loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 65 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

Mohammad Ruyaniyan 5  رویانیان : اگر هیئت مدیره موافقت کند از لیگ برتر و جام حذفی کنار میکشیم پرسپولیس اف سی : به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان با انتقاد از شرایط داوری گفت: اشتباهات داوری به طور مکرر و سریالوار علیه تیم پرسپولیس در حال شکلگیری است. اشتباهاتی که از اول فصل شروع شده و همچنین ادامه دارد و ظاهرا تمام شدنی نیست. امروز هم بر اساس نظر کارشناسان داوری، سه موقعیت تک به تک و مسلم گلزنی پرسپولیس با اشتباه داور و کمک داور و بدون دلیل آفساید اعلام شد.
وی افزود: سرمربی و مربی پرسپولیس با کوچکترین اعتراض اخراج شدند. این اشتباهات بویژه در نیمه دوم به گونهای بود که شائبه و خبر حمایت رییس دپارتمان داوری از تیم آلومینیوم هرمزگان را که در رسانهها مطرح شده بود را در ذهن بنده تداعی کرد.

در همین بازی قبلی با سپاهان و به گفته کارشناسان داوری، یک پنالتی پرسپولیس را نگرفتند و یک بازیکن سپاهان که میبایست کارت قرمز بگیرد، اخراج نشد.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: در دربی برگشت، سه پنالتی پرسپولیس را نگرفتند و در دربی رفت هم یک پنالتی. در نیم فصل دوم و در دیدار با صنعت نفت آبادان، فجر سپاسی، استقلال و سپاهان شش پنالتی پرسپولیس به گفته کارشناسان نادیده گرفته شد و هفت موقعیت مسلم گلزنی تیم ما با اشتباهات داوری آفساید اعلام شده است. حال بماند که در نیم فصل اول چه اشتباهاتی به تیم ما لطمه زد.

رویانیان خاطرنشان کرد: بنده این اتفاقات سریالوار و این ظلم آشکار را به رییس دپارتمان داوری تبریک میگویم. ایشان میتواند مثل همیشه از حربه حمله به معترضین استفاده کرده و با این مصاحبهها، پشت این اشتباهات سنگر بگیرد. امیدوارم آقای عسگری امشب بتواند آسوده بخوابد.

وی افزود: موضوع کنارهگیری تیم فوتبال پرسپولیس از رقابتهای لیگ و جام حذفی را با رییس هیئت مدیره باشگاه در میان گذاشته و خواستار برگزاری یک جلسه فوقالعاده و اضطراری شدم و به آقای فدا حسین مالکی هم گفتم که نسبت به چنین تصمیمی اصرار دارم و امیدوارم سایر اعضای هیئت مدیره نیز با این تصمیم موافقت کنند. چرا که من نمیتوانم پرسپولیس را به میادینی بفرستم که اشتباهات داوری علیه آن به طور مکرر ادامه دارد و تمام شدنی نیست.

رویانیان تأکید کرد: من نمیتوانم پرسپولیس را در این لیگ بیعدالت و این میادین ظالمانه به میدان بفرستم. چرا مربیان ما با کوچکترین اعتراض، اخراج میشوند اما در قبال شدیدترین واکنشها و اعتراضات تیمهای دیگر تصمیمی گرفته نمیشود؟ این چه بلایی است که بر سر پرسپولیس میآورند؟ در این لیگ انگار پنالتی گرفتن برای پرسپولیس حرام شده و آفساید اعلام کردن موقعیتهای تک به تک و اخراج مربیان ما صواب تلقی میشود.

رویانیان در ادامه گفت: بنده به عنوان مدیر عامل باشگاه به هواداران ۳۰ میلیونی پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان تیم هیچ پاسخی ندارم جز اینکه بگویم در این فضای ناعادلانه و ظالمانه تنها کاری که میتوانم انجام بدهم، کنارهگیری پرسپولیس از رقابتهای لیگ و جام حذفی است. مگر میشود که در یک بازی سه پنالتی تیم را نگیرند؟ اتفاقی که در دیدار رفت با سایپا و در دیدار برگشت با استقلال رخ داد. مگر میشود که در یک بازی سه موقعیت تک به تک یک تیم را آفساید اعلام کنند و مربیانش را با کوچکترین اعتراض اخراج کنند و بعد هم ما را در واکنش به اعتراضها تهدید کرده تا دهان ما را ببندند؟ چرا آقای عسگری به رغم این همه اشتباه علیه یک تیم همچنان رییس دپارتمان داوری است و برکنار نمیشود؟!

مدیر عامل پرسپولیس اظهار داشت: این داور و کمک داوری که مرتکب این اشتباهات آشکار شدهاند باید با محرومیت شدید مواجه شوند. چرا فقط زورشان به پرسپولیس میرسد؟ چرا از سوت و پرچم داوری و از قدرت ریاست دپارتمان داوری و کمیته انضباطی علیه تیم ما استفاده میشود اما هیچکس نیست که پاسخگوی ظلم آشکار بر علیه یک تیم باشد.

رویانیان افزود: بنده سکوت نمی کنم. از خودم میگذرم و همه تهدیدها را به جان میخرم و مقابل این بیعدالتیها میایستم تا حق پرسپولیس را بگیرم. بنده روی کنارهگیری پرسپولیس اصرار دارم و هیچ اعتقادی ندارم در یک رقابت نابرابر و ناعادلانه تیم پرسپولیس را به مسلخ بفرستم.

 

واقعا حق با رویانیانه تا کی این بی عدالتی ها باید ادامه داشته باشه؟؟بهتره پرسپولیس در هیچ رقابتی شرکت نکنه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 666
  • بازدید ماه : 1,717
  • بازدید سال : 12,193
  • بازدید کلی : 228,612
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام