loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 50 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

                           

خوزه مورینیو سکوتش را در مصاحبه با رادیو مونته کارلوی فرانسه شکست . وی در مورد شرایط فعلی رئال صحبت کرد . 
اهداف در این فصل :" لالیگا در حال حاضر غیرممکن است . فاصله خیلی زیاد است . به همین علت باید روی تورنمنت های دیگر مثل کوپا و چمپیونزلیگ تمرکز کنیم . بهتر است که فشار روی خودمان ایجاد نکنیم چرا که فشار فقط کار را مشکل می کند . آسان نخواهد بود . باید آرام باشیم و از تمامی پتانسیلمان استفاده کنیم . "
جنجال ها :" من آرام هستم . پیرامون رئال حرف و حدیث های زیادی وجود دارند . کل دنیا هر روز دنبال جنجال هستند . من مربی فوتبال هستم و کارم را انجام می دهم . بسته به نتایج هر اتفاقی ممکن است . من هرگز فصلی را بدون بردن جام به اتمام نرزسانده ام . پس با آرامش به کارم ادامه می دهم و منتظر پایان فصل می مانم . "
پی اس جی :" آنها مربی بزرگی دارن د. یک مربی که دوست من است و یک مدیر ورزشی که مدتهاست با او آشنایی دارم و شیفته فوتبال است . در پاریس پرتغالی های زیاد و شیفتگان فوتبال زیادی هستند . آنها همه چیز برای رسیدن به موفقیت دارند . اروپا نیاز دارد که شهری نظیر پاریس یک تیم در سطح اول فوتبال داشته باشد و به نظرم این پروژه ادامه می دهد . خودم ؟ فکر نمی کنم که مربی پی اس جی شوم . موفقیت پی اس جی با آنجلوتی و لئوناردوست و نیا زبه مربی دیگری ندارند . امیدوارم همه چی زبرای کارلتو و پی اس جی خوب باشد . "
بنزما :" استعداد دارد . همه این را می دانند . اما باید برخی چیزهای بی اهمیت را مدیریت کند : فاز تدافعی ، فاز هجومی، حرکاتش وقتی توپ را لو می دهد . البته یک مشکل بزرگ هم وجود دارد . ما فقط می توانیم از یک مهاجم استفاده کنیم . اما دو تا داریم . برای هیگوائین و کریم مشکل است چرا که می دانند نمی توانند در همه بازیها باشند . این ممکن است که لحظات نا امیدی را برایشان به وجود بیاورد اما باید یاد بگیرند که با آن زندگی کنند . بازی کردن در تیم باشگاهی آسان تر از ملی است . کنترل بهتری وجود دارد . مسی و کریستیانو نیز در باشگاه هایشان بهتر از تیمهای ملی خود هستند . "
زیدان :" برایش خوشحالم چرا که فکر می کنم که می داند که چه کار می کند . وقتی دوران کاری یک فوتبالیست تمام می شود ، معمولا نمی داند که چه کار باید بکند . در روزهای اول ، خوشحال است که زمان فراغت بیشتری دارد و می خواهد که از تعطیلات با خانواده اش لذت ببرد ، کارهایی را می کند که در طول دوران فوتبالش نمی توانسته انجام دهد . اما پس از مدتی ، لحظات مشکل می رسند . با ما ، زیزو وظیفه مشخصی نداشت : مدیر ، دستیار مدیر ، رابط بین تیم اصلی و جوان ها و ... اما حالا فکر می کنم که می داند که چه کار کند . می خواهد مربی شود . او یک مرد باهوش فوتبالی است . اگر هوش خود را به رختکن انتقال دهد ، عالی خواهد شد . برای کار بی تردید زیزو به کار فرانسه می آید اما این برای عاشقان فوتبال هم مناسب خواهد بود . دوست دارم او را روی نیمکت ببینم . وقتی یک بازیکن بزرگ بوده باید یک مربی بزرگ هم باشد . نمی شود که یک دوران عالی فوتبالی و یک دوران متوسط مربیگری داشته باشد . زیزو توانایی این را دارد . به خاطر نشاطش فکر می کنم که مربی بزرگی می شود . "
انگلیس :" این یک علاقه است . سه سال در ان جا بودم و می خواهم روزی برگردم اما این هدف من نیست . فوتبال را روز به روز باید زندگی کرد . فقط بازی فردا و پس فردا وجود دارد . زندگی یک مربی همین است . "
واران :" این بچه یک بچه نیست . ذهن او ذهن یک بچه نیست ، ذهن یک مرد است . خانواده اش فوق العاده هستند . این روزها بازیکنان زیادی هستند که در خانه کسی کمکشان نمی کند اما خانواده او عالی هستند . او را خوب نمی شناختم . زیزو به ما پیشنهادش داد ، ویدئوهایش را دیدیم و به زیدان گفتم که با او موافقم . با آن چه که دیدم و شنیدم به نظرم خوب آمد . پس از سه روز ، پدرش با او و کیلش برای صحبت کردن به خانه من آمد . من در مورد پول صحبت نکردم ، بحث در مورد تمرین ، تحصیلات ، درس خواندن ، بازی کردن یا نکردن و شیوه زندگی بود . من گفتم :" نمی توانم قول بدهم که 30 یا 40 بازی انجام دهی اما تو یک گزینه واقعی برای من هستی و در دو ، سه سال آینده یک مدافع بزرگ خواهی شد . درها به رویت باز است . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 279
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 700
  • بازدید ماه : 1,751
  • بازدید سال : 12,227
  • بازدید کلی : 228,646
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام