loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 63 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

yahya%20gol%20mohammadi گل‌محمدی : پنجم ، ششمی را در شان پرسپولیس نمی‌دانیمپرسپولیس اف سی :  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما خسته بودند اما با دوندگی یک امتیاز گرفتند.

 یحیی‌ گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک برابر ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: بابت دیشب که نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم عذرخواهی می‌کنم. ما دو نیمه متفاوت در بازی امروز داشتیم. نیمه اول نیمه پرسپولیس بود و می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما از چند موقعیت گلزنی فقط یکی را تبدیل به گل کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ذوب آهن تیم برتر بود آنها انگیزه بالایی داشتند و می‌خواستند هم انتقام جام حذفی را از ما بگیرند و هم برای بقا در لیگ تلاش می‌کردند. خستگی در ساق‌های بازیکنان ما مشهود بود. آنها ۱۲۰ دقیقه در دیدار با داماش دویده بودند با این حال خوب دویدند و با این دوندگی یک امتیاز امروز گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس در اعتراض به خبرنگاری که برنامه سفر پرسپولیس به اصفهان را بد دانست تا گل‌محمدی در نشست شرکت نکند، گفت: برنامه ما خوب بود اما پرواز ما یک ساعت و نیم تاخیر داشت و ۸:۱۵ به هتل رسیدیم و ۸ و نیم شام بود و بعد از آن جلسه داشتیم. نمی‌توانستم بیایم.

گل‌محمدی در مورد اینکه چرا از بازیکنان جوان خود در این بازی استفاده نکرد، گفت: اگر می‌خواستیم از جوانان استفاده کنیم شائبه ایجاد می‌شد و اولین تیمی که نسبت به این مسئله اعتراض می‌کرد آلومینیوم هرمزگان بود. نمی‌خواستیم حرف و حدیثی به وجود بیاید به هر حال آرزویم ماندن ذوب‌آهن در لیگ برتر است.

وی در مورد اینکه در پایان لیگ پرسپولیس چه جایگاهی را کسب خواهد کرد، گفت: ما تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه را در لیگ به دست بیاوریم هر چند پنجم و ششم را در شان پرسپولیس نمی‌دانیم. تلاش می‌کنیم در آینده بهتر شویم و همچنین در جام حذفی هم به قهرمانی برسیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه استقلال با بازیکنان قدیمی‌اش بهتر از پرسپولیس رفتار می‌کند، و پرسپولیس قدر کریمی و مهدوی کیا را نمی‌داند، گفت: این بحث‌ها قدیمی شده و دیگر لزوم نمی‌بینم در موردش صحبت کنم. مشکل خاصی نبود و بعد از اتفاقات برنامه نود اتحاد بازیکنان بیشتر شد و مهدوی‌کیا هم در کنار ماست.

وی در مورد اینکه چرا به زمان بازی فینال جام حذفی معترض است، گفت: مشکلی با زمان بازی نداریم اما می‌خواهم بدانم چرا ۴ روز قبل از فینال باید با ملوان بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه مذاکره این باشگاه با کرانچار و حضور چلنگر در اردوی پرسپولیس گفت: کرانچار یکی از بهترین مربیان لیگ است و پرسپولیس هم مختار است هر تصمیمی که می‌خواهد برای فصل آینده بگیرد و هر سرمربی که می‌خواهند انتخاب کنند اما رویانیان این شایعه را تکذیب کرد.

گل‌محمدی در مورد مصدومیت حسین ماهینی گفت: تخمین می‌زنیم او دو هفته از میدان دور باشد البته باید فردا MRI بگیریم. ولی پزشک پرسپولیس تصور می‌کند او دو هفته مصدوم باشد.

وی در مورد اختلاف علی کریمی با مجتبی حسینی دستیار گل‌محمدی گفت: اختلافات کوچک را بزرگ می‌کنند. کریمی مشکلی با کادر فنی ندارد و امیدواریم او هر چه زودتر خوب شود و به پرسپولیس کمک کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 595
  • بازدید ماه : 1,646
  • بازدید سال : 12,122
  • بازدید کلی : 228,541
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام