loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 57 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

مورينيو:منچستر براي برد بازي نكرد

         

خوزه مورینیو در مورد گل ول بک با کنایه به اشتباه راموس گفت :" اگر دوئل های انفرادی را ببازیم ، تمرین هیچ ارزشی ندارد . " اما برای صعود در بازی برگشت امیدوار است :" 1 درصد از اعتمادم را هم از دست نداده ام . " 
گل های دریافتی روی ارسالها :" در تصاویر تلویزیونی مشخص است که چه اتفاقی افتاد . تمرین می کنیم ، برنامه می ریزیم و برای هر کس وظایفی را تعیین می کنیم . به کلیپ حرکات حریف نگاه کنید اما اگر دوئل های فردی را ببازیم ، هیچ تمرین و برنامه ریزی جواب نمی دهد . "
بازی :" در حال عادی توپ های کوئنت رائو باید گل می شد . آنها یک موقعیت ایجاد کردند و روی همان گل زدند ... "
برگشت :" دوست دارم که بازی برگشت در خانه باشد . این باعث می شود که در بازی برگشت در خانه حریف به دنبال نتیجه باشی . در بازی برنابئو عقب خواهیم بود . اگر گل بزنند عقب خواهیم ماند و اگر گل بزنیم ، جلو می افتیم . "
برتری :" شانس ما 50 درصد است . می توانیم یک گل هم در خارج از خانه بزنیم . فکر نمی کنم که یونایتد بتواند که در محوطه جریمه اش دفاع کند . ذاتش این گونه نیست . 1 درصد از امیدم را هم از دست نداده ام . "
موقعیت ها : به اندازه کافی موقعیت داشتیم که بیش از یک گل بزنیم . مقابل تیمی بازی می کردیم که بازیکنان زیادی مقابل دروازه اش دفاع می کردند . از منچستر انتقادی ندارم . آنها کارشان را خوب انجام دادند . خیلی خوب دفاع کردند و فقط یک بار دروازه شان باز شد . آنها برای بردن بازی نکردند اما بازیکنانی داشتند که از هیچ می توانستند گل بزنند و می توانستند هم ببرند : ژابی یک موقعیت را روی خط دروازه گرفت . "
ژابی :" با وجود مصدومیتش بایز خوبی داشت . خیلی ها در حد او هم نبودند . بین دو نیمه باید بیرون کشیده می شد اما باز هم تلاشش را کرد . مطمئنا مقابل رایو نمی توانیم از او استفاده کنیم . "
فشار :" حس نکردم . آرام بودم و سرم را رو به بالا می گیرم . گاهی می بری و گاهی می بزی . 1-1 در چمپیونزلیگ و کوپا باعث می شود که به نظر برسد حریفان جلو هستند اما می توان نتیجه را برگرداند . "
فرگوسن :" با او صحبت کردم اما نه در مورد تاکتیک یا فوتبال . یک گفتگوی صمیمانه داشتیم . با هم رفیق هستیم و زندگی ادامه دارد . "
نتیجه :" فقط نتیجه باقی می ماند . ما شایسته گلهای بیشتری بودیم و آنها موقعیت های خوبی داشتند . نتیجه زیاد بدی نیست . "
آینده :" نمی دانم که ماندنم بستگی به بازی اولدترافورد دارد یا نه . مهم نیست . "


فرگوسن : "بستگی دارد در اولدترافورد چه تیمی گل اول را بزند "

http://db2.stb.s-msn.com/i/12/90CEEE6C82CF5D5FEAD26A2DA9ECB5.jpg


الکس فرگوسن ، مربی یونایتد در مورد تساوی با رئال در برنابئو صحبت کرد . او گفت از بازی " رضایت " دارد و برای صعود دو تیم " هر اتفاقی " ممکن است . وی افزود :" رئال مادرید تیم بزرگی است و شانس زیادی دارد . آنها یکی از بهترین تیمهای جهان در ضد حملات هستند . " 

وی افزود :" قبل از بازی مطمئنا می پذیرفتیم که 1-1 نتیجه خبوی است . بازی کردن در برنابئو خیلی مشکل بود . در نیمه اول نا امید کننده بودیم چرا که خط دفاعمان خیلی فشار را متحملشد . رئال مادرید موقعیت هایی داشت و ده خیا عالی بود . در نیمه دوم بهتر شدیم ، موقعیت ایجاد کردیم و می توانستیم حتی نتیجه بهتری بگیریم . "
مربی یونایتد در مورد رونالدو گفت :" گل فوق العاده ای زد . نمی شود توصیفش کرد . شاید برخی بگویند که اورا خوب دفاع نکرد اما تصور کنید که رونالدو طوری پریده بود که زانویش تا سر اورا رفته بود ... او فوق العاده است . سخت است که بتوان کاری که می کند را باور کرد . با او صحبت کردم و به پیشرتفی که داشته افتخار می کنم . نمی توانم بگویم که او را کامل می شناسم . مطمئنا می تواند بهتر هم بشود . "
فرگوسن در مورد درخشش ده خیا گفت :" پیشرفت خبوی داشته است . توپی که در نیمه اول از کوئنت رائو گرفت فوق العاده بود . از او راضی هستم . به مادرید برگشت و یک بازی عالی داشت . مطمئنا رئال در اولدترافورد عالی خواهد بود و باید بازیخ وبی داشته باشیم ."
مربی اسکاتلندی در مورد ول بک گفت :" عالی بود . سخت تلاش کرد . دومین گل فصلش را زدم و امیدوارم بیشتر از این هم گل بزند از عملکردش راضی هستم . " و در مورد شانس های دو تیم گفت :" 50-50 است . بستگی دارد چه کسی گل اول را بزند . "
وی در مورد بازی ضعیف رونی گفت :" از نظر تاکتیکی وظایفش را انجام داد . او در خط هافبک بایز می کند و کارش با فن پرسی فرق دارد . ما برای بردن بازی می کردیم و از چهار مهاجم استفاده کردیم اما بازی در خارج از خانه فرق دارد . از نیمه اول نا امید شدم چرا که تملک توپ را نداشتیم . "
فرگوسن در مورد نبود چیچاریتو و ویدیچ گفت :" به چیچا توضیح دادم . فن پرسی مهاجم اصلی ماست . چیچاریتو هم 14 گل زده و موقعیت های زیادی برای بازی کردن خواهد داشت . نانی و اشلی یانگ هم بازی نکردند . باید به او توضیح بدهم که از حضور در چنین بازی مهمی ناراحت نشود . ویدیچ هم پس از مصدومیتش نتوانسته بود که آماده شود . "
وی در مورد تشویق شدن گیگز توسط برنابئو گفت :" خوشایند است که هواداران قدر یک بازیکن بزرگ را بدانند . وقتی رونالدو وارد اولدترافورد شود هم با همین برخورد مواجه می شود . "
فرگوسن در مورد کاگاوا گفت :" هر کسی در آلمان بازی کرده می داند که در آن جا بر خلاف انگلیس زیاد حفظ توپ انجام نمی شود . پس او باید عادت کند . امشب بایز خوبی داشت و با فن پرسی هماهنگ بود . "
وی در این باره که رئال پیش از یونایتد باید دو بار با بارسا بازی کند هم گفت :" مهم نیست . مهم پیروزی است . راستش ما هم باید بازی هایی داشته باشیم . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 1,532
  • بازدید سال : 12,008
  • بازدید کلی : 228,427
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام