loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 74 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (3)

تصاوير بازي به ادامه مطلب اضافه شد

خوب دومين شكست پرسپوليس هم تو اين فصل رقم خورد اميدوارم اين شكست مقدمه پيروزي هاي متوالي پرسپوليس در بازي هاي بعدي باشه ايشالا...

ترکیب پرسپولیس:نیلسون، سید‌جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، حسین ماهینی، قاسم دهنوی، محمد نوری، مارکو سپانوویچ، امید عالیشاه (از دقیقه ۸۸ هادی نوروزی)، غلامرضا رضایی (از دقیقه ۶۲ محمد عباس‌زاده) و سید‌مهدی سید‌صالحی

شرح گل :

نفت تهران 1-0 پرسپولیس : رضا نوروزی که به شدت تشنه‌ی به ثمر رساندن گل بود، در آخرین دقیقه‌ی این دیدار یک پاس گل را ارسال کرد که توپ با برخورد به پای رسول نویدکیا و البته اشتباه مدافعان پرسپولیس به قربانی رسید تا این بازیکن نیز فرصت را غنیمت بشمارد و دروازه‌ی نیلسون پیش‌تاخته را بگشاید.

شرح بازی نیمه‌ی نخست :

بازیکنان پرسپولیس گویا تنها برای گل‌ نخوردن برنامه داشتن و کم‌تر حملات جهت‌دار را برای رسیدن به دروازه‌ی مکانی ترتیب می‌دادند. شاید علیرضا علیفر راست می‌گفت که دائی با این بازیکنان متوسط در میانه‌ی میدان بهترین تاکتیک را انتخاب کرده است. شاگردان دائی در نیمه‌ی نخست از خلاقیت در میانه‌ی میدان برای طراحی حملات رنج بردند و حرکات انفرادی عالیشاه در جناحین نیز نتوانست گره‌گشا باشد تا دائی غیبت صادقیان را بیش از پیش احساس کند.

در مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند در دقایقی از این بازی (6، 12، 29) خطر ساز باشند تا نشان دهند برای رسیدن به گل در حد بضاعت برنامه دارند و تنها در اندیشه‌ی گل نخوردند نیستند.

شرح نیمه‌ی دوم :

پرسپولیس نیمه‌ی دوم را با میدان‌داری آغاز کرد، اما بازهم برای گل‌زنی بدون برنامه عمل کرد و تنها در دفاع منسجم عمل کرد که البته برای قضاوت در این‌باره نفتی‌ها آن‌قدر زهردار نبودند که معیار باشند. با این‌حال شاگردان یحیی جسور بودند و برای به ثمر رساندن گل بی‌تابی کردند تا در نهایت به گل رسیدند و باعث تداوم عزت‌مندی یحیی شند.

دقایق حساس :

دقیقه‌ی 29 : در میان تمام احتیاطی که بازیکنان دو تیم برای فرار از شکست انجام دادند، تیم نفت چند فرصت نصفه و نیمه را در اختیار داشت که اوج بلوغ حرکات آن‌ها برای رسیدن به دروازه‌ی پرسپولیس در این دقیقه و روی حرکت وحید امیری رخ داد که با پاس این بازیکن به ابراهیمی شاهد یک شوت در چهارچوب بودیم که نیلسون با موفقیت توپ را جمع و جور کرد.

دقیقه‌ی 33 : بازیکن نفت روی زمین افتاده بود که محمد نوری کاپیتان پرسپولیس از بازیکنان خود خواست توپ را به بیرون بزنند. این کار محمد نوری باعث عصبانیت دایی و اعتراض وی به نوری شد.

دقیقه‌ی 39 : اوج حملات پرسپولیس در نیمه‌ی نخست همان ضربه‌ی سری بود که سیدجلال حسینی روی یک ضربه‌ی کرنر روانه‌ی دروازه کرد و مکانی نیز کاری جز گرفتن توپ نمی‌توانست انجام دهد.

دقیقه‌ی 44 : محمد نوری با شوتی که به آسمان کوبید، آن‌هم در چند قدمی محوطه‌ی جریمه نشان داد پرسپولیس تا چه اندازه برای پیروزی برنامه دارد !

دقیقه‌ی 2+45 : زیباترین صحنه‌ی این دیدار در نیمه‌ی نخست را بدون شک مهدی سیدصالحی با آن کنترل سینه‌ی زیبا در محوطه‌ی جریمه روی یک ارسال از جناح راست خلق کرد که توپ جلوی پای میثم حسینی افتاد و با مداخله‌ی مدافع حریف به نوری رسید و در نهایت نیز به کرنر رفت تا پرسپولیس برخلاف جریان بازی به گل نرسد.

دقیقه‌ی 54 : شاگردان گل‌محمدی صاحب یک ضربه‌ی آزاد شدند که عزتی پشت توپ قرار گرفت و درحالی که توپ به میان مدافعان رفت، این سپانوویچ محو در جریان بازی بود که روی یک اشتباه چیزی نمانده بود با کوبیدن توپ به پای مهاجم حریف دروازه را بگشاید.

دقیقه‌ی 58 : امید عالیشاه که مغز متفکر شاگردان دائی در زمان حمله آن‌هم تنها در خط حمله بود، بار دیگر از جناح چپ یک نفوذ را انجام داد و پس از یک تو سر توپ، حسینی را دید و این بازیکن نیز توپ را محمد نوری سپرد تا این بازیکن با پشت پا توپ را به سیدصالحی خوش اعتماد به نفس بسپارد تا او با یک برگردان نامتعادل توپ را راهی بیرون کند.

دقیقه‌ی 72 : در یک حمله‌ی همه‌جانبه از سوی ارواح زرد، کمال کامیابی‌نیا پشت محوطه‌ی جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس زیبا رضا نوروزی را در موقعیت گل قرار داد که این بازیکن کار سخت را انتخاب کرد و با یک شوت سرضرب توپ زوزه‌کشان به بیرون زد.

دقیقه‌ی 80 : در جریان بازی دو تیم با گره کوری به نام خلاقیت در ایجاد موقعیت روبرو شدند و طبیعی است که در این شرایط مهاجم تشنه‌ی گلی همچون رضا نوروزی به شوت‌های پشت محوطه‌ی جریمه آن‌هم از بین مدافعان رو می‌آورد که توپ هم راهی به دروازه نمی‌یابد.

دقیقه‌ی 86 : میثم حسینی یک سانتر زیبا از جناح چپ انجام داد و سیدصالحی با یک چرخش در عین حرکت استیل خوب خود به عنوان یک مهاجم را به رخ کشید اما توپ را نتوانست به گل بنشاند.

دقیقه‌ی 1+90 : حسینی برای بار دیگر از جناح چپ یک سانتر زیبا انجام داد که محمد عباس‌زاده توپ را برای سیدصالحی با ضربه‌ی سر کاشت، اما با مداخله‌ی مدافع حریف سیدصالحی کاری از پیش نبرد.

بهترین بازی :

رضا نوروزی؛ بی‌حرف و حدیث خوب، جسور و تشنه‌ی گل بود و آن‌قدر تلاش کرد تا بالاخره تیمش را با یک پاس طلائی به یک پیروزی ارزشمند رساند.

اتفاق ویژه :

قاسم افشار، خواننده پاپ کشورمان 4 قطعه از ترانه‌های خود را اجرا کرد که قطعه اول آهنگ معروف قرمزته بود و آهنگ آخرش خلیج فارس. هنگامی که افشار ترانه قرمزته را می‌خواند هواداران پرسپولیس به وجد آمدند و حرکات موزون در ورزشگاه انجام می‌دادند. همچنین آنها بعد از پایان این آهنگ از افشار درخواست اجرای دوباره این آهنگ را داشتند.

علیرضا حقیقی به هنگام گرم کردن از سوی هواداران پرسپولیس با شعار "حقیقی کاسیاس" تشویق شد اما در سوی دیگر سوشا مکانی دروازه‌بان تیم نفت هو شد.

کریم باقری و یحیی گل‌محمدی مقابل چشمان علی دایی یکدیگر را در آغوش گرفتند و عکس یادگاری گرفتند این دو حدود 20 دقیقه با یکدیگر صحبت می‌کردند.

صدا و سیما به سال‌های دهه 60 بازگشته‌ است و گزارشگران مسابقه همانند آن سال‌ها با نشستن در کنار زمین مسابقه را گزارش می‌کنند. علیرضا علیفر گزارشگر این بازی است.

عقربه ساعت ورزشگاه تختی که چند‌ سالی بود روی 10 و 30 دقیقه مانده بود امروز برداشته شده است و دیگر هیچ زمانی را نشان نمی‌دهد.

اسامی بازیکنان 2 تیم نفت و پرسپولیس تحویل کارلوس کی‌روش داده شد و وی از مترجم خود خواست نام همه بازیکنان را به لاتین بنویسد. او مقابل نام هر بازیکن نکاتی را یادداشت می‌کرد.

 پاسخ‌ های عجیب بازیکنان پرسپولیس پس از باخت

پس از اینکه پرسپولیس در ورزشگاه تختی با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت تهران شکست خورد برخی از بازیکنان این تیم از جمله سید جلال حسینی، امید عالیشاه، قاسم دهنوی، حسین ماهینی و غلامرضا رضایی مصاحبه نکردند.

سید جلال حسینی در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره بازی گفت: هیچ چی!

امید عالیشاه نیز گفت: جان مصاحبه کردن ندارم!

قاسم دهنوی هم در پاسخ سوالی درباره بازی تیم پرسپولیس گفت: باختن حرف ندارد!

حسین ماهینی و غلامرضا رضایی نیز گفت‌وگویی با اصحاب رسانه نداشتند.

            

تصاوير بازي در ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sgf5 در تاریخ 1392/06/05 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

خیییییییییییییییییییییییلی
پاسخ : اره من به خودم اطمينان دارم!!!

این نظر توسط sgf5 در تاریخ 1392/06/04 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

خیلی هم اشناس...میشناسیششکلک
پاسخ : نه باور كن چند وقته اصلا هوش و حواس ندارم! ولي فكر كنم كسي كه گفته خيليييي باشخصيته نه؟؟؟

این نظر توسط sgf5 در تاریخ 1392/06/04 و 9:56 دقیقه ارسال شده است

یادش بخیر هفته پیش بعضی ها به خاطر تساوی به ما توپیدن ولی ما از اوناش نیستیم f.h جانشکلکشکلکشکلک
پاسخ : من كه يادم نمياد بعضيها كيا بودن؟؟؟اشنان؟؟؟شکلک))!!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 798
  • بازدید ماه : 1,849
  • بازدید سال : 12,325
  • بازدید کلی : 228,744
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام