loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 47 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

                                 

عليرضا حقيقي درباره عدم حضورش در ترکيب اصلي تيم ملي مقابل لبنان در مقدماتي جام ملت هاي آسيا در حالي که احتمال ميرفت بعد از کناره گيري رحمتي وي دروازهبان اصلي تيم ملي باشد، گفت: پيش از هر چيزي خواست خدا مطرح است و سپس نظر سرمربي و کادر فني تيم ملي. اگر من هم در ترکيب اصلي قرار ميگرفتم وظيفه ام را انجام مي دادم و وقتي در ترکيب نبودم براي موفقيت تيم دعا ميکردم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: خوشحالم با 5 گل و اختلافي سنگين لبنان را شکست داديم و شکست مقدماتي جام جهاني مقابل اين تيم را تلافي کرديم.

حقيقي در پاسخ به اين سؤال که آيا بعد از خداحافظي رحمتي تماسي با اين بازيکن داشته يا نه، گفت: متاسفانه درگير مسائل شخصيام بودم و تماسي با وي نداشتم.

وي درباره اينکه به نظر ميرسد با رفتن رحمتي فضا براي بازيکناني مانند شما باز شده است، گفت: تصميم رحمتي تصميمي شخصي بود و نميتوانم دخالت کنم. در ايران نبودم و اخبار را از طريق رسانهها پيگيري ميکردم. اخلاق حرفهاي فوتبال ايجاب ميکند در کار ديگران دخالت نکنم و به همين دليل به خودم اجازه نميدهم درباره تصميم شخصي رحمتي صحبت کنم.

وي درباره حضور دانيال داوري و فوتبال گفت: نظري در اين باره نميتوانم بدهم. من بازيکن هستم و با صلاحديد کادر فني به ميدان خواهم رفت اما تنها نکته مبهم اينجاست؛ ايرادي ندارد هر بازيکني از هر جاي دنيا به تيم ملي خودش کمک کند. اما بحث اينجاست که نفراتي که سالها در تيم ملي بودند را خيلي زود فراموش نکنيم.

دروازهبان تيم روبين کازان روسيه ادامه داد: امثال مهدي رحمتي ها بودند که با کشاله پاره درون دروازه تيم ملي ايستادند. نبايد يک شبه بازيکناني که براي تيم ملي زحمت کشيده اند را فراموش کنيم. تيم ملي ارث پدري کسي نيست و هر کسي در هر کجا که باشد بايد قدم پيش بگذارد و کمک کند.

حقيقي تصريح کرد: اميدوارم داوري يا هر بازيکني که ميتواند به تيم ملي کمک کند با نظر کيروش به تيم اضافه شود.

وي درباره حضورش در روبين کازان گفت:مدتي که در روسيه بودم چيزهاي بسيار زيادي ياد گرفتم که در دوران ورزشيام نميدانستم. در فوتبال اروپا تنها بايد تمرين کنيم و اگر ميخواهيم پيشرفت کنيم به مسائل ديگر توجهي نداشته باشيم.

حقيقي الگوي خود را احمدرضا عابدزاده معرفي کرد و گفت: براي مرحوم حجازي هم احترام خاصي قائل هستم اما چون دوران بازي او را نديده بودم، الگوي من عابدزاده است.

وي درباره بازگشت به پرسپوليس گفت: دلم براي پرسپوليس تنگ شده و هر چه دارم از حضور در اين تيم است. از ردههاي پايه تيم شروع کردم و به روبين کازان رسيدم.

دروازهبان تيم ملي درباره عملکرد نيلسون گفت: او تجربه بالايي دارد و به پرسپوليس کمک کرده است.

کاشکی تو ایران بودی و برای پرسپولیس بازی میکردی....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 484
  • بازدید ماه : 1,535
  • بازدید سال : 12,011
  • بازدید کلی : 228,430
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام