loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 66 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
                             97728359167875319053.jpg
مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو برای نسخه ماه مارس مجله جی کیو که روز 26 فوریه منتشر می شود روی جلد این مجله رفت و مصاحبه ای اختصاصی با این منبع داشت . 

ماجرای این باند پرتغالی که می گویند در رختکن رئال وجود دارد ، چیست ؟

من دوستان زیادی در رختکن رئال دارم که منحصر به هموطنانم نمی شوند . طبیعتا در ابتدا با امثال په په و کاکا بیشتر دوست بودم چرا که با یکدیگر همزمان بودیم اما معنی اش این نیست که باندی وجود داشته باشد . 

شاید نیاز باشد که کمی جامهای بیشتری ببری .
جامها همیشه مهم هستند اما چیزهای دیگری هم وجود دارند . رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست . همیشه توقعات مردم از آن بالاست . فکر می کنم که هنوز جا برای پیشرفت دارم. 

در مورد وجهه ات چه ؟ 
هر کسی آن چه را بخواهد در من می بیند . من فقط سعی می کنم خودم باشم .

مطبوعات ورزشی را می خوانی ؟
از آن افرادی نیستم که وقتی اشتباهی انجام می دهم ، به نظر روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی نگاه کنم اما انتقادات بخشی از کار ماست و باید به آن عادت کنیم . چیزی که بیشتر اذیتم می کند مورد انتقاد قرار گرفتن به خاطر اتفاقات بیرون از زمین است . این باعث می شود که بازیم از چشم ها دور می ماند . من خودم وقتی اشتباهی انجام بدهم اولین کسی هستم که می فهمم . 

بازیهایی که انجام می دهی را هم دوباره تماشا می کنی ؟
نه همه شان را اما بخشی از آنها را . کارساز است که بازیم را بازبینی کنم و بفهمم که از چه نظر می توانسته ام که بهتر باشم . 

وقتی می بازی خواب به چشمانت می رود ؟ 
اگر صحبت از یک بازی بزرگ مثل نیمه نهایی یا فینال یک تورنمنت بزرگ باشد ، طبیعتا راحت نمی توانم بخوابم . نه تنها آن شب ، بلکه تا دو ، سه شب بعدش . اما شکست یکی از بخش های این حرفه است . 

حتی وقتی در رئال باشی ؟ 
طبیعتا . این اتفاق بهتر است که رخ ندهد اما گاهی اتفاق می افتد . 

هنوز با تیم ملی کشورت هیچ جامی نبرده ای . این یک فشار شخصی و حرفه ای برای توست ؟ 
بردن با تیم ملی خیلی سخت تر از سطح باشگاهی است . پرتغال به من این فرصت را داد تا بازیهای بزرگی را انجام دهم و به اهداف بزرگی برسم . ما به فینال یوروی 2004 و نیمه نهایی جام جهانی 2006 رسیدیم و یوروی پارسال ، شاهکار بود . تازه این که ما هنوز خیلی تیم جوانی هستیم . 

آن شکست برایت خیلی دردناک بود ؟
نیمه نهایی یورو مقابل اسپانیا بود . شکست در پنالتی همیشه دردناک است به خصوص آن که پس از 120 دقیقه بسیار سخت شکست بخوری . 

گریه هم می کنی ؟
در زمان های دیگر کرده بودم اما آن شب نه . 

بعد از باخت ترجیح می دهی تنها باشی یا ناراحتی ات را با کسی تقسیم کنی ؟ 
ترجیح می دهم که با نامزد و دوستانم باشم . 

فقط درون زمین از باخت متنفری یا در باقی زندگیت هم همین طور است . 
من در هر کاری که انجام می دهم می خواهم پیروز باشم . 

راست است که روزی 3000 دراز-نشست می زنی ؟
من یک برنامه نیروی درونی را برای آمادگی بدنی دنبال می کنم اما مطمئنا تعداد تمریناتی که انجام می دهم را نمی دهم ، فقط می دانم که باید چنین تمریناتی داشته باشم . 

نیروی درونی ؟ ممکن است که این را توضیح بدهی ؟ 
این برنامه تلفیقی از ثبات ، تعادل و تمرین روی شکم ، کمر و باقی عضلات است . 

روزانه چقدر روی آمادگی بدنی خودت کار می کنی ؟ 
نمی توان گفت . صبح کار می کنیم . من بعد از ظهر ها خودم به سالن بدنسازی می روم اما مطمئنا باید زمانی هم برای استراحت پیدا کنم . 

چرا این همه تمرین انجام می دهی ؟ 
چرا که در فوتبال امروز به آن نیاز است . اگر بخواهی درون زمین آماده باشی باید خوب بخوری ، خوب بخوابی ، خوب تمرین کنی و هر جایی که فصل به تو اجازه می دهد کاملا به حالت خاموش در بیایی . 

آمادگی ذهنی نیز حائز اهمیت است ؟ 
البته . آمادگی روانی به اندازه آمادگی بدنی مهم است . وقتی بازی می کنی باید حواست جمع باشد اما آرام باشی . 

بدترین ویژگی تو چیست ؟ 
چند تایی هست اما اگر بخواهم فقط یکی را اسم ببرم ، لجاجتم است . 

در بچگی هم همین طوری بودی ؟ 
خیلی کمتر . 

بچه بودنت را بیشتر دوست داشتی یا حالا را ؟ 
فکر نمی کنم که فرق چندانی کرده باشم . گاهی اوقات کارم مرا وادار می کند تا بین خودم و بقیه یک سد ایجاد کنم اما شخصیتم فرقی نکرده است . 

در بچگی چگونه بودی ؟ 
خیلی عادی . 

دوستان ، فوتبال ، خانواده ...
بله ، مادیرا یک مکان عالی برای بچه هاست . هر روز با دوستانم بازی می کردم ، حتی از آن موقع هم رویایم فوتبالیست حرفه ای شدن بود . 

پوسترهای فوتبالی را روی دیوار اتاقت می زدی ؟ 
نه ، هیچ چیز . اصلا اتاقی نداشتم . اتاقم را باید با برادرم سهیم می شدم و دور اتاق فقط کمد بود . 

اولین خاطره ات از فوتبال چیست ؟ 
تقریبا قبل از کشف فوتبال ، هیچ خاطره ای از زندگیم ندارم . همیشه در مدرسه یا درون خیابان یک توپ در کنارم بود . 

در آن موقع هم همیشه مهاجم بودی ؟ 
بله از بچگی همین طور بود . در پست هافبک کناری یا مهاجم نوک .

اولین پیراهنی که با آن بازی کردی را به یا دداری ؟ 
اولین پیراهنم با تیم ناسیونال مادیرا در فونچال بود که سفید و مشکی بود . اولین باری که آن لباس را پوشیدم هفت ساله بودم و خیلی هیجان زده بودم . 

اولین گلت چطور ؟ 
همه چیزی که به یاد دارم این است که خیلی هیجان زده بودم . 

چه کسی بازیهایت را نگاه می کرد ؟ 
والدینم . پدرم هیچ بازی را از دست نمی دهد . 

چطور شد که خانه را ترک کردی ؟ 
می دانستم که این تنها راهی بود که رویایم به تحقق بپیوندد . اما این سخت ترین تصمیم زندگی من بود . همیشه تنها بودم ، آن هم در حالی که یازده ساله بودم و باید در شهر بزرگی همچون لیسبون زندگی می کردم . دلم برای مادرم ، خانواده ام و دوستانم تنگ می شد . تنها چیزی که مرا نگه می داشت ، حمایت افرادی بود که مرا می خواستند . بدون آنها هرگز به این جا نمی رسیدم .

و پیوسنت به انگلیس ؟ 
جوان اما پخته بودم . همه خاطراتم از منچستر خوشایند است . شش سال د رآن جا بودم و تبدیل به یک بازیکن جهانی شدم . 

اولین حرفهای فرگوسن در ملاقات با تو یادت هست ؟ 
"حرفه ای باش ، خودت باش ، روی اهدافت تمرکز کن و هرگز امیدت را از دست نده . " 

با او اختلافی هم داشتی ؟ 
برخی اختلافات بود اما وقتی که افراد برای مدت طولانی با هم کار می کنند ، این مسائل طبیعی است . از فرگوسن در حالت کلی خیلی ممنونم . او از نظر شخصیتی و مربیگری عالی است . 

دوست داری دوباره با او کار کنی ؟ 
کار کردن با بهترین ها همیشه افتخاری است . 

طبیعتا در مورد مورینیو هم همین طور است ؟
طبیعتا . 

می توانی آینده خودت را به عنوان یک مربی تصور کنی ؟ 
فوتبال زندگی من است . من می خواهم که در دنیای فوتبال بمانم ، حتی اگر کارم در این عرصه تمام شود . اما در حال حاضر روی سالهایی که به عنوان یک بازیکن دارم ، تمرکز کرده ام . زمان خواهد گفت که بعدش چه اتفاقی می افتد . 

می خواهی که پسرت هم یک فوتبالیست شود ؟
عالی می شود . 

اسم خودت را رویش گذاشتی ... میراث خیلی بزرگی است . 
این بستگی به خودش دارد . دوست دارم فوتبالیست شود اما اگر خودش تصمیم دیگری بگیرد ، مشکلی است . همیشه به تصمیمش احترام می گذارم . 
مثل خودت قدرتمند می شود ؟ 
(می خندد) هنوز کوچک است اما بله . 

اگر عجله نکنی حتی می توانید با هم بازی کنید . 
کسی چه می داند . هرگز به این فکر نکرده بودم اما حالا که شما به آن اشاره کردید ، چرا که نه ؟

اگر فوتبالیست نمی شدی ، چه کاره می شدی ؟ 
معمولا از من این سوال زیاد پرسیده می شود . 

جوابت چیست ؟ 
نمی دانم . شاید مثل برادرانم به ساختمان سازی یا چیزی مثل این روی می آوردم . 

راست است که اسمت را از روی رونالد ریگان برداشتند که پدرت خیلی به او علاقه داشته است ؟ 
بله و نه . در حقیقت مادرم طرفدار او بوده است . 

مادرت ؟ 
بله ، پدرم ایده ی استفاده از این نام را برای من داده است اما حقیقت که مادرم به ریگان علاقه داشته است . 

ریگان رئیس جمهور بود یا بازیگر ؟ 
بازیگر

از کدام جناح سیاسی ؟ 
حزب جمهوری خواه ، فکر می کنم . 

اوباما چطور ؟
حزب دموکرات . 

اگر می توانستی رای بدهی ، او را انتخاب می کردی یا رامنی ؟ 
اوباما را ترجیح می دادم . به نظر می رسد که آدم درستی برای هدایت ایالات متحده باشد ...

هیچ وقت فیلمی از رونالد ریگان دیده ای ؟ 
نه چیزی که یادم بیاید . 

فیلم های وسترن و سرخپوستی را دوست داری ؟ 
راستش فیلمهای هندی از بالیوود را دوست دارم و در خانه می بینیم .

                             83300330534311388612.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 730
  • بازدید ماه : 1,781
  • بازدید سال : 12,257
  • بازدید کلی : 228,676
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام