loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 59 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

 

        ۱        ۰

            هادی نوروزی

سلام به همه اول برد شیرین و زیبای پرسپولیس را به همه تبریک میگم امیدوارم این بردها ادامه دار باشه در ضمن اگه داوری هم این همه اشتباه نداشت مطمئنا با تفاضل گل بیشتری میتونستیم سپاهان را ببریم ولی به هر حال ما که بردیم..

                                                                     


شرح بازی:

پرسپوليس در ديدار معوقه‌اش مقابل گهر در ورزشگاه آزادي توانست نوار تساوي‌هاي پي‌درپي را بشكند و با كسب سه امتياز شيرين در دقايق پاياني به ديدار سپاهاني بيايد كه براي چهارمين سال پياپي مدعي قهرماني است. آخرين باخت سرخپوشان در ليگ برمي‌گردد به هفته هفدهم ليگ برتر و روز 13 آذر. با احتساب دو ديدار حذفي، پرسپوليس 10 بازي است كه رنگ باخت را نديده است. البته نباختن‌هاي تيم يحيي گل‌محمدي هم همراه با انتقادهايي بوده است چون اين تيم از 8 ديدار اخيرش فقط صاحب 3 پيروزي شده است. در آن سوي ميدان تيم سپاهان سير صعودي‌اش را حفظ كرده است و از 6 ديدار اخير خود صاحب 5 برد و يك تساوي شده است كه آمار فوق‌العاده‌اي براي اين تيم اصفهاني محسوب مي‌شود.

 بازی با 4 دقیقه تاخیر آغاز شد. پرسپولیس با دو تغییر اجباری نسبت به دیدرهای گذشته‌اش به دلیل محرومیت غلام رضایی و محمد نوری بازی را آغاز کرد. در دقایق ابتدایی نبض بازی در اختیار هافبک‌های پرسپولیس بود که در دقیقه 3 ضربه آزادی نصیب سرخپوشان شد و مارکو پروویچ از فاصله‌ی 30 متری ضربه‌ای دیدنی را به تیر دروازه کوبید تا اولین موقعیت خطرناک در ال‌کلاسیکوی ایرانی خلق شود.

تا دقیقه 10، این بازیکنان پرسپولیس هستند که با پرسینگ فشرده در زمین سپاهان اجازه بازی‌سازی را از هافبک‌های این تیم اصفهانی گرفته‌اند. از اين دقيقه تا دقیقه 35 هیچ موقعیت خطرناکی بر روی دروازه دو تیم خلق نشد تا سرانجام جواهیر سوکای با یک شوت دیدنی، نیلسون را مجبور به واکنش کرد که این توپ با عکس‌العمل ناقص نیلسون جلوی پای خلعتبری قرار گرفت ولی خلعتبری به مانند یک مدافع توپ را از دروازه نیلسون دور کرد. پرسپولیسي‌ها هم با یک ضدحمله سریع توپ را به نوروزی سپردند و نوروزی با یک ضربه سرکش اما بی‌دقت یک موقعیت مناسب را از دست داد تا نیمه نخست با حساب بدون گل مساوی به پایان برسد.

نیمه دوم با يك موقعیت گل عالی برای جوهیر سوکای و واکنش فوق‌العاده نیلسون آغاز شد که البته درگیری بین مدافعان پرسپولیس و سوکای رخ داد که بعد از دو دقیقه بازی روند عادی خود را پی گرفت.

در دقیقه 53 شهاب گردان پای ولاتکو را در محوطه جریمه زد تا این بازیکن نقش بر زمین شود ولی تورج حق‌وردی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت!

با خطای میلان سوشاک در دقیقه 65 بر روی هادی نوروزی، تورج حق‌وردی بازیکن خارجي سپاهان را با دادن کارت زرد دوم از بازي اخراج کرد تا سپاهان در دقیقه 65 ده‌نفره شود. پرسپولیس پس از این اخراج بازی را هجومی‌تر دنبال کرد و مارکو پروویچ در دقیقه 74 یک موقعیت تک‌به‌تک را با بی‌دقتی به دستان گردان کوبید تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

سرانجام هادی نوروزی با پرتاب اوت بلند حسین ماهینی توانست در آخرین دقیقه بازی از داخل محوطه جریمه دروازه گردان را باز کند تا پرسپولیس دومین پیروزی پیاپی را در لیگ برتر کسب کند. پرسپولیس با پیروزی در این دیدار با 38 امتیاز مجددا به رتبه ششم بازگشت. سپاهان نیز با یک پله سقوط به رتبه سوم آمد!

شرح گل:

دقیقه 2+90: با پرتاب اوت بلند حسین ماهینی و اشتباه مدافعان سپاهان، توپ در آستانه دروازه به هادی نوروزی رسید و این بازیکن از این فرصت نهایت استفاده را کرد و گل پیروزی تیمش را در دقیقه 92 به ثمر رساند.

http://u.goal.com/256100/256188hp2.jpg

این دیدار زیبا که در مجموع 13 موقعیت گل داشت در نهايت با پیروزی پرسپوليس به پايان رسيد.

اظهارنظر کارشناسان داوری در مورد پنالتی پرسپولیس برابر سپاهان

*رودنیل کارشناس داوری، همزمان با این بازی، در کلاس داوری حضور داشت و در این خصوص گفت: فیلم بازی را دیدم و در این ارتباط باید بگویم بدون هیچ تردیدی تورج حق وردی یک پنالتی مسلم را برای پرسپولیس نگرفت. البته شاید این صحنه آنقدر سریع اتفاق افتاد که متوجه آن نشد. اخراج بازیکن سپاهان هم کاملا درست بود.

*هوشنگ نصیرزاده دیگر کارشناس داوری نیز در مورد صحنه خطای پنالتی روی ولاتکو گفت: گردان دروازه بان تیم سپاهان با ظرافت کامل پای بازیکن پرسپولیس را گرفت و در حالی که او صاحب توپ بود، تعادلش را بر هم زد که باید از طرف داور اعلام پنالتی می شد.



*علی خسروی هم در این باره گفت: پنالتی روی بازیکن پرسپولیس توسط شهاب گردان در تصاویر تلویزیونی آنقدر بدیهی بود که جای بحث ندارد اما به نظر می رسید تشخیص آن در زمین کمی دشوار بود.

حواشی بازی:

* کارلوسکيروش به همراه دستيارانش در ورزشگاه آزادي حضور يافته بود که در دقايق پاياني مسابقه ورزشگاه را ترک کرد.
* بگوويچ با حضور در ورزشگاه از روي سکوها بازي را نگاه ميکرد.
* هواداران پرسپوليس پس از پايان مسابقه بسيار خوشحال بودند و شادي فراواني کردند. آنها تک تک بازيکنان را مورد تشويق قرار دادند.
* شهاب گردان پس از دريافت گل از هادي نوروزي بسيار ناراحت بود و در زماني که توپ در زمين پرسپوليس بود روي زمين نشسته و بازي را نگاه ميکرد.
* محسن بنگر در پايان مسابقه با تک تک نيمکتنشينان سپاهان خوش و بش کرد.
* محمدرضا خلعتبري سمت هواداران سپاهان رفت. او پيراهن خود را از تن درآورد و پس از بوسيدن آن پيراهنش را بين هواداران انداخت.
* پرسپوليسيها درون رختکن پس از پايان مسابقه جشن و پايکوبي به راه انداختند.
* محرم نويدکيا پيراهن خود را به يکي از عکاسان داد.
* برخي از هواداران پشت اتاق گزارشگر تجمع کرده بودند تا با خروج فردوسيپور با وي عکس يادگاري بياندازند.
* در حالي که 15 دقيقه از پايان مسابقه گذشته بود هواداران سپاهان در ورزشگاه حضور داشتند و با بهت و ناراحتي روي سکوها نشسته بودند.
* عليرضا رحيمي مديرعامل سپاهان با خبرنگاران مصاحبه نکرد و مستقيم به رختکن تيمش رفت.
* هنگام رفتن خلعتبري و نويدکيا به رختکن، اين دو از سوي هواداران پرسپوليس تشويق شدند و آنها براي تماشاگران دست تکان دادند.


       

تصاویر بازی در ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 787
  • بازدید ماه : 1,838
  • بازدید سال : 12,314
  • بازدید کلی : 228,733
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام