loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 54 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

Yahya Golmohammadi 2  گلمحمدی : هریپاتر نیستم که جادو کنم پرسپولیس اف سی : سرمربی پرسپولیس میگوید هری پاتر نیست که بتواند برای این تیم جادو کند.
یحیی گلمحمدی پس از پیروزی پرسپولیس برابر گهر و صعود این تیم به رده ششم جدول گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم.

اما در ادامه بازیکنان به لاک دفاعی رفتند و احساس کردند که میتوانیم با همین یک گل به پیروزی برسیم. پس از دو گلی که از گهر دریافت کردیم موقعیتهای خوبی را به دست آوردیم که از دو فرصت استفاده کرده و به پیروزی رسیدیم.
وی با تبریک به تیم گهر گفت: آنها بسیار جاندار فوتبال بازی کردند و اگر همین روند را از ابتدای لیگ شروع میکردند، اکنون وضعیت بسیار بهتری داشتند.

به هر صورت باید به این تیم تبریک بگویم. همچنین میخواهم از تماشاگران تشکر کنم که حتی در زمان پیش بودن حریف باز هم از پرسپولیس حمایت کردند. من به عنوان یک پرسپولیسی همه چیز خود را از این هواداران میدانم اما این را هم بگویم که به تنهایی نمیتوانم معجزه کنم.

گلمحمدی افزود: با توجه به اتفاقاتی که از قبل آغاز شده، یک شبه نمیتوان معجزه کرد. من هری پاتر نیستم که بخواهم جادو کنم و پرسپولیس را نجات دهم اما از زمانی که آمدهام تلاش داشتم که تیم خوب کار کند. فکر میکنم کسب ۵ پیروزی و ۵ تساوی کارنامه بدی با توجه به مشکلاتی که داشتیم نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم شما بهترین بازیکنان ایران را دارد پس چرا نمیتوانید نتیجه بگیرید گفت: داشتن بهترینها همیشه دلیل پیروزی نیست. در نیم فصل نخست پرسپولیس با مشکلات بزرگی روبهرو بود که به اعتقاد من بخش عمده آن مربوط به بیرون از پرسپولیس بود. مشکلات داوری را هم به این اتفاقات اضافه کنید. البته بخشی از مشکلات هم مربوط به خود ژوزه بود که به دلیل حضور دیرهنگامش در پرسپولیس و ناآشنا بودنش با بازیکنان، نتوانست ارتباط خوبی ایجاد کند و امتیازهای زیادی را از دست دادیم. همین از دست دادن امتیازها باعث شد اعتماد به نفس بازیکنان از بین برود.

گلمحمدی افزود: فاصله تیمها به هم نزدیک است. مثلا همین تیم گهر با وجود اینکه در رده هفدهم قرار دارد اما تیم بسیار خوبی است. در این لیگ هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. ما امتیازهای زیادی را از دست دادهایم. در ۵ بازی مساوی کردیم که در بعضی از آنها میتوانستیم به پیروزی برسیم اما بعضی مشکلات مثل داوری مانع از موفقیت ما شد. به هر حال اینکه انتظار داشته باشیم پرسپولیس همه بازیها را ببردانتظار زیادی است و ما برای کسب نتایج بهتر به زمان نیاز داریم و گذشت زمان خیلی از مشکلات را حل میکند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال میتواند به پیروزی برسد اما پرسپولیس چنین شرایطی ندارد گفت: استقلال ثبات خوبی داشته است. آنها هدفمند بازیکن گرفتند و تمرینهایشان را خیلی زود شروع کردند. استقلال در نیم فصل امتیازهای بسیار خوبی گرفت و همین مسئله به آنها کمک کرد، درست برعکس ما که امتیازهای زیادی را از دست دادیم. این ثبات باعث شده اکنون استقلال در صدر جدول باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 633
  • بازدید ماه : 1,684
  • بازدید سال : 12,160
  • بازدید کلی : 228,579
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام