشن پرتغالی ها مشکل شماست. ولی باید بدانید که هیچ یک از 19 جامی که من درکارنامه ورزشی ام فتح کرده ام در پیش فصل به دست نیامده است.»

آقای خاص درمورد عملکرد تیمش در این بازی دوستانه گفت:« بازی تجربه خوبی برای بازیکنان تیم پایه ای ما بود. خط دفاعی ما چندان تعادل خوبی نداشت. البته بازیکنان ما واکنش خوبی نشان دادند.می دانستیم که بیش ازحد طبیعی سختی خواهیم کشید. اردوی پیش فصل ما از روز شنبه و با سفر به آمریکا شروع می شود.»

مورینیو درادامه به این نکته اشاره کرد که خسه، الکس و ناچو بازیکنان تیم پایه ای رئال برای پر کردن جای مارسلو و دیگر غایبان اردوی کهکشانی ها به آمریکا سفر خواهند کرد.

مورینیو ادامه داد:« این بازی برای تمام کسانی که فکر می کنند که تمام بازیکنان پایه ای ما آماده برای بازی در تیم اصلی بودند نیز مهم بود. ما به پرتغال آمدیم، چون قراردادی داشتیم که باید آن را اجرا می کردیم و در غیر این صورت جریمه ای مالی برای تیم در پی داشت.»

اینجای صحبت هاش مهمه بخونید:

مورینیو درمورد کاکا گفت:« کاکا مثل سایر بازیکنان خسته بود؛ چون ده روز است که تمرین کرده اند. زمانی که شرایط برای رقابت کردن مناسب نیست، کار سخت تر می شود. بازی با بنفیکا تمرین آماده سازی خوبی بود.این بازی برای ما فقط یک تمرین فیزیکی بود. درمورد شرایط کاکا باید بگویم که از نظر روانی، اوبه خاطر ابهاماتی که در مورد آینده اش وجود دارد ، شرایط خوبی ندارد . البته او اگر بماند، کاکای به مراتب بهتری را خواهیم دید.»

اخه اول میگن کاکا تو رئال بمونه نیمکت نشینه الان میگن اگه بمونه بهتر میشه اخه میخواد رونیمکت بهتر بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

f.h بازدید : 120 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
 

سایت گل – آدریانو گالیانی، نایب‌رییس میلان گفته میلان در راه خرید کاکا از رئال مادرید دچار مشکلات فراوانی خواهد شد.

خبرهای بسیاری از بازگشت این بازی‌ساز برزیلی به سن‌سیرو به گوش می‌رسد. او در سال 2009 با مبلغ 68 میلیون یورو از میلان به رئال رفت.

مدیر برنامه‌های کاکا اوایل هفته گفته بود که با روسونری در تماس است، اما سیستم مالیاتی ایتالیا شاید مانع این انتقال شود.

گالیانی گفت: «این کار بسیار دشواری است. هزار فاکتور وجود دارد که هر کدام می‌توانند این انتقال را غیرممکن سازند.

مانند همیشه مشکل ما پول است. میلان نمی‌تواند چنین دستمزدهایی را بپردازد چون سیستم مالیاتی در اسپانیا با ایتالیا متفاوت است.

قانون اسپانیا تنها برای قراردادهای آتی تغییر کرده و قراردادهای فعلی برپایه قانون قبلی هستند.»

میلانی‌ها پیراهن شماره 22 را به کسی نداده‌اند و این می‌تواند نشان از بازگشت کاکا داشته باشد. گالیانی می‌گوید: «این پیراهن فعلا به کسی نرسیده!»

میلانی‌ها شاید کاکا را برای یک فصل قرض بگیرند تا به این ترتیب پولی برای خرید این هافبک 30 ساله نپردازند.

حالا که رئال کاکا را نمی خواد بهترین تیم براش همون میلانه تا شاید یکم به خودش بیاد.       

Kakà - Milan

f.h بازدید : 97 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (1)

دوستای خوبم از این که در نظرسنجی شرکت کردید ممنون

 اینم نتیجه نظرسنجی:

سوال: به نظر شما در فصل جدید پرسپولیس با خوزه مانوئل وبازیکنان جدید موفق 
می شود؟
گزینه 1 : بله
20 نفر - 83.33%
گزینه 2 : خیر
4 نفر - 16.66%

تعداد شرکت کنندگان : 24

 
پس حتما پرسپولیس در این فصل قهرمانه                                                                        

f.h بازدید : 94 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

رئال مادرید در اردویی که قبل از شروع فصل شروع شده بود با بردی پر گل مقابل اوویه دو اغاز کرد.(پرسپولیس یاد بگیره)  این دیدار در ورزشگاه کارلوس تارتیه ره و در مقابل چشمان 12 هزار هوادار شروع شد. در این بازی رئال به خاطر درگذشت رئیس سابقه کنگره نمایندگی اوویه دو، با بازوبند های سیاه به میدان رفت.اول بازی هم مراسم  یادبودی به خاطر پیتر دوبوفسکی، بازیکن سابق هر دو تیم که در سال 2000 درگذشت، برگزار شد.

رئالی ها تنها 8 دقیقه زمان نیاز داشتند تا توسط لوکاس به گل اولشان برسند. در دقیقه 39 بازی، دنیس گل دوم رئال را به ثمر رساند و در دقیقه 40 این گرانرو بود که برای بار سوم برای کهکشانی ها گلزنی کرد.

نیمه اول بازی با برد 0- 3 کهکشانی ها به پایان رسید تا با شروع نیمه دوم و در دقیقه 51، مارتینس تیم میزبان را به یک گل برساند. در دقیقه 54 دی ماریا این گل را جبران کرد و گل پنجم بازی هم در دقیقه 73 مجددا توسط دی ماریا به ثمر رسید تا کهکشانی ها شروعی تماشایی داشته باشند .

Ángel Di Maria - Oviedo v Real Madrid

به زودی براتون عکس های بازی را قرار میدهم.

f.h بازدید : 85 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

سایت گل-کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی ایران که در ورزشگاه خالی آزادی از معدود تماشاگران بازی پرسپولیس و فجر به حساب می آمد ، پس از بازی با لبخندی پرمفهوم و البته کم رنگ از کنار زمین به سمت درهای خروجی پرسپولیس رفت ، البته پس از گل سوم فجر. جالب است بدانیم کارلوس کیروش به هموطن خود یعنی مانوئل ژوزه ارتباط چندان خوبی ندارد و چند سال پیش بر سر بدست آوردن نیمکت تیم ملی پرتغال تنش های بسیار جدی با ابن مربی باتجربه داشته است ، شاید در این صحنه نیز به دنبال دیدن چهره ی مانوئل پس از شکست آن هم برابر فجر بوده است.

f.h بازدید : 154 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (2)

سلام مثل این که دوباره باخت های پرسپولیس شروع شد و در اولین بازی پرسپولیس از فجرسپاسی ۳ گل خورد اخه ما امسال بازیکن های به این خوبی گرفتیم دیگه چرا باید ببازیم اونم از فجر سپاسی که در مقایسه باپرسپولیس بازیکنان جوان تر وارزان تری دارد.

من موندم چرا کریم انصاری فرد اصلا خوب بازی نمیکند؟چرا هنوز باتیم هماهنگ نشده؟واقعا چرا؟

اما من بازهم پرسپولیس رادوست دارم چون ما در این فصل قهرمانیم!!

بعدش در این بازی داوری خیلی بد بود چون داور ۶ ثانیه زودتر بازی راتمام کرد وپنالتی را اشتباه گرفت.

عکس های بازی را در ادامه مطلب ببینید.

f.h بازدید : 143 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (1)

من وقتی این خبر را خوندم برای چند لحظه از رئال و مخصوصا مورینیو متنفر شدم واقعا چرا باید بایک ستاره همچنین برخوردی بشه ؟؟؟؟؟

این مطلب را از سایت گل براتون میذارم:

سایت گل- دیروز، روز سرنوشت سازی برای کاکا در برنابئو بود. او قرار بود تا با مورینیو دیدار کرده و درمورد شرایطش در آستانه فصل جدید جویا شود و درنهایت از دهان مربی تیم مادریدی شنید که در ترکیب اصلی تیم جایی برای او وجود ندارد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا کاکا، همراه با خوسه آنخل سانچس و مورینیو برسرمیز مذاکره نشست. ساعت 12 مورینیو به دفتر رئال رسید  و در ساعت 13 بود که کاکا، همراه با پدرش درحالی که رانندگی می کرد وارد باشگاه شد و تنها 45 دقیقه بعد  باشگاه را ترک کرد. جلسه امسال ستاره برزیلی با اقای خاص، کاملا متفاوت با جلسه سال قبل بود. پارسال درهمین موقع مورینیو به کاکا گفته بود که روی او حساب باز خواهد کرد ولی گویا امسال ، جواب آقای خاص به سوال کاکا این بوده:« امسال بازیکن ذخیره ای؛ اگر می خواهی به دنبال تیم جدیدی برای خودت باش.» و بدین ترتیب کاکا را به جدایی از رئال ترغیب کرده.
 البته سران رئال خیلی روشن و صریح اعلام کرده اند که به کاکا اجازه نمی دهند تا با قراردادی کمتر از 25 میلیون یورو از این تیم جدا شود وترجیح می دهند که او هر چه سریعتر از تیمشان جدا شود. کاکا برای برگزاری دیدار دوستانه با کهکشانی ها به اوویدو سفر کرده و روز جمعه هم با کاروان تیم به لیسبون می رود و درتور آمریکا هم حضور خواهد داشت؛ هرچند که ترجیحا باید هرچه زودتر از تیم جدا شود.

من اصلا دوست نداشتم کاکا از رئال بره اما بااین بد رفتاری ها همون بهتر که از رئال بره البته اگه از رئال هم بره بازم من طرفدار رئالم اما واقعا از دست خوزه عصبانی ام چون اگه به کاکا فرصت بازی داده میشد مطمئنا خوب عمل می کرد امیدوارم به هر تیمی که میره خوب کار کنه تارئال وخوزه افسوس این را بخورند که چرا کاکا را فروختند.

 

f.h بازدید : 116 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (1)
 

سایت گل- کریس رونالدو، ستاره رئال، از اینکه کسی باور نمی کند که او یک آدم رومانتیک است، چندان راضی نیست.

ستاره پرتغالی که لیست بلند بالایی که از معشوقه های مختلف را پیش از نامزدی با ایرینا شیک در کارنامه دارد، به تازگی اعلام کرد:" من همیشه به قلب آن فرد نگاه می کردم. فکر می کنم این باارزش ترین چیز است. من سعی می کنم رومانتیک باشم اما کسی من را باور نمی کند."

اینم عکسش با ایرینای زشت:

Cristiano Ronaldo y su novia Irina Shayk

اینم کاریکاتوری که از سایت گل براتون گذاشتم:

f.h بازدید : 107 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

سایت گل-تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت قرارداد نیلسون ، دروازه بان 36 سال برزیلی خود را در هیئت فوتبال تهران به ثبت رساند.
نیلسون برزیلی سابقه حضور در تیم گیمارش پرتغال را نیز در کارنامه دارد و این فصل را نیز در تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود.

نیلسون

f.h بازدید : 112 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (1)

یکی  از بازیکن های خوب فوتبال کشور ما وتیم پرسپولیس هم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

وحید هاشمیان،بازیکن بزرگی که این فصل در پرسپولیس توپ میزد.شاید هوادارهای متعصب پرسپولیس گل او در بازی با فولاد خوزستان را هیچگاه فراموش نکنند زیرا شاید همان یک گل باعث قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی شد.

صبح امروز جلسه کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس درمحل این باشگاه تشکیل شد و برای برگزاری مراسمی درشان وحیدهاشمیان برنامه ریزی دقیقی انجام شد.

مقرر شد با هماهنگی مسئولان باشگاه، مراسم خداحافظی با شکوهی در یک دیدار دوستانه برای وحید هاشمیان بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی برگزار شود.وحیدهاشمیان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دیروز اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی کرده است.

f.h بازدید : 145 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (1)
 

سایت گل- استبان گرانرو، هافبک رئال، اعلام کرد امیدوار است توپ طلای سال 2012 به بازیکنی از این تیم برسد.

این بازیکن 25 ساله با ستایش نمایش های خوب تیم مورینیو در فصل گذشته، تاکید کرد که رئال می تواند در فصل پیش رو به موفقیت های بیشتر برسد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی ما در لالیگا حاصل یک تلاش طولانی مدت بود. ما در این فصل رکورد کسب امتیاز و گلزنی در لالیگا را شکستیم.

اکنون رئال تیمی است که همه به دنبال شکست دادن آن هستند و برای سال ها این روند ادامه خواهد داشت. ما فصل گذشته بی نقص بودیم. رئال با رکوردهایی که پشت سر گذاشت، نشان داد که بسیار بهتر از بقیه است. من امیدوارم که توپ طلا به یکی از بازیکنان ما برسد."

گرانرو همچنین در مورد رقابت های فصل جدید گفت:" من بی صبرانه در انتظار فصل جدید هستم و می خواهم چیزهای بیشتری یاد بگیرم. ما چالش های زیادی در پیش خواهیم داشت که یکی از مهمترین آن رسیدن به دستاوردهای سال گذشته است.

می خواهم چیزهای بیشتری یاد بگیرم و نقش بیشتری در تیم داشته باشم."

گرانرو در حال حاضر همراه با سایر بازیکنان رئال در تمرینات پیش فصل حضور دارد و خود را برای رویارویی با بارسا در سوپرکاپ اسپانیا آماده می کند.

Esteban Granero - Real Madrid

f.h بازدید : 141 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

سایت گل- سران باشگاه رئال مادرید با انتشار خبری رسمی، برنامه های اردوی پیش فصلشان را اعلام کردند.

تمرینات فصل جدید رئال مادرید دوشنبه گذشته،( درروز 16 جولای) آغاز  شد و البته بازیکنانی که در رقابتهای یورو حضور داشتند، در پایان ماه جاری میلادی به این اردو ملحق خواهند شد.

برنامه بازیهای دوستانه رئال در طول تابستان، از یک هفته پیش مشخص شده بود ولی اکنون به صورت رسمی و از سوی سران باشگاه اعلام شده است.

اردوی پیش فصل رئال، با برگزاری 6 دیدار دوستانه همراه خواهد بود.یک دیدار دوستانه در اسپانیا (مقابل رئال اوویه دو)، یک بازی در پرتغال (مقابل بنفیکا) و بعد از آن هم 4 دیدار دوستانه در آمریکا

کمپ دانشگاه «یو.سی.ال.ای» دوباره میزبان اردوی کهکشانی ها خواهد بود. اردوی آنها در آمریکا روز 28 جولای آغاز و در 11 آگوست به پایان می رسد و ملی پوشان حاضر در یورو، روز 30 جولای به اردوی کهکشانی ها محلق می شوند

16 جولای: آغاز تمرینات فصل جدید رئال مادرید

24 جولای: دیدار دوستانه رئال اوویدو- رئال مادرید (در اوویدو)

27 جولای: بنفیکا – رئال مادرید ( لیسبون – پرتغال)

28 جولای: سفر به لس آنجلس (امریکا)

2 آگوست: لس آنجلس گلکسی- رئال مادرید (لس آنجلس- امریکا)

5 آگوست: سانتوس لاگونا- رئال مادرید (لاس وگاس)

8 آگوست: میلان – رئال مادرید (نیویورک)

11 آگوست: سلتیک گلاسکو- رئال مادرید(فیلادلفیا)

11 آگوست: بازگشت به مادرید

Fabinho, Callejón, Ríos y Morata, entrenamiento Real Madrid

 

 

f.h بازدید : 87 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (1)

رو قلب من نوشته                  پرسپولیس شهر عشقه

اولین برد پرسپولیس در اولین بازی لیگ مبارک میارک

شکلک های شباهنگ

بااین که پرسپولیس بد بازی کرد اما بالاخره بردددددددددددددددددددددددددد

perspolis پرسپوليس

تیم همیشه برنده ی قهرمان من                       شکلک های شباهنگپرسپولیس

f.h بازدید : 2706 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (4)

دوستای عزیزم کریس رونالدو وایرینا که یک زوج واقعا افتضاح هستند تعدادی تصویر داشتند که من براتون در وبلاگ قرار دادم هرچند که فکر کنم زیاد از دیدنش خوشتون نمیاد چون ایرینا خیلی زشتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

51396763300838643424.jpeg

f.h بازدید : 74 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

خوش ترین رنگ محبت در وجود

ای که پیکات تعصب می سرود

باتو هستم باتوای یار نفیس

پرسپولیسم پرسپولیسم پرسپولیس

perspolis

f.h بازدید : 106 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
سایت گل- مسعوت اوزیل یکی از آن بازیکنانی بود که پس از سپری کردن فصلی سخت و طاقت فرسا و موفقیت آمیز با رئال، به اردوی ژرمن ها رفت و با تیم ملی آلمان در رقابتهای یورو2012 شرکت کرد. او یکی از ستاره های تیمش و یکی از مهره های کلیدی یواخیم لو بود و این روزها، تعطیلاتی که بعد از این روزهای سخت، واقعا شایستگی اش را داشت سپری می کند.
اوزیل این عکس را در صفحه فیس بوکش قرار داده. او در کنار دوستانش در لاس وگاس درحال استراحت کردن است

Masut Ozil and friends in Las Vegas
f.h بازدید : 101 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (1)

سایت گل- پپ گواردیولا، مربی سابق بارسلونا و ایکر کاسیاس و ژابی الونسو دو ستاره باشگاه رئال مادرید سه ورزشکار اسپانیایی هستند که ازنظر هواداران اسپانیایی، بیشترین خیانت را به همسر یا نامزدشان نموده اند و نام رافا نادال در رده چهارم این لیست و درکنار په په رینا  قرار گرفته

اشلی مدیسون دات کام، در بررسی ای که انجام داده از بیش از 3600 نفر این سوال را پرسیده که دوست دارند تا با کدام ورزشکار ارتباط عاطفی داشته باشند و نتیجه این نظرسنجی حکایت از آن دارد که  گواردیولا و ژآبی آلونسو که مزدوج هستند و ایکر کاسیاس که نامزدی به نام سارا کاربونرو دارد، بیشترین آرا را به خود اختصاص داده اند.

 پپ گواردیولا، بازیکن و مربی سابق بارسلونا با کسب 37.9% آرا در صدر جدول محبوب ترینهاست.. ژابی آلونسو با 26.4% آرا دومین نفر است و کاسیاس 24.3 % آرا را مال خود کرده . رافا نادال و په په رینا هریک 16.1% آرا را کسب کرده اند و لیست ده نفره با نامهای سرخیو راموس (14.9%)، دیوید بکام (14.6%)، جرارد پیکه (13.8%)، کریس رونالدو (12.6) و کلی اسلاتر، قهرمان 11 دوره از مسابقات موج سواری با 11.5 % آرا در رده های بعدی هستند.

دروازه بان رئال مادرید در خارج از مرزهای اسپانیا هم محبوبیت زیادی دارد و در نتایج نظرسنجی مشابهی درکشورهایی مثل مکزیک، آرژانتین، کلمبیا و ونزوئلا هم در جمع 10 ورزشکار برتر قرار دارد.

                                                                       http://www.khavaranshop.com/ </p>
<p>خرید پستی از خاوران شاپ

f.h بازدید : 83 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)
سایت گل- آلوارو آربلوا در صفحه توئیترش این عکس را قرار داده. عکسی همراه با په په در هواپیما و دقایقی قبل از پرواز به سمت اندونزی (جاکارتا) این دو بازیکن درنظر دارند تا چند روز پایانی تعطیلات تابستانی شان را در اندونزی سپری کنند.
Álvaro Arbeloa y Pepe - Real Madrid

تعداد صفحات : 48

درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 433
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 10,748
  • بازدید کلی : 227,167
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام