loading...
sgf و طرفداران رئاسپولیسی
نقل و انتقالات

رئال مادرید

ورودی:

گرث بيل از تاتنهام-ابراهيموويچ از پي اس جي

ايارامندي از سوسيه داد-دنيل كارواخال از لوركوزن-كاسميرو از س.پائولو-ايسكو از مالاگا

خروجی:

هيگواين به ناپولی-الـبـیـول به ناپولی-کایخون به ناپولی-كارواليو به موناكو-اسين به چلسي

پرسپولیس

ورودی:

نکونام-پيام صادقيان-خلعتبري

سيدصالحي از تراکتور سازی-علیرضا حقیقی از روبین کازان-کفشگري از لیگ دسته دوم-غریبی از سایپا

خروجی:

فشنگچي به ملوان

علي کريمي به تراکتور سازی-محمد قاضي به استقلال-عادل کلاه گج به استقلال خوزستان-انصاري فر به تراکتور سازی

*رنگ قرمز=احتمالی*

آخرین ارسال های انجمن
f.h بازدید : 64 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (1)

سایت گل- ایکر کاسیاس دروازه بان باتجربه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا حالا به اردوی تیم مادریدی ملحق شده و در اردوی لس آنجلس با سایر هم تیمی هایش به تمرین می پردازد.

بعد از برگزاری اولین جلسه تمرینی رئال مادرید در آمریکا کاسیاس درکنفرانسی خبری شرکت کرد و به بررسی مسائل مختلف مرتبط با باشگاه مادریدی پرداخت. متن صحبت های کاسیاس رادر دوقسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش اول این گفتگو را مطالعه کنید:

*دوره جدید در رئال مادرید آغاز شده و بالاخره تو هم بعد از سپری کردن تعطیلات تابستانی به اردوی تیم بازگشتی. اولین برخوردها با کارلو آنچلوتی را چطور ارزیابی می کنی؟

در جریان تعطیلات وقتی به مادرید بازگشته بودم، این فرصت را یافتم تا با آنچلوتی آشنا شوم و حالا هم مملو از انگیزه هستم. مثل هر زمانی که یک سرمربی جدید روی کار می آید، چالش جدیدی شروع می شود. در مجموع راضی و خوشحالم که فصل جدیدی را در رئال مادرید آغاز کرده ام. من 5 دقیقه ای با کارلو صحبت کردم ونتیجه گیری ام این است که او فرد برنده ای است. از ابتدا همه چیز را روشن و شفاف بیان می کند. رئال به برد و قهرمانی نیاز دارد و بعد از فصلی که گذشت ما می خواهیم جامهای بیشتری برده و در هر سه تورنمنت به رقابت بپردازیم.

 *می دانی که بازی دوستانه پیش رویتان در زمین بیس بال برگزار می شود؟

ما از امکانات  وشرایط تجهیزات مطلعیم. این اتفاق جدیدی نیست و هیچ بهانه ای هم برای عدم ارائه یک بازی خوب نداریم

*تفاوت های زیادی بین مورینیو و آنچلوتی هست؟

این اولین جلسه تمرینی است و هنوز نمی توانم تفاوت را ببینم. باید ازمورینیو به خاطر عملکردش متشکر بود ولی نباید به گذشته نگاه کرد و باید با انگیزه و هیجان زیادی دوره جدید را شروع کرد تا تیم به بالاترین جایگاه ممکن رسیده و جامهای مختلف قهرمانی را فتح کند.بایک جلسه تمرینی نمی توانی تفاوت های این مربی را با دیگری تشخیص دهی

*فکر می کنی که در رقابت با دیگو لوپس برای حضور در ترکیب اصلی تیم، برتری خاصی داری یا نه؟

نه هیچ برتری ای ندارم.فقط انگیزه ها برای رقابت کردن، برتری را ایجاد می کند و این خیلی زیباست. رقابت همیشه سالم است. دیگو، توماس و خسوس همگی دروازه بانان بزرگی هستند ولی نباید فقط به پست دروازه بانی نگاه کرد. اگر به سایرین نگاه کنیم، می بینیم که در هر پستی، 2 یا 3 بازیکن خیلی خوب وجود دارد. من با ایده رقابت کردن، تمرین کردن و در اختیار مربی بودن موافقم

*رئال مادرید جدید را چطور می بینی؟

راستش را بخواهید، فوق العاده است. ما با جذب چند بازیکن جوان،به بازسازی تیم پرداختیم و این برای تیم خیلی خوب است که جوانگرایی کرده. من ترکیب خوبی در رختکن تیم می بینم و امیدوارم که امسال، این تیم با بلوغش بتواند تمام جامهارا کسب کند و بعد از مدتها، قهرمان اروپا بشویم.

f.h بازدید : 38 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (1)

سایت گل - باشگاه پرسپولیس برای استفاده از علیرضا حقیقی ITCوی را درخواست کرد.
روز گذشته (یکشنبه) با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز، درخواست ITCعلیرضا حقیقی از طریق سیستمTMS  برای فیفا ارسال شد تا با دریافت این مجوز آخرین مرحله و انتقال حقیقی انجام شده، کارت بازی وی صادر شود.
حقیقی مدتی است که در تمرینات پرسپولیس حضور منظمی دارد و در آمادگی مطلوب به سر می‌برد
f.h بازدید : 64 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

ترکیب رئال مادرید : دیگه لوپز ، کوئنترائو ، ناچو ، په په ، کارواخال ، مودریچ ( کاسمیرو ) ، ایسکو ( دی ماریا )، خدیرا ( موراتا )، اوزیل ، رونالدو ، بنزما ( کاکا )

رئال مادرید سومین بازی پیش فصل خود را با پیراهن جدید در مقابل تیم فصل پیش کارلو انجلوتی با پیروزی پشت سر گذاشت . رئال مادرید بازی را در حالی آغاز کرد که در نبود واران و راموس ، طبق معمول از زوج په په و ناچو در قلب خط دفاع استفاده میکرد و لوران بلان سرمربی جدید پاری سن ژرمن هم ترجیح داده بود به بعضی از بازیکن های اصلی خود مثل تیاگو سیلوا و مارکو واراتی استراحت بدهد.

 رئال فقط 23 دقیقه نیاز داشت تا قهرمان لوشامپیونه را به زانو در آورد . روی ضد حمله سریع رونالدو و پاس تماشایی اوزیل ، کریم بنزما اولین گل فصل خود را یه زیبایی به ثمر رساند که هم کمی از زیر فشارها خارج شود و هم کور سوی امیدی در دل مادریدسیمو ها به وجود آورد . بعد از به ثمر رسیدن گل رئال سعی در حفظ نتیجه داشت و به حفظ توپ میپرداخت .

 در اواخر نیمه اول هم بنزما که تک گل بازی را به ثمر رسانده بود یه فرصت مسلم گلزنی را از دست داد تا رئال با همان اندوخته یک گل به رختکن برود .

 در آغاز نیمه دوم دی ماریا و کاسمیرو به جای ایسکو و مودریج وارد میدان شدند . رئال نیمه دوم را هم بهتر از حریف فرانسوی آغاز کرد و عملکرد خوب سیریگو دروازبان پی اس جی مانع از گلزنی رونالدو و دوبرابر شدن اختلاف شد . بلان در دقیقه 63 تیاگو سیلوا ، واراتی و ون در ویل را وارد میدان کرد تا کمی از زیر فشار خارج شود .

 با ورود کاکا به جای بنزما و موراتا به جای خدیرا ، ترکیب رئال دوچار تغییرات زیادی شد . اوزیل به راست رفت و دی ماریا به چپ ، رونالدو مهاجم نوک شد و موراتا مهاجم کاذب .

 این تغییرات کمی بازی را از روند معمولی خارج کرد . در اواخر بازی هم پی اس جی رو به بازی فیزیکی آورد و بازی با خشونت زیاد دنبال شد به طوری که چند دقیقه از بازی به خاطر مصدومیت کوئنترائو تلف شد. 

به هر حال بازی با همان تک گل نیمه اول به سود رئال مادرید به پایان رسید تا به همگان ثابت شود با خرج زیاد و سرسام آور هم نمیتوان ثبات و اقتدار رئال مارید را به چالش کشید.

 تصاویربازی و دانلود تک گل بنزما در ادامه...

f.h بازدید : 77 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (1)

دوستای گلم جمعه ۴ مرداد تولد کارولی همسر کاکابود.

کاکا در FB : تولدت میارک عشقم, ارزوی تمامی بهترین ها رو برای این زن فوق العاده, همسری باور نکردنی, مادری دوست داشتنی و دوستی برای همه مواقع دارم ,خدا ازت راضی باشه , عاشقتم!

995957_10153082499090179_1414242117_n.jpg

f.h بازدید : 82 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (1)

 

 

ترکیب رئال:

دیگو لوپز ، کارواخال ، په په ، ناچو ، دنیس ، ایارا ، ایسکو ، دی ماریا ، اوزیل ، کریستیانو و بنزما .

(كاكا به خواست خودش به اين سفر نرفته است چرا كه با آنجلوتي توافق کرده تا در مادريد بماند و براي آمادگي بدني خود تلاش كند .)

شرح بازی:

سایت گل – رئال مادرید در 12 دقیقه پایانی دیدار دوستانه با لیون دو گل زد و بازی در ورزشگاه ژرلان را به تساوی کشاند.

لیون در زمینه تمرینات پیش‌فصل بسیار جلوتر از رئال بود و تعجبی نداشت که بازی را بهتر آغاز کند. این دومین بازی کارلو آنچلوتی به عنوان مربی رئال مادرید بود.

لیون بازی را با حمله آغاز کرد و در دقیقه 20 به گل رسید. الکساندر لاکازته سانتری زمینی انجام داد که به کلمان گرنیه رسید و او توانست با ضربه‌ای بسیار زیبا دروازه دیه‌گو لوپس را گشود.

فرانسوی‌ها در دقیقه 62 به گل دوم رسیدند. سانتر گائل دانیچ را لاکازته با سر مقابل پای لیساندرو لوپس قرار داد تا او گل دوم را بزند.

کریس رونالدو که در این مسابقه کار خاصی نکرد لحظاتی بعد تعویض شد ولی با رفتن او بود که رئال دو گل زد! ابتدا روی خطای فارس بهلولی روی دنیس چریشف، داور اعلام پنالتی کرد و آلوارو موراتا در دقیقه 78 گل اول مادرید را زد.

سپس رئال در دقیقه 85 به گل دوم رسید. کرنر آنخل دی‌ماریا را کاسمیرو با ضربه سری زیبا به گل دوم تبدیل کرد تا کارلو آنچلوتی در بازگشت به فرانسه شکست نخورده باشد.

 رئال مادريد ، كنفرانس مطبوعاتي آنجلوتي را به احترام قربانيان سانحه تصادف قطار در گاليشيا

سانتیاگو در اسپانیا لغو كرد تا با اين اتفاق ناگوار همدردي كرده باشد.

تصاویر بازی و دانلود گلها در ادامه...

f.h بازدید : 60 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

alireza%20haghighi2 حقيقي : استحقاق پيروزي را داشتيمپرسپولیس اف سی : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دنبال شماره یک نیستم اما می‌خواهم نفر اول این تیم باشم.

علیرضا حقیقی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته اول سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: من به دنبال شماره یک نیستم اما می‌خواهم با عملکردم نفر اول این تیم باشم، بسیار خوشحالم که در این بازی توانستیم به برتری دست یابیم زیرا استحقاق آن را داشتیم و این موضوع پیش‌زمینه‌ای برای حضور موفق در لیگ برتر بود.

وی افزود:‌ خوشحالم که با توافق مسئولان پرسپولیس و کازانی‌ها توانستم به خانه خودم بیایم و در پرسپولیس به دنبال این هستم که نفر اول باشم.

دروازه‌بان سرخپوشان یادآور شد: کارمان سخت است، در بازی مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتیم اما مطمئن باشید پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود. هواداران بیشتر صبر داشته باشند و به تیم وقت بدهند.

f.h بازدید : 59 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (2)

پرسپولیس اف سی :  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما این فرصت را داشتیم که با گل های بیشتری تراکتورسازی را شکست دهیم.

علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر برابر تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی باید بگویم تیم ما در اولین بازی بد بازی نکرد ولی نواقص زیاد داشتیم. از بازیکنانم ممنون هستم چون هرچه در توان داشتند در زمین گذاشتند و در هر دو نیمه برتری داشتیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم اما هنوز تیمی نشده‌ایم که خودم می‌خواهم. از مردم انتظار حمایت دارم و در حال حاضر اول راه هستیم و باید بیشتر زحمت بکشیم و باید حق هواداران پرسپولیس را به آنها بدهیم.

وی در مورد اینکه چرا آمار سانتر پرسپولیس در این بازی زیاد نبود، گفت: تقریبا دو ماه است که روی این تیم کار می‌کنیم و اگر ببینید چند بازیکن سرزن به تیم آورده‌ام و دیدید که در نیمه اول سانتر داشتیم و ضربه سر محمد نوری به تیر دروازه خورد. یکی از راه‌های رسیدن به گل‌مان سانتر است و مدافعان ما به هیچ عنوان اجازه زیر توپ زدن ندارند. البته با اخراج مدافع تراکتورسازی بیشتر در نیمه زمین حریف بازی می‌کردیم که آنها به ما فضا نمی‌دادند و از همه زمین برای حمله استفاده کردیم

f.h بازدید : 77 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

               

بازی در کل قشنگی نبود اما خوبیش به این بود که پرسپولیس برد فقط ای کاش حقیقی هم دروازه بان بود...


ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن بنگر، میثم حسینی، رضا حقیقی(از دقیقه ۷۳ مهرداد کفشگری)، سید مهدی سیدصالحی، غلامرضا رضایی( از دقیقه ۶۶ پیام صادقیان)، قاسم دهنوی، محمد نوری و هادی نوروزی( از دقیقه ۸۶ حمید علی عسگر)

نیمه اول
استقبال بی نظیر هوداران دو تیم از این مسابقه در ابتدا سبب شد تا محسن قهرمانی بمدت 5 دقیقه دیر تر از زمان مورد نظر سوت بازی را بصد درآورد . سفید پوشان شهر تبریز از همان دقایق اولیه نبض کامل توپ ومیدان را در تسلط خود در آوردند . بازیکنان تراکتورسازان تمامی توپها را به جادوگر می سپردند تا وی با پاسهای بی بدیلش بتواند مهاجمان تراکتورسازی را تغذیه کند . اتفاقا در یکی از این یورش ها علی کریمی با پاسی عمقیدر پشت خط دفاعی پرسپولیس محمد ابراهیمی تکنیکی را صاحب موقعیت کرد که خروج نیلسون سبب شد تا دروازه شاگردان شهریار به این زودی ها باز نشود . تراکتور سازان بعداز این موقعیت ایده آل تمامی حملات و کارهای هجومی خود را از جناح راست تیمشان استارت می زدند که همین هجومها کار میثم حسینی مدافع سمت چپ قرمز پوشان را سخت تر می کرد . سفید پوشان رفته رفته بر بازی سوار شده بودند که پاتک سرخپوشان وقتی با فرار وسانتر هادی نوروزی استارت زده شد محسن قهرمانی در اقدامی بحث برانگیز نقطه پنالتی را به نفع قرمزپوشان پایتخت نشان داد که ضربه پنالتی رضا حقیقی را حامد لک در یک فوق واکنش در حالت درازکش با پا دفع کرد. بعد از این تصمیمی عجیب داور بازی تا حدودی از تب وتاب افتاد بطوری که کارلوس کی روش وتماشاگران حاضر در ورزشگاه را در حالت رخوت وسستی تمام قرار داد . فقط در دقایق انتهایی نیمه اول یاران دایی با تجمع در پشت محوطه جریمه تیم خود منتظر ضد حمله می شدند که در یکی از این حملات دوباره هادی نوروزی توپ را روی دروازه حامد لک ارسال کردکه ضربه سر محکم محمد نوری به تیر افقی دروازه تیم تراکتورسازی اصابت کرد . بازی در وقت اول علیرغم تبلیغات فراوانی که پیرامون حساسیت و جذابیت ان در رسانه ها مطرح شده بود خیلی جالب توجه از اب در نیامد . 
نیمه دوم 
سرخپوشان نیمه دوم را بهتر وروانتر با پاسهای تکضر وزمینی وایجاد مثلثهای چند وجهی در شرایطی اغاز کردند که در همان شروع کار هادی نوروزی وقتی از کمند مدافعان تراکتورسازی پا به فرار گذاشت ودر حالت تک به تک با حامد لک قرار گرفت با خطای مرتضی اسدی سرنگون و اخراج شد . اخراج کاپیتان تراکتورسازی سبب شد تا مجید جلالی فورا فرشید طالبی را در خط دفاعی بجای جواد کاظمیان به کار بگیرد . جلالی با تعویض دوم خود و وارد کردن محسن ربیع خواه بجای دقیقی با یک یار کمتر نیز دل به برد در این دیدار داشت اما شهریار نیز با وارد کردن پیام صادقیان با انگیزه شور و نشاط را به خط حمله تیمش تزیق کرد که در دقایق انتهایی توپگیری و پاس عمقی بی نقص صادقیان در عمق خط دفاعی تیم تراکتورسازی سبب شد تا سید مهدی سید صالحی گلزن قهار سرخپوشان با یک بغل پا دروازه تیم سابقش را باز کند و شور وشعف را میان هواداران سرخپوش وارد کند . 

تصایر بازی در ادامه...

f.h بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

ايكر كاسياس ،‌كاپيتان رئال مادريد از آخرين روزهاي تعطيلاشت در شهر كورال آلماگر در استان تولدو لذت مي برد . ايكر چند هفته اي هب جزير سيچلس رفته بود و حالا به همراه نامزدش به تولدو رفته است . او ششم مرداد به تمرينات رئال اضافه مي شود

f.h بازدید : 48 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (1)

سلام

امروز روز تولد مهدی مهدوی کیا است. شاید عادت نداشته باشیم در چنین مواقعی از افتخار آفرینان کشورمان یاد کنیم اما می خواهیم این بار سنت شکنی کنیم و به بهانه ۳۶ سالگی بزرگمرد کوچک فوتبالمان به او تبریک بگوییم.........

                                       

مهدی مهدوی کیا در مورد تولد خود  نظر جالبی دارد« امروز ۳۶ ساله شدم. یک سال پیرتر شدم. از من گذشته دنبال جشن گرفتن باشم اما خانواده ام همیشه به من محبت داشته و غافلگیرم کرده اند.»

                                          

f.h بازدید : 59 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (1)

این عکس رو کریستیانو رونالدو  در صفحه اجتماعیش گذاشته بود و زیرش نوشته بود:

«خودم رو با راهنمایی های جان هِیس،متخصص کمپانی Herbalife،تقویت میکنم.»


کاکا این عکس رو  در صفحه اجتماعیش گذاشته بود و زیرش نوشته بود:

«برای امروز،این تصویر قدیمی از مدالهایی رو که در زمان کودکیم بدست آوردم رو پیدا کردم.»

f.h بازدید : 53 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

كارلو آنجلوتي ، مربي رئال مادريد در آستانه بازي با بورنموث ، پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود . وي در ابتدا در مورد تيتو ويلانوا صحبت كرد :"‌دوست دارم برايش پيغام حمايت و درود بفرستم . برايش خيلي ناراحت شدم اما او كسي است كه به خوبي مي جنگد . بايد بگويم كه كل تيم و باشگاه پشت او هستند . اميدواريم كه همه چيز برايش خوب پيش برود . " 
وي در مورد گرت بيل نيز گفت كه از تيمي كه در اختيار دارد رضايت دارد :"‌نمي خواهم در مورد بيل صحبت كنم ، از تيمي كه در اختيار دارم ،‌راضي هستم . همه مي دانند كه بازيكن بزرگي است اما به احترام تيمي كه در اختيار داريم ، صحبت نمي كنم "
كارلتو در مورد تمديد قرارداد كريستيانو گفت :"‌اين يك مشكل نيست . او يك پديده و يك حرفه اي بزرگ است . تمديد قراردادش وظيفه من نيست اما فكر نمي كنم كه مشكل ساز باشد . كل دنيا مي دانند كه يك پديده است . براي باشگاه مهم است كه روي بازيكناني با اين حرفه اي گري حساب كند . جوان ها مي توانند به او به چشم يك قهرمان نگاه كنند . "
اولين هفته :"‌هفته خوبي بود . خوب كار كرديم . با جديت و حرفه اي گري . كار خوبي داشتيم . بازيكنان خسته شدند . برايم عجيب نبود . تازه فصل را شروع كرديم و منتظر اين روحيه و اين جو بودم . "

كاكا :"‌فعلا بازيكن رئال مادريد است . كار را خوب شروع كرده است . مسملا اميد زيايد به اين فصل دارد و با انگيزه است . بايد ديد كه چه مي شود . شخصيت بزرگي دارد و مي خواهيم كه بهتر از فصل قبل باشد . "‌
بازي فردا با بورنموث :"‌اولين بازي پيش فصل است . بايد حرفه اي باشيم . شرايط بدني ما در بهترين سطح نيست اما همه بازيكنان حداقل 45 دقيقه خواهند داشت . مهم است كه خوب شروع كنيم . "
هيگوائين :"‌با خود بازيكن صحبت كردم و حرفهاي بين ما خصوصي است . گونزالو بازيكن رئال است و خوشحالم كه در اين جاست . "
سيستم :"‌بهترين سيستم اين است كه يازده بازيكن داشته باشي كه وقتي توپ داري حمله كنند و وقتي توپ نداري ، دفاع كنند . اين سيستم من است . اگر همين گونه بازي كني ، يك فوتبال هجومي ارائه مي دهي . بازينان باكيفيتي داريم . نياز داريم تا تيمي را سازماندهي كنيم كه با فوتبال هجومي زيبا بازي كند . "
زيدان :"‌رابطه بسيار خوبي داريمن . انگيزه زيادي دارد تا براي كار جديدش چيزهايي ياد بگيرد . براي ما خوب است كه اين جاست چرا كه رابطه بسيار خوب با بازيكنان دارد و به حرفهايشان گوش مي دهد . به تيم كمك مي كند تا بهتر شود . "‌
ايبرا :"‌بازيكن فوق العاده ايست كه مي تواند در هر تيمي در دنيا بازي كند . امروز بازكين رئال مادريد نيست و نمي شود به احترام تيمي كه داريم در موردش صحبت كنيم . "‌
كاسياس :"‌او و راموس براي خوش و بش كردن با تيم و شناختن كادر فني امدند و برايم خوشايند بود . آنها حرفه اي هستند . چند روز زودتر به تمرينات آمدند و اين يك حركت زيبا بود . با كاسياس صحبت كردم و روبراه است . هيجان زيادي براي شروع كار دارد . "‌
ايسكو و ايارا :"‌آماده هستند . هماهنگي خوبي ددارند . زياد صحبت نمي كنند و بيشتر كار مي كنند و اين خوب است . همه بازيكنان جوان در اين جا در تيم انگيزه دارند . جو خوبي وجود دارد . "
كوئنت رائو :"‌با او صحبت كردم . دفاع چپ با كيفيتي است و در اين جا مانده است . بازيكن بسيار مهمي براي تيم است . ‌"
خريد مهاجم :" موراتا ،‌بنزما و هيگوائين را داريم و خسه هم هست . از تيمي كه دارم راضي هستم . كيفيت ، شخصيت و جواني در اين تيم موج مي زند . "‌
جو :" از گروه حرفه اي و بانظميك ه دارم ،‌رضايت دارم . مي خواهيم پس از تمرينات نيز كنار هم باشيم . اولين روزهاي تمرينات مثل اولين روزهاي مدرسه هستند . كل دنيا به آن توجه دارند . جو خيلي خوبي وجود دارد . "
بزرگترين سورپرايز :"‌يك بازيكن بود كه رويش شناخت نداشتم : كارواخال . زياد از او شناخت نداشتم و خيلي خوب است . كيفيت بالايي دارد . "
فرصت :"‌هفت بازي پيش فصل داريم و مي خواهيم دقايق را تصميم كنيم . هفته سختي نداشتيم اما توقعات بالا بود و حالا هفت بازي دوستانه داريم تا به بهترين فرم برسيم . "

f.h بازدید : 73 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

سایت گل-علیرضا حقیقی بازیکن تیم ملی و روبین کازان روسیه پس از 1فصل فعالیت در این تیم روسی حالا با یک دنیا انگیزه به خانه خودش برگشته تا از پرسپولیس به جام جهانی برود.
حقیقی که حالا تجربه بازی در تیم اروپایی را دارد می خواهد بدون حاشیه این فصل را بگذراند.
مصاحبه سایت گل را با علیرضا حقیقی بخوانید.
چه شد که به این تصمیم رسیدی؟
طی صحبتهایی که رویانیان و دایی در کازان انجام دادند به این اوافق رسیدند که من به پرسپولیس برگردم.
پرسپولیس هم که خانه خودم است برای همین برگشتم.
البته یکی دو تیم از ترکیه و هلند بودند اما به توافق نهایی نرسیدیم و دیدم چه جایی بهتر از پرسپولیس و برگشتم.
از اینکه به روبین کازان رفتی راضی بودی دوباره به عقب برگردیم همین تصمیم را می گیری؟
100درصد دوباره هم همین کار را می کنم خیلی عالی بود و خیلی پیشرفت کردم.قبلاً وقتی توپ را می گرفتم فقط می گرفتم.اما در کازان یاد گرفتم که چرا بگیرم و روی قاعده و قانون این کار را انجام می دهم.
بهتر نبود می رفتی به یک تیم درجه2اروپایی مثلاً هلند یا اتریش؟
صادقانه بگویم اگر آن پیشنهاداتی که داشتم اگر نهایی می شد و به توافق می رسیدم می رفتم اما خب این اتفاق نیفتاد و بهترین گزینه برای من پرسپولیس خانه خودم بود.
چرا اینقدر دیر این تصمیم را گرفتی؟
خب از اول قرار نبود پرسپولیس بیایم صحبت از رفتن به تیمهای اروپایی بود در واقع این پروسه امدن من به پرسپولیس با تلاشهای شبانه روزی دوست خوبم هومن صمیمی و آقای دایی و رویانیان بود.واقعاًجا دارد که از همینجا از آقای دایی و رویانیان و تمام دوستانی که دست به دست هم دادند تا من به پرسپولیس بیایم تشکر کنم.
فکر نمیکنی کار تو با حضور نیلسون و محبوبیتی که به دست آورده کمی سخت باشد؟
من کاری به این مسائل ندارم.با نیلسون هم رفاقت خوبی دارم.من نیامده ام که حاشیه درست شود و مسائلی که در گذشته بین 2دروازبان بود صورت بگیرد بلکه امده ام تا به تیم کمک کنم.
تو با علی دایی کار کرده ای مدل علی آقا با دروازبانها چگونه است؟
بله افتخار این را داشته ام که 1 فصل و نیم شاگردش بوده ام و 2تا جام حذفی را بالای سر برده ایم.علی آقا همیشه حرف اول و آخر را می زند و با کمک هایش هم مشورت می کند.
ویژگی امسال پرسپولیس؟
تیم خیلی خوب و جوانی داریم.این جوانگرایی هم تاوانی دارد و تاوانش زمان است.نه یکی دو هفته بلکه باید هواداران به تیم وقت بدهند و جوری باشد که فرصت اشتباه کردن باشد اما با این انگیزه ای که بچه ها دارند مطمئن هستم نتایج خوبی می گیریم.
مدعیان لیگ را چه تیمهایی می بینید؟
هنوز زود است در سالهای پیش هم دیدیم که تیمی بود پر از ستاره اما سقوط کرد یا تیمی بود که جوان بود اما قهرمان شد برای همین فکر کنم در بازی ها مشخص می شود.اما فکر کنم سپاهان استقلال و تراکتور به همراه پرسپولیس مدعیان اصلی هستند.امسال هم سال مهمی است چرا که جام جهانی را در پیش داریم برای همین لیگ جذاب و سختی را در پیش داریم.
چه پیامی برای هواداران داری؟
خوشحالم که دوباره کنارشان هستم و از همه انها می خواهم که پشت هم باشیم و با تمام وجود از تیم پرسپولیس حمایت کنیم.
f.h بازدید : 99 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (3)

کاپیتان و دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که به همراه این تیم راهی جام جهانی 2014 برزیل شده اند با حضور در میان کودکان سرطانی یک روز خوب و بیادمادنی برای آنها رقم زدند. این بار فوتبال در خدمت دوستی و خوشبختی بود تا کودکانی که با سرطان دست و پنجه نرم می کنند لحظات شیرینی را کنار دو بازیکن تیم ملی سپری کنند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به همراه علیرضا حقیقی و وحید مظاهری در موسسه خیریه حمایت از کودکان  مبتلا به سرطان محک حضور یافتند و دیدار نمادین فوتبال گل کوچک را در محوطه سالن این بیمارستان برگزار کردند.

 

نکونام  که پس از ورود به موسسه محک در نشست خبری حضور داشت سپس به سالن برگزاری مراسم رفت. کودکان سرطانی و خانواده هایشان با دیدن کاپیتان تیم ملی ایران سراپا دچار شور و شعف شده و به خوشحالی پرداختند.

در این بین نکونام بازوبند کاپیتانی تیمی که آن را تیم ملی محک نامیدند را بر بازو بست و در تیم مقابل که کاپیتانی آن بر عهده علیرضا حقیقی بود کارکنان محک بازی می کردند. این بازی که با گزارشگری انوشیروان آریامنش و در میان تشویق های خانواده ها و بازیکنان برگزار شد در نهایت با برتری 20 بر صفر تیم کودکان محک به پایان رسید که گل بیستم هم توسط جواد نکونام وارد دروازه علیرضا حقیقی شد. نکونام پس از به ثمر رساند این گل برای علیرضا حقیقی کری خواند.

 پایان این بازی جامی نمادین که توسط کودکان محک آماده و روی آن نقاشی شده بود  به همراه یک تابلو نقاشی دیگر جواد نکونام اهدا شد و بازیکنان دو تیم هم با جواد نکونام و علیرضا حقیقی و همچنین وحید مظاهری که مهمان ویژه این مراسم بود عکس یادگاری انداخت.Undo

در بخشی از این مراسم خانواده های این کودکان از رسانه ها خواستند تا از والیبالیست ها که به تازگی در لیگ جهانی افتخارآفرینی کردند هم برای حضور در محک دعوت کنند. از نکات جالب توجه این مراسم بستن بازوبند کاپیتانی توسط جواد نکونام  بر بازوی یکی از این کودکان به نام آرین بسته شد او در این هنگام از نکونام پرسید در استقلال می ماند یا نه که نکونام هم با خنده به او گفت به تو خط داده اند تا این سئوال را بپرسی؟

در پایان این مراسم جوادنکونام به همراه علیرضا حقیقی و وحید مظاهری با همراهی آراسب احمدیان مدیرعامل موسسه محک به بخش هایی از این موسسه رفتند و با کودکان سرطانی دیدار و گفتگو کردند.

حقيقي : هر كاري براي كودكان سرطاني انجام خواهم داد

 دروازه بان تيم ملي فوتبال ايران، گفت: به عنوان يك ورزشكار وظيفه دارم هركاري كه مي توانم براي كودكان سرطاني انجام دهم

 به گزارش ايرنا، عليرضا حقيقي با حضور در جمع كودكان سرطاني محك، گفت: حضور در جمع اين عزيزان يك وظيفه است و مطمئن باشيد هر كاري كه بتوانم خواهم كرد.  

وي ادامه داد: بايد تمام مردم كشور به اين موسسه بيايند و در كنار اين بچه ها باشند، زيراآنها بيش از هر حمايتي به حمايت روحي نياز دارند و از خدا مي خواهم اين بچه ها را شفا دهد. دروازه بان تيم ملي فوتبال ايران، گفت: اميدوارم با حضور در اين مسابقات بتوانم دل اين بچه هاي پاك را شاد كرده باشم.

 

بقیه تصاویر در ادامه....

f.h بازدید : 60 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (1)

                            

سایت گل-علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ملی‌پوش اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که دو فصل پی‌درپی در تیم رابین کازان روسیه حضور داشت و از روی سکوها و گاه و بی گاه از روی نیمکت کار را دنبال کرد، در فاصله‌ی یک سال مانده به آغاز جام جهانی 2014 برزیل، تصمیم گرفت به گونه‌ای قرضی برای شش ماه راهی تیم پرسپولیس شود و زیر نظر علی دائی کار را دنبال کند. حقیقی در پیج رسمی خود این انتقال قرضی را تائید کرد و پیامی را برای هواداران پرسپولیس فرستاد :

شاید برای خیلی از شما هواداران پرسپولیس و آن‌هایی که همواره به من محبت داشته‌اند کمی عجیب بود که چرا به حضورم در یکی از تیم‌های مطرح روسیه و شاید اروپایی پایان دادم و به پرسپولیس برگشتم. اما قسمت و تقدیر من این بوده است که با پیراهن تیم محبوبم راهی جام جهانی برزیل شوم. حتما می‌دانید که پرسپولیس در جام جهانی 98 دو دروازه‌بان در تیم ملی داشت و من هم از امروز با این هدف کارم را شروع کردم تا به عنوان عضوی از خانواده سرخ، سال آینده همراه تیم ملی در برزیل 2014 باشم.
امیدوارم شما هواداران واقعی پرسپولیس مثل همیشه حمایتم کنید. مطمئن باشید من از رقابت نمی‌ترسم و گوش به فرمان سرمربی تیم هستم تا هروقت که او صلاح دانست در خدمت تیمم باشم و از تجاربی که در مدتی که در اروپا به دست آوردم برای بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس استفاده کنم.
پس به امید یک سال بزرگ و فراموش نشدنی.....
با هم پشت ما کوهه !
 
به امید موفقیتش.........
f.h بازدید : 87 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (3)

سایت گل-بالاخره علیرضا حقیقی، دروازه‌بان جوان تیم ملی ایران پس از دو فصل سکونشینی در تیم رابین کازان روسیه به باشگاه سابق خود پرسپولیس بازگشت. حقیقی که زمزمه‌های پرسپولیسی شدن او از ابتدای پنجره‌ی نقل و انتقالات به گوش می‌رسید، پس از جلسه‌ی نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس، تایید علی دایی و همچنین موافقت اولیه‌ی رابین کازانی‌ها به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

وی به زودی قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد.

واییییییی خیلیییییی خوشحالم امسال پرسپولیس رویایییییییه

f.h بازدید : 64 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (1)

خب دوستای عزیزم همون طور که میدونید بالاخره بعد از مدت ها کریم انصاری فرد از پرسپولیس جدا شد و به تراکتور سازی پیوست جایی که بازیکن های سابق پرسپولیس از جمله علی کریمی و جواد کاظمیان در ان حضور دارند تا انصاری فرد بتونه با این بازیکن ها لقب ۳ تفنگدار رو بگیرن اینم عکسشون:

من واقعا دلم نمیخواست انصاری فرد از پرسپولیس بره لااقل اگه میخواست جدا بشه باید به یکی از تیم های اروپایی(به گفته خودش)میرفت ولی حالا کار از کار گذشته و کریم رفته تراکتور برای این بازیکن سابق پرسپولیس ارزوی موفقیت دارم و امیدوارم روزی دوباره به پرسپولیس برگرده.

او همچنان به گفته سردار پسر پرسپولیس است.

f.h بازدید : 77 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

                                                 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید گفت: از نظر من ریکی کاکا هافبک برزیلی رئال مادرید یک پدیده است ولی مصدومیتش بعد از آخرین جام جهانی باعث شد تا شرایطش بطور کلی تحت الشعاع قرار بگیرد.

او بعد از کریس رونالدو طبق نظرسنجی ها دومین بازیکنی است که در راس اخبار قرار دارد.

 من مطمئن هستم که کاکا دوباره به روزهای اوج بازگشته و می تواند عملکرد جادویی در تیم داشته باشد.

 هواداران هنوز او را دوست دارند و کارلو آنچلوتی هم خیلی خوب روی تواناییهای این بازیکن شناخت دارد.

واییییی امیدوارم کاکا این فصل بدرخشه...

تعداد صفحات : 48

درباره ما
Profile Pic
قرمز رنگ خونه پرسپولیس رنگ جونه ------------------------ تا دنیا دنیاست رئال سرور بارساست به وبلاگ طرفداران رئاسپولیسی خوش امدید. ایمیل وبلاگ: sgf_love@yahoo.com لطفا درخواست چت در یاهو نکنید!!!! اگه میخواین مطلبی در وب با اسم خودتون قرار بگیره برام ایمیل کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داريد جاي كدام يك از بازيكنان رئال باشيد؟
    لوگوی وبلاگ

    طرفداران رئاسپولیسی 

     

    بازی بعدی رئال مادرید

    http://www.shiaupload.ir/images/08904221954710043925.png

    بازی بعدی پرسپولیس

    http://www./images/61332040621691885230.png

    سایت رئال و پرسپولیس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 535
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 127
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 10,707
  • بازدید کلی : 227,126
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پشتیبانی

    جاوا اسكریپت

    Susa Web Tools

    کد متحرک کردن عنوان وب

    real madrid

           

        

    عکس هفته

    0.jpg

    لوگوی دوستان

         

     كانون هواداران رونالدو

          عليرضا حقيقي و پرسپوليس    

    قوی سپید مادرید

         

          

             لوگوی وبلاگ دیگرم   

     sgf و طرفداران خاطرات یک خون اشام