loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 44 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

  عکس

فکر می کنی که برای بازی با منچستر مصدومیتت تمام شود و به بهترین شکل حاضر شوی ؟ 
حالم بهتر است . کمی در زانویم مشکل داشتم اما خالا خیلی بهتر هستم و می توانم مقابل سویا و منچستر بازی کنم . 

دیروز 28 ساله شدی . آرزوی روز تولدت چیست ؟ 
اولین هدیه ای که می خواهم ، دهمین چمپیوونزلیگ است . برای مادریدیسموها و البته خودم خیلی خاص است که آن را ببریم . چمپیونزلیگ برای یک بازیکن بالاترین است و بردنش مرا هیجان زده می کند . من ده سال در سطح حرفه ای بوده ام و به کاری که کردم افتخار می کنم . چالش های زیادی پیش روی ماست . چمپیونزلیگ و کوپا را برای رئال می خواهم چرا که می دانیم که لالیگا خیلی مشکل شده است . 

گیگز با 39 سال سن هنوز بازی می کند . تو 28 ساله هستی و فیزیک بدنی ات تو را متفاوت می کند . تا چه سنی در سطح اول خواهی بود ؟ 
پاسخ دادن به این سوال مشکل است چرا که خودم دوست دارم تا 10 سال دیگر باشم . نمی دانم که می توانم تا 38 سالگی بازی کنم یا نه . می خواهم سالهای زیادی را حاضر باشم و باید دید که از نظر ذهنی و بدنی چطور پیش ی رود . باید به تلاش ادامه دهم چرا که از نظر ژنتیکی آماده هستم . می گویند که در 32 یا 33 سالگی ژن های عوض می شوند و سبک بازیت تغییر می کند . کند می شوی اما تجربه ات زیاد است . فعلا می خواهم از شرایط فعلی خودم لذت ببرم . 

لذت می بری که تو را دی استفانوی جدید می خوانند ؟ 
افتخاری است که با اسطوره فوتبال و رئال مادرید مقایسه می شود . افتخار امیز است که در کنار این افراد قرار بگیرم اما برای من تلاش برای کمک به تیم برای رسیدن به اهدافش مهم است . به مقایسه یا رکوردها فکر نمی کنم چرا که خوب نیست . من همیشه سعی می کنم که کاری کنم که افراد مرا دوست داشته باشند . می خواهم که اثرم را روی رئال بگذارم و تا پایان قراردادم از پیراهن این باشگاه دفاع کنم . 

چه شد که ناگهان تو و برنابئو این گونه به هم الصاق شدید ؟
این شرایط مرا خوشحالی می کند . هیجان زده هستم که محبت این افراد درون زمین یا در خیابان را حس می کنم . افتخار می کنم که هواداران به من علاقه دارند چرا که فهمیده اند که کریستیانو همیشه یک جور است . همیشه در هط مقدم حرکت می کند . می خواهم که بیشترین تلاشم را داشته باشم و هواداران این را می دانند . برنابئو مرا بازیکن خودش می داند و من هم آن جا را خانه خودم می دانم . برایم هیجان انگیز است که افراد به من توجه داشته باشند و در طول بازی ها چه گل بزنم ، چه گل نزنم از من حمایت کنند . 

تو در 87 بازی در برنابئو 100 گل زدی . دی استفانو نیز همین رکورد را دارد . وقتی برنابئو یکصدا تو را صدا می زند ، چه حسی داری ؟
رویایی است که به حقیقت پیوسته است . زمانی که در سال 2009 به رئال پیوستم ، این یکی از آرزوهای من بود و از زمانی که اولین گام را به برنابئو گذاشتم ، خیلی چیزها برایم عوض شد . هواداران فهمیدند که با روح و جانم از این پیراهن تا حد مرگ دفاع خواهم کرد . این برایم رضایت بخش است که محبت هواداران را حس کنم . می دانم که مرا دوست دارند و این برایم خوشایند است . اولین باری که نامم را صدا زدند با احساس غرور به خانه رفتم چرا که همیشه همه تلاشم را برای این باشگاه کرده ام . 

وقتی سه سال پیش به اسپانیا آمدی ، خودت را به عنوان یک فرد باکلاس و ثروتمند معرفی کردی که مردم تو را این طور می دیدند . حالا چه فرقی کردی که نگاه ها به تو عوض شده است ؟ 
من همیشه همین آدم بوده ام اما مردم نتوانستند که مرا بشناسند . البته آرام آرام می فهمند که چطور آدمی هستم و به همین خاطر است که بامحبت تر شده اند . شخصیت من فرق نکرده اما بعضی چیزها همیشه می توانند بهتر شوند . شخصیت من همیشه ثابت است . همیشه بیشترین تلاشم را برای رئال داشته ام . حالا خوشحالم و از هواداران ممنونم . البته من همیشه یک جور بوده ام و هواداران با عدالت با من برخورد نمی کردند اما حالا می کنند . 

در این مدت خشونت علیه تو هم بیشتر شده است . داوید ناوارو به تو زنگ زد تا به خاطر آرنجی که به تو زد عذرخواهی کند ؟ 
نه چیزی گفته شد و نه زندگی زده شد . البته زیاد نمی خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم چرا که وقتی یک آدم ، پیشانی مرا شکاف می دهد و باعث شش بخقیه می شود ، لایق محرومیتی بزرگ و جریمه شدن است . اما رفتارها در فوتبال برای همه بازیکنان یکسان نیست . اما این جا هیچ اتفاقی نمی افتد و حتی خطا هم گرفته نمی شود . ناراحت کننده است چرا که این ها نشانه بی عدالتی در فوتبال هستند . برایم ناراحت کننده است چرا که مسلما این الگوی مناسبی برای کودکان نیست . 

به نظر می رسد که فحاشی ها در استادیوم ها علیه تو کمتر شده است . قضیه چیست ؟ خودت حس می کنی ؟ 
درست است . فهمیده ام که در استادیوم ها کمتر و کمتر به من توهین می شود . من نمی توانم همه را راضی کنم ، خدا هم این کار را نمی تواند انجام دهد چه برسد به من . برای کودکان خوب نیست که در استادیوم ها چنین شعارهای زننده ای را بشنوند . بهتر است که برای دیدن فوتبال از نمایش لذت ببریم و بازیکنان را با توهین یا تهدید مواجه نکنیم . 


پنج ماه پیش پس از صحبت با پرز پس از بازی با گرانادا گفتی که ناراحت هستی . چیزی نسبت به آن موقع عوض شده است ؟ 
بله ، عوض شده چرا که چیزی که دوست دارم را انجام می دهم . یعنی فوتبال بازی کردن و حس خیلی خوبی دارد که درون زمین و با هم تیمی ها باشم . شاید طرز تفکر و شیوه زندگی من هم عوض شده است . در حال حاضر حس بهتری نسبت به فبل دارم . 

هواداران می گویند که از اولویت های سال 2013 برایشان تمدید قراردادت است . نظرت چیست ؟ 
در موردش صحبت زیادی ندارم چرا که حقیقتا در حال حاضر برایم مهم نیست . امیدوارم که رئال به دهمین چمپیونزلیگ و کوپا دل ری برسد . نمی خواهم در مورد مسئله تمدید صحبت کنم و فعلا برایم مهم نیست . 

واقعا مسئله تمدید قراردادت پول نیست ؟ تو یک حرفه ای هستی ...
فعلا فقط به تیم فکر می کنم و در پایان فصل صحبت می کنیم . به جان پسرم قسم می خورم که ناراحتی من هرگز به خاطر پول نبود . 

در مورد اخبار دوپینگ در فوتبال که اخیرا منتشر شده چیست ؟ 
ماجرای مشکلی است . فکر نمی کنم که فوتبال به طور کامل با دوپینگ مواجه می شد . این یک ورزش تیمی است و نمی توان یک نفره با دوپینگ مسائیل را عوض کرد . فوتبال صد در صد سالم است .

مادرت در ژانویه 2008 گفت که نمی خواهد که بدون این که پسرش را در پیراهن رئال مادرید ببیند ، به آن دنیا برود . تاثیری روی پیوستنش به رئال داشت ؟ 
بله ، وقتی که تصمیم به ترک منچستر گرفتم ، باشگاه های بزرگ دیگری هم مرا می خواستند . اما از کودکی می خواستم که در رئال مادرید بازی کنم و تا زمانی که به آن دست یافتم عقب نکشیدم . برنابئو در مراسم معارفه رسمی من با حدود 90 هزار نفر پر شده بود که این شوکه کننده بود . هرگز آن تصویر را فراموش نمی کنم . 

سکوهای برنابئو امسال چندین بار شعار " توپ طلا ، کریستیانو " سر داده اند . بسیاری معتقد بودند که امسال حق تو بوده است . 
پس از فصل خوبی که با رئال داشتم توقعش را داشتم . اما متاسفانه امکان پذیر نبود . اما نمی توان برای جوایز فردی زندگی کرد چرا که خوشحال کننده نیست . سعی می کنم که در رئال خوشحال باشم ، هر روز بهتر بازی کنم و به تیمم کمک کنم تا با هوادارانش در مسیر درستی باشد . 

برایت عجیب نبود که مسی پس از بردن توپ طلا هیچ صحبتی نکر
د ؟ 

برایم عجیب نبود چون که این یک اتفاق تکراری بود . برایم تکرار این اتفاق عجیب نبود . 

نظرت در مورد غیبت مورینیو در مراسم بهترین ها در زوریخ چه بود ؟ 
به تصمیم مربی احترام می گذارم ، به خودش مربوط است . می داند که چه کار می کند . شاید باهوش تر از بقیه باشد . من به اندازه او نمی توانستم حدس بزنم که چه اتفاقی قرار است بیافتد . البته برایم جوایز فردی مهم نیستند . من فقط به عناوین تیمی با رئال و تیم ملی پرتغال فکر می کنم . 

همچنان هر فصل آمار گلزنی فوق العاده ای به ثبت می رسانی اما بنزما و هیگوائین پائین تر از پارسالشان هستند . مشکل چیست ؟ 
این مربوط به اعتماد به نفس و عملکرد کلی تیم است . مسئله مشکلی است . نمی توان ارزیابی دقیقی داشت چرا که هر دو خیلی خوب هستند و این که نمی توانند همیشه بازی کنند مشکل است . من همیشه بازی می کنم چون که در پستم رقیبی هم سطح خودم در تیم نیست . اگر برای من هم شرایطی وجود داشت که مجبور بودم گاهی بازی نکنم ، کنار آمدن با شرایط برایم مشکل بود . آنها مهاجمان بسیار خوبی هستند اما این تصمیم مورینیوست که بگوید چه کسی بازی می کند . مربی وظیفه مشکلی دارد . مسلما بردن چمپیونزلیگ و کوپا حس خوبی دارد و به ما کمک خواهد کرد . 

فکر نمی کنی که این که مهاجمی نظیر تو فصلی 60 گل بزند ، آنها را زیر سوال می برد ؟ 
نمی شود که یک بازیکن را فقط با گل هایش مورد سوال قرار داد . بنزما و پیپیتا سخت تلاش می کنند تا به تیم کمک کنند . نباید فقط به خاطر گلزنی به آنها توجه کرد . بازکینانی نظیر ژابی ، اوزیل و خدیرا هم هستند که عالی هستند اما کم گل می زنند . فقط با اتحاد و کنار هم بودن می توان به موفقیت رسید . 

واران این روزها روی دور است . تو همیشه از او خوب گفته ای .
واران خیلی چیزها را یاد می گیرد . از نظر شخصیتی و بازی پیشرفت کرده و مطمئنم که مدافع بزرگی خواهد شد . سریع است ، خیلی خوب می پرد و آرامش دارد . با وجود جوانی خود ، تجربه دارد . متواضع است و از نظر من به زودی بهترین دفاع وسط دنیا خواهد شد . تردید درباره اش ندارم . 

می دانی مورینیو در پایان فصل چه خواهد کرد ؟ به رختکن گفته است ؟ 
نمی دانم . فکر می کنم که حداقل تا آخر فصل می ماند چرا که مربی ایست که همیشه می خواهد برنده باشد و چالش های بزرگی پیش رویش است . سپس خودش صلاحش را مورد بررسی قرار می دهد تا تصمیمی به صلاح گروه و باشگاه بگیرد . اما نمی دانم که او یا باشگاه چه فکری می کنند و ترجیح می دهم که صحبت نکنم . 

برای مورینیو چه اتفاقی افتاد ؟ از درگیری لفظی او با خودت سورپرایز شدی ؟ 
این یک مسئله خیلی شخصی است . همه چیز حل شد و روبراه است . اتفاقاتی که در رختکن رخ می دهند همان جا باقی می مانند . 

هفته بعد مقابل تیم سابقت منچستر یونایتد بازی می کنی . در فاصله یک هفته تا بازی چه حسی داری ؟ 
خیلی خاص است چرا که همه می دانند که شش سال در یونایتد بوده ام و محبت زیادی نسبت به این باشگاه دارم . اما این بازی مثل همه بازیهاست . قرار نیست که جنگی در پیش باشد . فقط بازی می کنم و سعی می کنم به تیمم کمک کنم تا آنها حذف شوند . همه نیاز داریم تا بیشترین تلاش خود را داشته باشیم تا رد چمپیونزلیگ زنده بمانیم . برای این قرعه کاملا آماده ام . 

اندرسون و نانی ، دوستان نزدیکت را هم خواهی دید . 
بله ، با نانی در این جا و در تیم ملی پرتغال صحبت کردم و با هم در مورد قرعه شوخی کردیم . اما اتفاق خاصی نیافتد . این یک بازی بزرگ اروپایی است و نباید فراموش کنیم که مقابل بهترین تیم انگلیس قرار می گیریم . 

چه انتظاری از تجدید دیدار با الکس فرگوسن داری ؟ 
روابط خوبی با فرگوسن دارم و زمان خوبی برای او و من است تا همدیگ ررا دوباره ببینیم . دیدار مجد دبا هواداران در اولدترافورد هم خاص است . آنها همیشه رفتار خوبی با من داشتند و برایشان احترام زیادی قائلم .


رئال را بخت اصلی صعود می بینی ؟ 
نمی شود گفت . این نبردی میان دو تیم بزرگ است . به نظرم ما تیم بهتری داریم اما باید این را درون زمین نشان دهیم . 

هنوز دو یار کلیدی یعنی په په و کاسیاس نیستند . اولی برگشته اما کاپیتان تا مدتها نخواهد بود . غیبت ها را چطور می بینی ؟ 
په په را حقیقتا نیاز داریم چرا که مدافع خیلی مهمی برای ماست اما این ترکیب گسترده ایست و بازیکنان با ارزشی داریم . په په به زودی بر می گردد که یک نقطه قوت برای آینده رئال و انگیزه گروه خواهد بود . 

و مصدومیت ایکر ؟ 
نبود او هم برای تیم مهم است اما باشگاه دیگو لوپز را خریده که دروازه بان بزرگی است و برای ما کار بزرگی خواهد کرد .

از حرفهای سارا کاربونرو ، نامزد کاسیاس در مورد اختلاف تیم با مورینی وتعجب کردی ؟ 
مسائلی هست که من نباید راجع بهشان صحبت کنم . اما به نظرم در این شرایط مشکل بهتر بود که بعضی حرفها زده نمی شد . البته مردم آزاد هستند تا عقایدشان را بگویند اما فکر می کنم بعضی چیزها نباید رسانه ای شود . اما تکرار می کنم که هر کسی می تواند که هر چه بخواهد بگوید .

                      1360115227_578586_1360115323_noticia_normal.jpg


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 603
  • بازدید ماه : 1,654
  • بازدید سال : 12,130
  • بازدید کلی : 228,549
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام