loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 58 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (1)

12.jpg

مراسم معارفه آنچلوتی در باشگاه رئال

آنچلوتی: رونالدو بازیکن بزرگی است و کار کردن با او یک افتخار محسوب می شود. همان طور که کار کردن با بازیکنی مانند زیدان. علاوه بر زیدان و کلمنت، جیووانی مائوری هم در کادر فنی رئال خواهد بود. او مربی بدنساز تیم است. من تنها مربی رئال هستم نه مدیر باشگاه. من تنها مسئولیت تیم اول باشگاه را برعهده خواهد داشت. 
 
آنچلوتی: ایسکو کیفیت بالایی دارد. تیم زیر 21 ساله های اسپانیابازیکنان خارق العاده ای دارد که ایسکو یکی از آنهاست. کاسیاس هم بازیکن بزرگی است. او به هر افتخاری رسیده است. اما قوانین فوتبال همان هایی هستند که بودند. هر بازیکنی شایستگی اش را داشته باشد، بازی می کند.
 
آنچلوتی: بارسا تیم فوق العاده ای است. بزرگترین رقیب رئال در اسپانیا. من کاملا اطمینان دارم که رئال می توان بارسا را پشت سر بگذارد.
آنچلوتی: مورینیو مربی بزرگی است. من احترام زیادی برای او قائل هستم. هرکسی شخصیت خاص خود را دارد و ما هم شخصیت هایی متفاوت از هم هستیم. درست نیست که من را با مورینیو مقایسه کنید. وقتی کار من در رئال تمام شد، رئیس باشگاه می تواند بگوید که من بهتر کار کردم یا مورینیو"
 
آنچلوتی: فالکائو مهاجم فوق العاده ای است. اما رئال گزینه های فوق العاده دیگری دارد؛ مهاجمانی مانند رونالدو، ایگواین و بنزما
 
آنچلوتی: امیدوارم برای مدتی طولانی در رئال بمانم. مودریچ بازیکنی متفاوت با پیرلو است؛ مودریچ تحرک بیشتری دارد و خصوصات تهاجمی بیشتری دارد. داشتن دو بازیکن بزرگ در هر پست یا تنها یکی؟ رقابت در داخل تیم بسیار مهم است. هر تیمی که بازیکنان خوب بیشتری داشته باشد، از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار است. من کاکا را به خوبی می شناسم. منتظر دیدن او در تمرینات هستم و بعد در موردش تصمیم می گیرم. اما در حال حاضر می توانم بگویم که او بازیکن رئال است. ما با هم کار خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین بازی ها را از او بگیریم." نیشخند
 
آنچلوتی: آمدن به رئال مانند تعبیر یک رویاست. رئال تاریخچه بسیار بزرگی دارد. من عاشق فوتبال هستم و هدایت رئال مثل یک رویاست؛ رویایی که به حقیقت تبدیل شد. زیدان روی نیمکت خواهد نشست. تنها مشکل برای او این است که نمی تواند به زمین برود. آیا فهرست خریدهایم را مشخص کرده ام؟ ما نیاز زیادی به بازیکنان جدید ندارم. ما همه با هم باید در این مورد صحبت کنیم و تصمیم بگیریم. این تیم خیلی خوب است. شاید تغییراتی داشته باشیم. اما به چیز زیادی نیاز نداریم."
آنچلوتی: من تیمی می خواهم که کنترل بازی را در اختیار داشته باشد، از توازن خوبی برخوردار باشد، هجومی بازی کند و البته با کیفیت باشد. و البته این تیم رئال کیفیت بالایی دارد، با خط حمله و هافبکی خوب. فکر نکنید که ساختن یک تیم هجومی که کنترل توپ را در اختیار داشته باشد، دشوار است.
بسیاری معتقدند که آنچلوتی می تواند آرامشی که رئال به آن نیاز دارد و در زمان مورینیو کمتر از آن خبری بود را به باشگاه برگرداند اما او ترجیح می دهد خود را وارد چنین بحث هایی نکند:
" من هیچ وقت به "صلح ساز" معروف نبودم. من می خواهم با بازیکنان تیم رابطه خوبی داشته باشم؛ مثل همیشه. رئال نیازی به صلح بان ندارد. البته این کلمه بدی نیست. متشکرم. فشار در چنین باشگاهی طبیعی است. باید با آن کنار بیایید. من می خواهم از این فشار برای پیشرفت کارم استفاده کنم."
 
آنچلوتی: توافقات نهایی روز گذشته صورت گرفت. تیم در شرایط خوبی است و باید در چند روز آینده صحبت کنیم و ببنیم تیم به چه چیزهایی نیاز دارد. اکنون نمی توانم در مورد بازیکنانی که می آیند و می روند، صحبت کنم. زمانی برای صحبت در این مورد نداشتیم. زیزو بازیکن فوق العاده ای بود و اکنون تصمیم گرفه تا مربیگری را تجربه کند. خیلی خوشحال که او را در کنارم خواهم داشت. او دستیار فوق العاده ای خواهد بود. دیگر دستیارم که همیشه همراه من است، پل کلمنت است. همه می دانند که رئال به دنبال دسیما (دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ) است. این مسئولیت من است. این یک مشکل نیست. این یک محرک بزرگ است که به همه انگیزه می دهد."
در ردیف اول کنفرانس مطبوعاتی، چهره هایی مانند زیدان، امیلیانو بوتراگنیو، پل کلمنت و پاردسا نشسته اند
آنچلوتی: هدف ما کاملا مشخص است. بااعتبار ترین باشگاه دنیا باید به قهرمانی برسد و بازی های فوق العاده ای به نمایش بگذارد زیرا تاریخچه این باشگاه رابازی هایی تهاجمی و تماشاگر پسند تشکیل می دهد. ما به سختی کار می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. کار آسانی نداریم اما برای مربیان، شرایط هیچ وقت آسان نیست. ما تمرینات مان را به زودی آغاز می کنیم و این عالی خواهد بود. من از حمایت رئیس، باشگاه و هواداران برخوردار هستم و فکر می کنم که این فصل برای رئال فصل شادی خواهد بود.
آنچلوتی صحبت هایش را این طور آغاز کرد:
خیلی احساساتی شده ام. از اینجا به اینجا آمده ام، بسیار خوشحالم. صحبت کردن به اسپانیایی برایم آسان نیست اما خیلی زود بهتر می شوم. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست. من این را خیلی خوب می دانم و به همین دلیل، خیلی خوشحال هستم. باید از رئیس فلورنتینو پرس تشکر کنم و همین طور از مدیر کل باشگاه، خوسه آنخل سانچس؛ او برای آمدن من به رئال تلاش زیادی انجام اد. همچنین باید از باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر تجربه فوق العاده ای که در فوتبال فرانسه داشتم، تشکر کنم."
پرس در ادامه گفت:
 آنچلوتی در بهترین میلان تاریخ، یک بازیکن تاثیرگذار بود. آریگو ساکی او را بازیکنی توصیف کرده بود که در زمین سریع تر از هر بازیکن دیگری فکر می کرد. کارلو! می دانی که همه به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند.
اولین کنفرانس مطبوعاتی آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال در اینجا به پایان رسید
*برای مراسم معارفه رسمی آنچلوتی، حدود 200 هوادار خود را به سانتیاگو برنابئو رسانده اند؛ ضمن اینکه جمعی از مدیران باشگاه رئال هم حضور دارند
 
*آنچلوتی به زبان اسپانیایی به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد؛ البته نه به آن خوبی که گواردیولا در مراسم معارفه اش به زبان آلمانی صحبت کرد
 
تصاویری از مراسم معارفه در ادامه...
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط f.h 2 در تاریخ 1392/04/07 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

دیگه این کاکا ان کاکای میلان نمیشـــــــــــــــــــــــــــه
پاسخ : کاکا همیشه بهترینه چه اینجا هست و چه میلان بود فقط حیف که خوزه قدرشو ندونست..


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 1,573
  • بازدید سال : 12,049
  • بازدید کلی : 228,468
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام