loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 121 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (1)

مهدوی کیا: برای برگشت کریمی جلسه می گذاریم

بازی خیلی خوبی بود. خوشحالم که توانستیم با یک برد پرگل هواداران را خوشحال به خانه بفرستیم. این پرسپولیس هنوز جای بهتر شدن دارد.

به هیچ وجه پیروزی ما اتفاقی نبود. پرسپولیس چند هفته‌ای است که روند رو به رشدی آغاز کرده و امیدوارم که این بردها برای ما ادامه داشته باشد.

هواداران هم خیلی خوب تیم را تشویق کردند. به هر حال صحبت‌هایی برای بازگشت کریمی انجام شده و من امیدوارم علی هم هرچه زودتر به جمع ما اضافه شود. باید یک جلسه را برای این کار برگزار کنیم تا علی به جمع ما برگردد.

http://u.goal.com/223900/223974hp2.jpg

انصاریفرد : جواب منتقدان را نداده‌ام و نخواهم داد ! هت‌تریکم تقدیم به هواداران سرخ

تا الان جواب منتقدان را نداده بودم و از این به بعد هم نخواهم داد.

خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با یک نتیجه‌ی پرگل و با یک بازی خوب پیکان را شکست دهیم. ما برای پیروزی به زمین آمده بودیم اما فکر نمی‌کردیم بتوانیم شش گل به پیکان بزنیم.

پیکان تیم خوبی است و زدن شش گل به این تیم کار راحتی نبود. خوشحالم که دل مردم را شاد کردیم. همه‌ی گلهایم را به هواداران تقدیم می‌کنم. امروز خدا به من کمک کرد تا این سه گل را به ثمر برسانم.

انصاری‌فرد درباره‌ی انتقادهایی که در این چند هفته به عملکرد او می‌شد گفت: من در این مدت همه‌ی تلاشم را انجام می‌دادم و به خاطر ترافیک بازیکن در خط حمله نتوانسته بودم 90 دقیقه کامل در یک بازی برای پرسپولیس بازی کنم؛ در صورتی که فصل گذشته من در سایپا اگر کارت قرمز نمی‌گرفتم در همه‌ی بازی‌ها 90 دقیقه بازی می‌کردم. به هر حال کار در تیم بزرگی مثل پرسپولیس آن هم با حضور هفت مهاجم سخت است. من نیاز به زمان داشتم تا در تیم جا بیفتم.

در این مدت انتقادهای بی‌رحمانه‌ای از من شد اما من جواب هیچ‌کس را نمی‌دهم؛ چرا که در این فوتبال سنم از همه کمتر است و تا آخر فوتبالم هم جواب کسی را نمی‌دهم. آنهایی که انتقاد می‌کردند چرا فقط از سال گذشته صحبت می‌کردند؟ کریم انصاری‌فرد در پنج سال گذشته در کورس آقای گلی بود. اگر پارسال آقای گل شدم در سال‌های قبل همیشه نفر دوم یا سوم بودم. چرا کسی آن فصل‌ها را ندید؟

امیدوارم شرایط پرسپولیس خوب شود. ما در سال مهمی قرار داریم و باید همه کمک کنیم تا تیم ملی هم موفق باشد. امیدوارم بتوانیم دست به دست هم دهیم و ایران را به جام جهانی ببریم.

http://u.goal.com/223900/223975hp2.jpg

 

مصاحبه ی بیشتر در ادامه مطلب

قاضی : این چهره تقریباً واقعی پرسپولیس بود

باور اینکه بتوانیم 6 گل به پیکان بزنیم سخت بود. این چهره تقریباً واقعی پرسپولیس بود.

چند گل دیگر نزدیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم سه گل دیگر هم به پیکان بزنیم. با تجربه و ازخود گذشتگی پیروز شدیم اما هیچ چیز تمام نشده و تازه اول راه است. 

قاضی در مورد اینکه دچار مصدومیت شده یا نه گفت: مصدوم نیستم اما بعد از آنکه گل زدم کمی لنگ زدم که مسئله خاصی نیست.

حسینی : زدن شش گل سخت است اما هنوز اتفاقی نیفتاده

زدن 6 گل کار سختی است. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید کمی دقت خود را در زدن ضربات آخر بیشتر کنیم.

هم اکنون هیچ اتفاقی نیفتاده و باید تلاش خود را بیشتر کنیم. پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود.

مدافع پرسپولیس در مورد جلسه‌ای که با سرمربی این تیم برای بازگشت کریمی برگزار کردند، یادآور شد: چیز خاصی نبود. امیدوارم کریمی به تیم بازگردد و همه دست به دست هم بدهیم تا با تیمی کامل‌تر ادامه مسابقات را برگزار کنیم. 

به همه هواداران این پیروزی را تبریک می‌گویم. با این برد یک پله به موفقیت نزدیک‌تر شده‌ایم.

کاظمیان : تجربه و ازخود گذشتگی رمز موفقیت بود

پیکان فوتبال بازی کرد. مدت‌ها بود که منتظر چنین بردی بودیم. این پیروزی با از خود گذشتگی و تجربه بازیکنان به دست آمد. 6 گل زدیم و به کریم انصاری‌فرد از صمیم قلب تبریک می‌گویم.

بردهای پرسپولیس باید پی در پی ادامه پیدا کند، فوتبال 90 دقیقه است. باید بازی‌های خوبی انجام دهیم. من هم دوست داشتم گل‌زنی کنم، انشاءالله در بازی‌های آینده این کار را می‌کنم.

نوری : چرا باید با کریمی مشکل داشته باشم ؟

محمد نوری می‌گوید از بازگشت کریمی به پرسپولیس استقبال می‌کند و تاکید می‌کند که هیچ مشکلی با این بازیکن ندارد.

خیلی خوشحالم که بعد از چند وقت با یک برد خوب، هواداران را راضی و خوشحال به خانه فرستادیم. به این برد احتیاج داشتیم و حالا با روحیه‌ی بهتری به تعطیلات می‌رویم.

وی درباره جلسه بازیکنان با ژوزه برای بازگشت کریمی گفت: روز گذشته من و هفت، هشت بزرگ‌تر تیم نزد ژوزه رفتیم و با او برای بازگشت کریمی صحبت کردیم. ان‌شاءالله او به تیم برمی‌گردد چرا که حضور او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

نوری در پاسخ به این سوال که قبلا گفته می‌شد شما با کریمی مشکلاتی دارید، اظهار کرد: چنین چیزی نیست. من چرا باید با کریمی مشکل داشته باشم؟ اتفاقا رابطه‌ی من با او خیلی صمیمی است و کنار او راحتم. خودش هم این را می‌داند. امیدوارم با بازگشت کریمی بتوانیم مثل سال قبل زوج خوبی را در تیم تشکیل دهیم.

هافبک پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید اختلاف‌های ژوزه و کی‌روش به تیم ملی و پرسپولیس ضربه می‌زند؟ گفت: نه این موضوع تاثیری ندارد. من از رابطه‌ی این دو مربی خبر ندارم اما ملی‌پوشان پرسپولیس مسائل دو تیم را با هم قاطی نمی‌کنند.

http://u.goal.com/223900/223969hp2.jpg

ماهینی : با این شش گل خود را ثابت کردیم

13 هفته خوب بودیم اما گل نمی‌زدیم. تیم کاملی هستیم و 6 گلی که به پیکان زدیم ثابت کرد می‌خواهیم به موفقیت برسیم. دو، سه گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم. در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم اما نباید احساس غرور کنیم زیرا اول راه هستیم.

وی در مورد گل‌زنی کریم انصاری‌فرد گفت: از گل‌زنی او خوشحالم اما وظیفه‌مان تمام نشده است. 13 هفته هواداران ما ناراحت بودند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم که بدون حرف و حدیث امروز از ما حمایت کردند.

http://u.goal.com/223900/223970hp2.jpg

نورمحمدی : گل زدم تا حرف و حدیثی برای مدافعان پیش نیاید

من هم گل زدم تا برای مدافعان حرف و حدیث ایجاد نشود، ما مدافعان هم در این پیروزی شریک بودیم. ساختار دفاعی و حمله تیم بسیار خوب بود. از خوشحالی هواداران دو برابر خوشحال شدم. این بردها باید ادامه پیدا کند.

وی در مورد اینکه تعطیلات لیگ به ضرر پرسپولیس است یا نه، عنوان کرد: نمی‌دانم تعطیلات به ضرر ما است یا به سود ما، اکنون بازیکنان با همدیگر هماهنگ شده‌اند و شناخت خوبی از بازی یکدیگر دارند. آینده متعلق به پرسپولیس است.

http://u.goal.com/220900/220906hp2.jpg

فشنگچی : 6 تا زدیم و دو و سه تا هم نزدیم


با تمام توان بازی کردیم و پیروز شدیم. مصدومیت داشتم اما بدون ترس از مصدومیتم بازی کردم. 6 گل زدیم و دو، سه گل هم نزدیم. هواداران از این پرسپولیس لذت بردند.

پیکان بد موقعی به ما خورد و بدشانس بود. هر چه زدیم گل شد و قدر فرصت‌هایمان را دانستیم. از گلزنی کریم انصاری فرد و اینکه مهاجمان ما پایشان به گلزنی باز شد خوشحالم اما از پاس‌هایی که به انصاری فرد داده شد و همچنین بازی خوب سایر بازیکنان مثل نوروزی نباید ساده عبور کنیم.

http://u.goal.com/112300/112369hp2.jpg

بنگر : شش گل خارج از توقع ما بود !

توقع زدن 6 گل را نداشتیم. خوشحال شدم کریم انصاری‌فرد توانست گل بزند.

‌هم اکنون اول راه هستیم و باید جدی‌تر تلاش کنیم. سخت است که به هر تیم بخواهیم 6 گل بزنیم. امروز، روز ما بود و توانستیم به یک پیروزی شیرین دست یابیم. به همه هواداران تبریک می‌گویم.

http://u.goal.com/220900/220999hp2.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ف.ر در تاریخ 1391/08/11 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

قربانت که پرسپولیس را از بحران خارج کردی
پاسخ : قربانت...............


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 728
  • بازدید ماه : 1,779
  • بازدید سال : 12,255
  • بازدید کلی : 228,674
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام