loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 107 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

1-واقعا از این که پرسپولیس نتونست قهرمان بشه ناراحتم واقعا چرا؟؟؟؟چرا وقتی قهرمانی حق ماست ما قهرمان نمیشیم؟؟؟؟؟؟

2- اقای گل محمدی با تعویض های اشتباهش قهرمانی رو از ما گرفت البته تمام تقصیرات واسه گل محمدی نیست کل تیم مقصر این شکستند اما اگه برای مثال کسی مثل کریم انصاری فرد اون قدر زود تعویض نمیشد شاید الان نتیجه چیز دیگه ای بود...

۳-استقلال هم که قهرمان شد اما مهم نیست چون فصل بعد ما قهرمانیمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ!

۴-به نظرم تصمیم گل محمدی و علی کریمی در خصوص خداحافظی از پرسپولیس اصلا حرفه ای نبود و به نظرم این 2 دوباره برمیگردن پرسپولیس...

۵-در مورد مهدی مهدوی کیا هم خیلی ناراحتم چون ایشون بازیکن بسیار حرفه ای هستن و حیف بود که اینطوری از فوتبال و پرسپولیس خداحافظی کنن.. 

۶-به هر حال این بازی هم تموم شده و باید به فکر فصل اینده باشیم تا دوباره این اشتباهات تکرار نشه.......


ترکیب پرسپولیس :نیلسون - سید جلال حسینی -محسن بنگر -حسین ماهینی -امیر حسین فشنگجی -رضا حقیقی -محمد نوری -علی کریمی -عادل کلاه کج -غلامرضارضایی(مهدی مهدوی کیا 115) -کریم انصاری فرد(هادی نوروزی )

نیمه اول
دو تیم خیلی زیاد بازی را در دقایق ابتدایی محتاطانه آغاز نمودند تا بخاطر اشتباهات فردی دچار استرس و فشارهای روحی روانی نشوند . قرمز پوشان که از حمایت همه جانبه هواداران پرشورشان بهره می بردند به نوعی دل به حرکات انفجاری غلامرضا رضایی ، کریم انصاری فرو نفوذهای سریع امیر حسین فشنگچی بستند که می توان به شوت دقیقه 13 کریم انصاری فرو محمد نوری از روی ارسال فشننگچی اشاره کرد که هر دو موقعیت فراهم شده با اختلاف فاحش از بالای دروازه شهاب گردان به بیرون هدایت شد . شاگردان گل محمدی از دقیقه بیستم به بعد با پاسهای بلند قلب دفاع آسیب پذیر سپاهان را نشانه رفتند تا جایی که کریم انصاری فربا یک فرار همه جانبه به تنهایی محسن ایران نژاد و میلان سوشاک را جاگذاشت وبا بیرون پای راست توپ را در قعر دروازه گردان جای داد . بعداز گل اول مسابقه سپاهانی ها از دو جناح حملات پراکنده ای را روی دروازه نیلسون تدارک دیدنداما هوشیاری مدافعان بلند قامت تیم پرسپولیس و هوشیاری نیلسون مانع فروپاشی دروازهتیم قرمز پوش شد تا نیمه اول با تک گل حیاتبخش انصاری فر بسود شاگردان گل محمدی به پایان برسد
نیمه دوم
زرد پوشان با توجه به نتیجه یک برصفر آبی پوشان در اهواز وقتی دیدند قهرمانی در لیگ برتر را از دست دادند نیمه دوم را با پاسهای تکضرب وحرکات ترکیبی هجومی آغاز کردند و با شوتهای از راه دور قصد داشتند تا دروازه نیلسون آماده را فروبپاشند که می توان به شوتهای سرکش سوکای و نوید کیا در وقت دوم بسنده کرد . طلایی پوشان با حرکات
اروین بولکو از جناح راست و تکنیک فوق العاده خلعتبری به دروازه نیلسون نزدیکتر شدند که می توان به بهترین موقعیت زردپوشان اشاره کرد که سانتر بولکو را سوکای با چشمانی بسته به بیرون زد . شاگردان کرانچار دست از حملات خود نکشیدند تا اینکه گل محمدی به نفع سپاهانی ها کریم انصاری فر را از جریان بازی تعویض کرد در این موقع بود که خط هافبک و دفاع سپاهان نفسی عمیق کشید . در این دقایق حسین ماهینی با اشتباه فاحش خود توپ با آورده را تقدیم به سوکای کرد که وی با پای چپ گل تساوی را به ثمر رساند . کرانچار بعداز گل تساوی وروحیه بخش تیمش با وارد کردن محمد غلامی ، جالوویچ و حاج صفی روح وروان تازه ای به کالبد تیمش بخشید اما در انسو گل محمدی در دقایق انتهایی نیمه دوم با وارد کردن میثم نقی زاده بجای علی کریمی می خواست تا با پتانسیل نیروی جوان خود نتیجه بازی را عوض کند که در طول 90 دقیقه اینچنین نشد .

وقت اضافه اول 
خستگی در ساقهای بازیکنان دو تیم بخصوص سپاهانی ها در وقت اضافه اول کاملاا مشهود بود اما انصافا قرمز پوشان با نفوذهای هادی نوروزی خط دفاعی سپاهان را ازردند تا اینکه سانتر ارسالی قرمزها در قلب خط دفاعی طلایی پوشان را غلامرضا نوروزی با سر به محمد نوری واگذار کرد که وی با تیز هوشی وتجربه فراوان دروازه تیم سابقش را گشود
 
وقت اضافه دوم 
با شروع وقت اضافه دوم این طلایی پوشان بودند که برای فرار از شکست طوفان خود را اغاز کردند وهمکاری جالوویچ ومحمد غلامی سبب شد تا شوت سرکش غلامی گل تساوی را برای سپاهانی ها رقم بزند .بعداز این گل سرمربی قرمز پوشان با وارد کردن مهدوی کیا به جریان بازی و دو سانتر عالی وی موقعیتهای خطرناکی را روی دروازه سپاهان فراهم کردند اما توپ از خط دروازه عبور نکرد تا اینکه ضیافت پنالتی ها تعیین کننده قهرمان جام حذفی لقب بگیرد .

ضیافت پنالتی ها:

اولین ضربه پنالتی را هادی نوروزی به بیرون زد و بولکو برای سپاهان به گل تبدیل کرد.

حسین ماهینی ضربه دوم سرخ‌پوشان را به گل تبدیل کرد و محمدرضا خلعتبری نیز برای زردپوشان گلزنی کرد.

پنالتی سوم پرسپولیس را رضا حقیقی به آسمان زد! امید ابراهیمی نیز پنالتی سوم سپاهان را به گل تبدیل کرد.

میثم نقی‌زاده پنالتی چهارم سرخ‌پوشان را به گل تبدیل کرد و احسان حاج صفی با زدن توپ به درون دروازه سپاهان را برای بار چهارم قهرمان کرد.

علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرد

شامگاه دیوانه‌وار؛ علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرد/ متاسفم فوتبال را دایه‌های مهربان‌تر از مادر دست گرفته‌اند

کاپیتان قرمزها در پایان بازی پرسپولیس - سپاهان در حالی که مشغول مصاحبه ای عادی درباره شکست در این بازی همه بود ، ناگهان گفت: همه می‌دانند که بعضی مسائل چیست و من درباره آن‌ها صحبت نمی‌کنم از همه کسانی که به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. نشد که ما قهرمان شویم....
او سپس لاین حرفهایش را عوض کرد و به موضع خداحاقظی رسید . تصمیمی که هنوز معلوم نیست آنی بوده یا برنامه ای  برایش داشته . او گفت: ان‌شاءالله جوانان جای من می‌آیند و قهرمان می‌شوند. من همین امشب از پرسپولیس و فوتبال خداحافظی می‌کنم. نمی‌خواستم در این باره صحبتی کنم اما متاسفانه این تصمیم را دارم که برای همیشه از فوتبال خداحافظی کنم.

 برق از چشم خبرنگاران پریده بود اما آنها هنوز باید یادداشت برمی داشتند . از آخزین مصاحبه مطبوعاتی کریمی در کنار زمین فوتبال . مردی که مدیر باشگاه درباره اش گفته بود تا 40 سالکی بازی خواهد کرد . کریمی درپایان گفت در تیم ملی هم بازی نمی کند: ما باید کنار بایستیم به همین دلیل برای بازی‌های تیم ملی هم نمی‌توانم به میدان بروم. امیدوارم سه بازی پیش رو را ببریم و به جام جهانی برویم. بعضی اوقات نمی‌توان ماند. حتی اگر پیروز می‌شدیم هم همین تصمیم را داشتم. به جان هر دو بچه‌هایم حتی به همسرم هم خداحافظی‌ام را نگفته بودم. هرچه بود تمام شد. متاسفانه کسانی که در این فوتبال از مادر مهربان‌تر شده‌اند کار را دست گرفته‌اند. ما از این فوتبال می‌رویم تا جوانان بیایند و قهرمان شوند. فوتبال را بگردند مثل مهدوی‌کیا پیدا نمی‌کنند و ما با مهدوی‌کیا به دنبال کارمان خواهیم رفت.

 کریمی  خطابه ش را با این جمله تمام کرد که : فوتبال مثل زندگی است. در آن هم روزهای خوش است و هم روزهای بد. تلخ و شیرین دارد. خدا را شکر می‌کنم که سالم از این فوتبال می‌روم. فقط از شما هم خواهش دارم همواره واقعیات را بگویید. من امروز 9 صبح در کافی‌شاپ هتل بودم و رفتار مردم را می‌دیدم و واقعا شرمنده می‌شدم.

     

تصاویر بازی در ادامه مطلب....

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 611
  • بازدید ماه : 1,662
  • بازدید سال : 12,138
  • بازدید کلی : 228,557
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام