loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 71 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

۱ -- ۱

بنزما                


شرح بازی:

ترکیب رئال : کاسیاس ، آربلوا ، واران ، آلبیول ، کوئنت رائو ، ژابی ، خدیرا ، دی ماریا ، اوزیل ، رونالدو و بنزما

رئال مادرید 9 نفره در مستایا با گرفتن تساوی 1-1 توانست که به مرحله نیمه نهایی کوپا صعود کند و فقط چند قدم تا قهرمانی فاصله داشته باشد .

پرز لاسا ، داور ضد رئالی و عشق بارسای باسکی ، هر چه کرد نتوانست که مانع از حذف رئال از بازیهای کوپا شود ، اما در صورتی که بارسا بتواند به مرحله بعد برسد ، با اخراج کوئنت رائو و دی ماریا و محروم کردنشان از بازی هفته بعد در برنابئو مقابل برنده بازی مالاگا -  بارسا ، خدمت بزرگی را به حریف کاتالانی داد .

داور نفرت انگیزی که مورینیو آرزو کرده بود که دیگر برای رئال و بارسا قضاوت نکند ، به عجیب ترین شکل ممکن دی ماریا و کوئنت رائو را  اخراج کرد تا مشخص شود که کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا از هیچ تلاشی برای حذف رئال از بازیهای کوپا فروگذار نمی کند .

بازی از نظر فتی نکته ای نداشت . ژابی ستاره میدان بود که کل نبض بازی را در اختیار داشت . در شبی که اوزیل زیاد سرحال نبود ، این ستاره سن سباستینی بود که نشان داد که دود از کنده بلند می شود و بی تردید سران رئال باید هر چه زودتر دست به کار شوند و قراردادش را تمدید کنند .

رئال نیمه اول را خوب شروع کرد و کریستیانو در شب نه چندان خوبش صاحب چندین موقعیت هم شد که بی ثمر ماند . اما حرکت مبتدیانه آربلوا در مصدوم کردن کاسیاس تا حد زیادی جو را به نفع والنسیا عوض کرد .

با بیرون رفتن کاپیتان اول تیم ، تا حدود زیادی اعتماد به نفس از رئال رخت بر بست و با توجه به نگرانی در مورد مدت مصدومیت کاسیاس ، تیم به هم ریخته بود اما همین تیم به هم ریخته هم رویاس خارق العاده ژابی که توپ را در موقعیتی تک به تک به بنزما رساند ، به گل رسید . گربه فرانسوی به جز صحنه گلش شب تقریبا محوی داشت هر چند که بی تردید گلش حائز اهمیت بسیاری است .

در نیمه دوم نیز بازی پایاپای دنبال می شد که ناگهان پرز لاسا ، تصمیم به اخراج کوئنت رائو گرفت و روی همین صحنه ،آدان نشان داد که چرا رئالی ها اصلا او را قبول ندارند چرا که به کودکانه ترین شکل ممکن توپ از زیر دستش وارد دروازه شد تا بازی به تساوی کشیده شود .

رئال در دقایق پایانی جانانه دفاع می کرد . دی ماریا در شبی که سایه ای از بازی یکشنبه خود هم نبود ، در نیمه دوم جانانه دفاع کرد و ناچو با کمک مودریچ در امور تدافعی به خوبی جای کوئنت رائو را پر کرده بود .

اما پرز لاسا خدمت رسانی به بارسلونا را تمام نکرد و به عجیب ترین شکل ممکن ، دی ماریا را اخراج کرد تا رئال برای بازی بعدی کوپا با مشکلات عدیده ای برای چیدمان ترکیبش مواجه باشد .

در هر صورت آدان با اشتباهش روی گل نشان داد که در صورتی که مشکل کاسیاس جدی باشد ، به هیچ وجه قابل اعتماد نخواهد بود هر چند که بازگشت زوج په په – راموس در آینده می تواند وضعیت را بهتر کند .

 ایکر :" وقتی انگشتم را تکان می دهم ، صدا می دهد !"

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/23/copa_del_rey/1358974398_619376_1358975923_noticia_normal.jpg ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید در دقیق 16 بازی با والنسیا با ضربه آربلوا مصدوم شد . در در اولین صحبت هایش در مورد ورم شست دستش توضیح داد . در حال حاضر مدت دقیقی برای مصدومیتش تعیین نشده است . 
این بازیکن پس از بازی گفت :" وقتی که این برخورد رخ داد کاملا درد را حس کردم . پزشکان خوشبین هستند اما این نوع مصدومیت ها ... نمی توان گفت که چه می شود . مسلما درد می کند و وقتی انگشتم را تکان می دهم ، صدا می دهد . "

دست چپ کاسیاس شکسته

foton

ظهر امروز بود که وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید این خبر را بازتاب داد  . این خبر در پی  اعلام نتایج و آزمایشات کاسیاس اعلام شده است.

دروازه بان باشگاه مادریدی بعد از بازگشت از والنسیا در نیمه شب 4شنبه، به بیمارستان لامورالخای مادرید رفت تا رادیولوژی روی دستش انجام شود. حالا با اعلام نتایج این رادیولوژی و عکسها وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید نوشت:« بعد از انجام اولین بررسی های رادیولوژی در بیمارستان لا مورالخا مشخص شد که دست چپ ایکر کاسیاس شکسته است. در طول روز بررسی های بیشتری توسط متخصصان انجام می شود تا مشخص شود که او چه زمانی قادر به بازگشت خواهد بود.»

مصدومیت کاسیاس در دقیقه 16 بازی 4شنبه شب رخ داد. او حدود سه دقیقه در زمین مسابقه درد می کشید ولی بالاخره با دستی دردناک زمین مسابقه را ترک کرد و جایش را به آدان داد.

       

تصاویر بازی ودانلود گلها در ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 1,628
  • بازدید سال : 12,104
  • بازدید کلی : 228,523
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام