loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 55 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

      ۴   -  ۱

                                                         رونالدو

 بازی واقعا بدی بود رئال اصلا در حد خودش نبود کریس هم جز گلی که زد کار خاص دیگه ای انجام نداد کاش حداقل کاسیاس تو بازی بود.. امیدوارم بتونیم تو برگشت جبران کنیم امسال دیگه چمپیونز لیگ مال ماست.....


 ترکیب رئال:دیگو لوپز ، راموس ، واران ، په په ، کوئنت رائو ، ژابی ، خدیرا ، مودریچ ، اوزیل ، کریستیانو و هيگوائين

شرح بازی:

رئال مادرید سه شنبه آینده باید شکست سنگین و باور نکردنی خود در وست فالن را جبران کند ، اتفاقی که به شدت مشکل خواهد بود .

180 دقیقه ضعیف مورینیو مقابل کلوپ در دور گروهی درس عبرت نبود و مربی پرتغالی این بار در مرحله نیمه نهایی عجز خود را در وست فالن نشان داد . این بار قرار نیست که او یوفا ، داوری ها ، برنامه ریزی ، خستگی و ... را بهانه کند ، اشکال در جای دیگری است ، احتمالا در تصمیمات فنی او !

مورینیو همان طور که رقم زننده برخی از شیرین ترین لحظات مادریدیسموها در سه سال اخیر بوده ، به همان اندازه در برخی از تلخ ترین شب های تاریخ رئال نقش داشته است . از شکست 5-0 در نیوکمپ تا شکست تلخ در وست فالن . مربی پرتغالی چوب تصمیمات خودش را می خورد . وقتی کاسیاس ، نماد رئال را با بی مهری تمام کنار می گذارد ، جای تعجبی ندارد که دروازه بانی نظیر دیگو لوپز که تا سن 31 سالگی یک دهم افتخارات کاسیاس را هم ندارد ، روی دو گل اول عملکرد محوی را ارائه دهد . وقتی در تابستان به جای خریدن یک دفاع راست درجه یک به گزینه ای نامطمئن نظیر آربلوا اعتماد می کند ، قابل پیش بینی است که در چنین بازی بزرگی دستش توی پست گردو باشد و خط دفاعش از هم پاشیده !

زمانی که بسیاری از مادریدیسموها از سر دلسوزی از عملکرد ضعیف رئال در 60 دقیقه اول بازی در اولدترافورد انتقاد کردند ، پیش بینی می کردند که شاید چنین شب ناگواری هم در تاریخ رئال با هنر مربی پرتغالی ثبت شود اما آن موقع ، برخی این دلسوزی ها را از سر عناد دانسته و به آن به سبک مورینیویی توپیدند ، باید دید همان ها که آن موقع سرشان را کبک وار به برف فرو بردند ، حالا چه توجیهی دارند ؟

ترکیب اولیه مورینیو اصلا جسورانه نبود . او در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که از ترکیب معمولش استفاده می کند اما به مودریچ بازی داد تا سبک بازی رئال کاملا تدافعی شود و انگار قدیمی ها بیراه نگفته بودند که ترس برابر مرگ بود . بدین ترتیب مودریچ کمی جلوتر از ژابی و خدیرا بازی کرد و اوزیل ناچارا به پست هافبک کناری رفت ، پستی که قابل پیش بینی بود که در آن سایه ای از خود هم نباشد .

دورتموند بازی را کاملا برتر شروع کرد و حاصلش موقعیت عالی رویس بود . چند دقیقه بعد روی یک ارسال و تعلل دیگو لوپز در خروج و اشتباه په په در مهار یار حریف ، دروازه رئال باز شد . بی تردید جای جادوی کاسیاس روی این صحنه بیش از هر چیزی خالی بود .

رئال مادرید در ادامه بهتر عمل کرد . علیرغم بازی فوق ضعیف خدیرا در میانه زمین و محو بودن اوزیل و ژابی ، رئال کنترل بازی را به دست گرفته بود اما عملا هیچ برنامه ای برای ایجاد موقعیت نداشت . رئال صرفا بازی را به دست گرفته بود و به اشتباهات حریف دل بسته بود که بالاخره تاکتیک الله بختکی رئال جواب داد و این هوملس بود که در موقعیتی تک به تک ، توپ را برای کریستیانو انداخت تا بازیکن پرتغالی مانع از رفتن رئال به نیمکت به همراه شکست شود .

اما عجیب این جا بود که مورینیو انگار از عملکرد رئال در نیمه اول راضی بود و امید داشت که تیمش بازی را 1-1 تمام کند که هیچ تعویضی برای بهتر شدن شرایط نداشت و تا دقیقه 67 و خوردن گل چهارم منتظر ماند تا دو تعویض هجومی داشته باشد .

خط دفاع رئال به حدی هنرمند بود که لواندوفسکی را در عین ناباوری در سطح بهترین بازیکن جهان بالا برد . عملکرد اسف بار واران ، په په ، ژابی و خدیرا در امور تدافعی موجب شد که مهاجم لهستانی سه گل دیگر بزند . اولی روی آفساید گیری اشتباه په په و واران بود و دیگو لوپز هم خیلی راحت به او اجازه داد که از زاویه بسته دروازه اش را باز کند . دومی روی اشتباه په په در مهار او بود که یک دریبل "گل کوچیکی " را از لواندوفسکی خورد تا بازیکن دورتموند با یک شوت محکم دروازه دیگو لوپز را باز کند . آخرین گل هم روی پنالتی ژابی روی رویس بود .

رئال مادرید در ادامه بازی نیز هیچ حرفی برای گفتن نداشت . مورینیو جنگ تاکتیکی را باخته بود و تعویض هایش هم هیچ اثری نداشتند . تعویض هایی که بهتر بود که پیش از چهار تایی شدنش انجام شوند ، نه زمانی که همه چیز تمام شده به نظر می رسید .

عناصر تدافعی رئال بدترین شب ممکن خود را داشتند . په په یکی از بدترین بازیهایش را از زمان پیوستن به رئال انجام داد ، واران در سطح یک مدافع دبستانی عمل کرد ، ژابی تبدیل به یک بازیکن کاملا متوسط شده بود و خدیرا نیز کاملا پر اشتباه و ضعیف بود .

اما بازنده بزرگ کسی نبود به جز مورینیو . او پیش از بازی برای کلوپ کری خوانی کرده بود و مدعی شده بود که حتی اگر ژابی هم مهار شود ، راهکاری برای نجات پیدا می کند اما پس از مهار شدن بازیکن تولوزایی به عنوان مغز متفکر تیم در نبرد با گوندوغان ، رئال هیچ حرفی برای گفتن نداشت . عناصر هجومی تیم به ندرت توپ پیدا کردند و مربی پرتغالی در بزرگترین بازی فصل ، بزرگترین اشتباهات فصلش را در زمینه تاکتیکی انجام داد . از استفاده از اوزیل در پست غیر تخصصی گرفته تا نداشتن برنامه برای گل زنی .

به هر صورت شاید همچنان بتوان به بازگرداندن نتیجه در بازی برگشت در برنابئو امیدوار بود . مسلما بازی سه شنبه اینده می تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت مورینیو داشته باشد . بردن تنها کوپا با 500 میلیون خرج در سه سال اخیر ، یک ناکامی بزرگ به شمار می رود .

دانلود گل :  رونالدو

    new-folder-167329837-1.jpg


تصاویر بازی در ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط f.h2 در تاریخ 1392/02/06 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

ای خداشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : واقعا ای خدا............


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 586
  • بازدید ماه : 1,637
  • بازدید سال : 12,113
  • بازدید کلی : 228,532
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام